Uncategorized

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثانى 2 بقلم مي محمد

 رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثانى 2 بقلم مي محمد
رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثانى 2 بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثانى 2 بقلم مي محمد

روح….اممم شكلي انا ال هاكلك انهردا امشي ياض بجمال امك دا ع الصبح 
سخر بضحك… والله بتعكسيني وش كده برضه ينفع
وغمزلهاا????
روح بضحك… ههههههه عارف ياسخر انا بحبك اووي اووي وقتربت وحضنته بتملك وقالت هي ومبتسمه.. انا اسعد وحده ف الدنياا دي اني معااك 
وليك بحبك يا سخر اوي 
سخر مسك وشها بأديه… ونا ياروح السخر بموت فيكي 
روح ببتسامه.. هههههه يلا بينا ع الكلية هتأخر يا سخري 
سخر بضحك… ههههه حلوة سخري دي يلا ياروحي
وخدها ونزلو لتحت “
حور قاعدة ف اوضتها وجاهزة عشان تنزل الكلية بتعتهاا وفجاء قاطع حبل افكارهاا دخول سيف” 
سيف بجمود.. ليه قاعدة لحد دلوقتي كده منزلتيش ليه عشان تروحي الكليه
حور بخوف ( فهي عنديها فوبية من الصوت العالي وبتاخد ادوية مهداء )
* ه هو انا ك كنت نازلة ب بس قلت اما تنزل انت يا ابيه 
سيف علم بخوفها منه فقال بصوت هادي حتي تطمن .. ماشي يلا عشان متتأخريش 
حور بطمأنان .. يلا 
ونزل وهي وراء 
ع السفرة الفطار والكل متجمع 
تحت غزل روح ل سخر 
قعد سيف وحور جنبو 
اسر حس بخوف حور .. حور انتي كويسه
حور بتعب وهي تنظر ل سيف.. ا اه ك كويسه 
اسر… امممم طيب ياحببتي بلاش كلية انهردا شكلك تعبانه حور.. لااا م مفيش داعي يا عمو انا بجد كويسه اطمن
لميس.. متاكده يابنتي 
حور.. اه ياماما انا تمام متقلقيش
رامز… خودي بالك من نفسك يابنتي 
حور هي وقايمه .. حاضر يابابا
سيف … احم يلا مع السلامه
اسر.. سيفف 
سيف.. نعم يابابا
اسر … براحه سوق وغمزله 
سيف فهم تلمحات ابوه وبتسم ومشي هو وحور 
روح هي وبتشد سخر .. يلا يلا انا كماان عشان الحق اوصل يا سخر
رامز…هههههه حيلك حيلك براحه ع الواد يابت انتي 
لميس.. سيبهاا ع راحتهاا ياحبيبي 
روح انحرجت وسبتهم وطلعت تجري لبرا وسخر ضحك ع كسوفهاا وقام وراها “
حور فتحت باب العربيه ودخلت وسيف دخل لقيهاا متوتره وبتفرك ف ايدها 
قرب ومسك ايدها وقاال بحنيه.. مالك 
حور بأرهاق.. م مليش يا ابيه
سيف بجمود .. حوور 
حور بلعت ريقها .. ا اصل منمتش امباح عشان كده حاسه بشوية ارهاق
سيف.. امممم طيب متروحيش الكلية انهردا
عشان متتعبيش 
حور.. انا ك كويسه والله يا ابيه
سيف.. اوك براحتك بس لو حسيتي بإي حاجه رني عليا
حور.. حاضر 
وساق ع اعلي سرعة وبعد وقت وصل وعربية سخر وروح وراهم لانهم نفس الكلية
سيف وقف العربية قدام الكلية 
وبص ع حور .. خلي بالك ع نفسك
حور هزت رأسها بنعم وجات تنزل مسك ايدهاا وقال بجمود ولا يبالي من تعب تلك المسكينة.. متهزيش راسك تاني فيكي للسان تنطقي بيه مفهوم
حور بتعب.. ح حاضر 
سيف اداها شنطهاا وباس ايدها وقال.. يلا انزلي 
حور ابتسمت ونزلت ودخلت الكلية تحت انظار سيف وبعدين مشي *
وبعد شوية وصلت عربية سخر وروح 
روح بضحك.. هههههه وصناا هيييي 
سخر .. بس يا هبلة 
روح ببرائه…انا هبلة يا سخري
سخر بلع ريقه وقال.. احم لا ياروح السخر انا الي بلعب بنار ودا غلط وفيه ناس حولينا ف لمي ام الحوار دا وغمزلها????
روح.. طب هات الشنطه ياسطا وقربت ومتعمدا تقرب منه وتلفح الانفاس فهل السخر سياقوم هذا االروح 
سخر.. روح ابعدي عني احسلك
روح.. تؤتؤ 
لازم اخد ضريبتي 
وقربت وطبعت قبله هادئه ع شفيته وفتحت الباب ونزلت هي وبتضحك ابتسملها وساق ومشي هو الاخر” 
ف الشركه ( بتعت سيف وشريكه سخر )
سخر.. مالك شكلك مدايق ع الصبح 
سيف … مفيش مخنوق شويه
سخر بضحك.. ايوا من اي يعني وغمزلها????
سيف بعصبية.. والله مش ناقصه هي ياسخر اسكت 
سخر عارفه قلقان ع حور اخته لان عارف سيف بيعشق حور من هو وصغير زي هو مابيحب روحه ابتسم وقال.. طيب متكلمها تطمن عليها 
سيف مش بيحب يبين ضعفه لحد حتي حوره لم يخبرها بحبه 
سخر.. يابني هتفضل تتألم لامته يعنى متقولها ياعم وتنجز احسن مطير منك 
سيف قام بعصبية ومسكه من ياقة قميصو .. انت قصدك اي 
سخر هو وبينزل ايد سيف.. ولا اقصد ولا مقصدتش انا ماشي 
وخرج وسابه ف حيرته 
ومسك الفون وكلم حد.. خد بالك من الهانم انت فاهم
الرجل.. حاضر يا سيف بيه 
سيف.. خلي عيونك عليها متسبهاش وله للحظة انت فاهم
الرجل.. حاضر يا باشا 
وقفل وحاول يلهي نفسه ف الشغل و
يتبع ……
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!