Uncategorized

رواية همست المراد الفصل الثامن 8 بقلم رحمة تاج

 رواية همست المراد الفصل الثامن 8 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل الثامن 8 بقلم رحمة تاج

رواية همست المراد الفصل الثامن 8 بقلم رحمة تاج

 ‏دكتور باسف شديد البقاء الله 
 ‏اميره انت انت بتقول اي 
 ‏الدكتور البقاء الله 
 ‏ابراهيم ا ا ازاي 
 ‏الدكتور الرصاصه كانت جنب القلب 
 ‏المرضه خرجت دكتورررر تعاله بسرعه الدكتور دخل بسرعه 
 ‏اميره وقفت في الارض ابني ابني و بتعيط 
 ‏مازن وقف مش عىف يعمل اي دموعه بتنزل 
 ‏عند حور صحبت  بليل الساعه ١٢ من النوم ملقتش حد في البيت نزلت ي داده ي داده 
 ‏الداده نعم ي حور هانم اي الي منزلك انتي تعبنه 
 ‏حور هو فين ماما و  بابا و مازن 
 ‏الداده بتوتر ها 
 ‏حور في اي 
 ‏الداده هم ي بنتي في المستشفي 
 ‏حور بخضه مستشفي مستشفي ايييي
 ‏اداده مستشفت *****
 ‏حور ليه اي الي حصلللل
 ‏الداده مراد بيه الضرب برصاص 
 ‏حور لا لا لاااا  و طلعت تجري علي الوضه غيرت هدومهاو نزلت جري خرجت بضور علي تاكسي مفيش في عربيه معديه شورت ليه العربيه وقفت 
 ‏حور ي ي كابتن ونبي ونبي 
 ‏الشاب في اي اهدي 
 ‏حور  بعيط شديد ينفع توديني مستشفت *****
 ‏الشاب طيب اهدي الركبي 
 ‏حور بتعيط ركبت 
 ‏الشاب ركب حور عماله تعيط و الشاب مش فهم حاجه 
 ‏الشاب طيب اهدي ي انسه اهدي 
 ‏حور انا انا اسفه بس ونبي بسرعه 
 ‏الشاب طيب اهدي و سرع 
 ‏الشاب علشان يخرجها من الي هيه فيه انا حمزه وانتي 
 ‏حور بعيط بصتلوه وانا وانا حور 
 ‏الشاب في نفسو الله حور حلو حورر 
 ‏حور تبعيط 
 ‏حمزه طيب طيب بتعيطي ليه ممكن اسعدك 
 ‏حور اخويه اخويه اضرب بنار و في المستشفي 
 ‏حمزه نار طيب.اهدي هيبقا كويس 
 ‏حور انشاء الله انشاء الله و بتعيط 
 وصلوه المستشفي 
 ‏حور شكؤا شكرا 
 ‏حمزه لا استني هتخل معاكي 
 ‏حور بس
 ‏حمزه متقلقيش تعالي اسمو اي 
 ‏حور مؤاد ابراهيم احمد 
 ‏حمزه رح علي الستقبل لو سمحت في مريض باسم مراد ابراهيم احمد 
 ‏الستقبل باسف امتوفي مراد ابراهيم احمد 
 ‏حور سمعت كده اغم.عليا 
 ‏مازن كان خرج من المستشفي شاف حور بتقع في الارض جري عليها شلها حورررر
الممىرضه جات 
حمزه ي انسه انسه انت مين نزلها 
مازن اوووعه وانت مالك اووعه 
الدكتوره خداتها تكشف عليها 
حمزه و مازن وقفين 
مازن انت مين 
حمزه حكالو عرف ازاي حور 
مازن شكرا شكرا ليك مش عرف اقلك اي شكرا 
حمزه علي اي  انا معملتش حاجه 
مازن وقف مش عرف يعمل اي دموعه بتنزل
بعد شويه  الدكتور خرج 
ابراهيم ها ابني ابني 
الدكتور باسف هنحطوه في العنايه المركزه ٤٨ساعه و هنشوف هيتحسن ولا لا علشان الرصاصه كانت جنب القلب بظبط هنشوف ممكن يقوم ممكن يتخل في غيبوبه بس انشاء الله هيفوق 
مازن يعني يعني ههيبقا كويس 
ادكتور انشاء الله ادعوله بعد ازنكو و مشي 
مازن اهدو بقا انشا الله هيبقا كويس انشاء الله 
ابراهيم انشاء الله يله ي اميره روحي انتي و مازن
اميره بعيط لاااا مش همشي الا مع ابني مش همشي ونبي ونبي سبني ونبي 
ابراهيم حضنها خلاص خليكي اهدي ي روحي اهدي روح ي مازن انت شوف اختك و تعاله متجبهاش 
مازن حاضر و نزل
ابراهيم خلاص ي روحي مش هينفع نقعد نهائي علشان ده عنايه مركزه 
اميره طيب طيب لم ابني يروح هنمشي 
ابراهيم انشاء الله هيقوم انشاء الله 
مراد رح العنايه المركزه 
اميره بصه عليها من وره الزاز و بتعيط 
ابراهيم مش عو  يشوف ابنوه كده بيشوف ابنو علي طول قوي مش عوز يشوف كده السلوك كلها متوصله بيه مش عوز يشوفها نايم لا حولا ولا قوه 
ابراهيم دمعه من عينوه نزلت حضن اميره
ابراهيم يله نمشي 
اميره بتعيط.مش قدره اسيب ابني 
ابراهيم معلشي علي عيني ولهي نسيبوه بس انشاء الله هيفوق متخفيش 
اميره انشاء الله 
اميره طيب اتصل علي مازن شوفه فين 
ابراهيم طيب و بيتصل علي مازن 
مازن الو ي بابا 
ابراهيم انت فين 
مازن …..
عند همسه 
همسه غمضت عنيها من الالم 
همسه اههه قلبي
فريد  دخل مالك ي همسه مالك 
همسه اههه ي مراد قلبي قلبي 
فريد اهدي اهدي 
همسه بتعيط قلبي اهه 
فريد طيب طيب اهدي طيب تعالي مستشفي 
همسه اهه قلبي و اغم عليها 
فريد همسه.همسه و بيفوقها 
همسه فاقت اهه قلبي 
فريد اهدي حضنها مالك ي روحي
همسه مفيش مفيش بس قلبي وجعني شويه 
فريد طيب بقيتي كويسه ولا نروح للمستشفي 
همسه لا مش محتاجه 
فريد بجد 
همسه اممممم
فريد طيب 
همسه ينفع تنيمني 
فريد كلتي 
همسه امممم
فريد طيب نامي ي روحي و نام جنبها و خدها في حضنوه 
همسه بتفكر في فريد و نامت و مراد نام 
فريد صحي الساعه ١بليل 
فريد  فتح فونه و اتصل علي حمزه 
حمزه الو 
فريد انت فين 
حمزه جي بس حصل حاجه كده 
فريد حاجت اي الساعه دخلها في ٢
حمزه جي ي مراد و لم اجي هقولك 
فريد ماشي سلام و قفل د
 ‏الدكترو خرج من عند حور 
 ‏مازن ها ملها ي دكتور 
 ‏الدكتور انهاير عصبي ادتها ابره شويه و هتفوق متخفش 
 ‏مازن طيب طيب ينفع اروحها ولا استنه لغيت لم تفوق 
 ‏الدكتور استنه.لغيت لم تفوق 
 ‏مازن ماشي
 ‏الدكتور مشي 
 ‏حمزه متقلقش هتبقا كويسه 
 ‏مازن انشاء الله تعبتك معايه 
 ‏حمزه ولا تعب ولا حاجه فونه رن 
 ‏حمزه ثواني بس 
 ‏مازن اتفضل 
 ‏حمزه مش بعيد و بيكلم 
 ‏مازن فونه رن 
 ‏مازن فتح اي ي بابا 
 ‏ابراهيم انت فين 
 ‏مازن اهدا ي بابا و حكالو الي حصل مع حور 
 ‏ابراهيم بعد مسمع طيب انتو في انهي اوضه 
 ‏مازن في لوضت **
 ‏ابراهيم طيب احنا جين 
 مازن ماشب و قفل 
 ‏حمزه جيه عليها و قف جنبوه 
 ‏مازن تقدر تروح و شكرا جدا علي جدعنتك 
 ‏حمزه اخبار اخوك اي 
 ‏مازن في العنايه المركزه 
 ‏حمزه انشاء الله هيقوم ي وحش 
 ‏مازن انشاء الله و دموعه نزلت 
 ‏حمزه لا متعيطش اختك و امك و ابوك عوزينك هم دلوقتي متكلين عليك اوعه تضعف كلهم مسنودين عليك دلوقتي اختك و هتبقا كويسه و اخوك انشاء الله هيبقا كويس انشاء الله و هيخرج من العنايه متقلقش و متضعفش 
 ‏مازن بس مش قدر اشوف اخويه كده مش عرف 
 ‏حمزه حضنوه متخفش هيفوق متخفش 
 ‏مازن مش عرف اقلك اي بصرحه انت جدع جدااا 
 ‏حمزه علي اي انت اخويه نبقا صحاب 
 ‏مازن نبقا صحاب
 ‏حمزه و اخوات 
 ‏مازن و اخوات و حضنو بعض 
 ‏مازن تقدر تروح 
 ‏حمزه لا انا هقعد 
 ‏مازن لا روح متخفش انا موجود 
 ‏حمزه طيب هات رقمك ابقا اطمن عليكو 
 ‏مازن ادالوه رقموه و حمزه ادالوه رقموه 
 ‏مازن يله بقا روح 
 ‏حمزه متاكد 
 ‏ابراهيم من وره مازننن اختك صحيت 
 ‏مازن لا ي بابا هو ده الشاب الي جبها هنا 
 ‏ابراهيم بصلوه بصدمه حمزه 
 ‏حمزه حضرتك تعرفني 
 ‏ابراهيم بصدمه و دموع ……
كده البارت ٨ خلاص و اسفه جدااا علي التاخير عليها امتحانات و مدرسه و كده يعني ادعولي ي رب الي يعلق ينجح و يجوز ي رب ????
هل ي تره ابراهيم يعرف منين حمزه  
هل ي تره اي الي خاله ابراهيم يعيط او ميشوف حمزه 
هل ي تره مراد هيصحه 
هل ي تره حمزه هيحب حور ولا لا كل ده في الحداث الي جايه باي باييي ????
يتبع…
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!