Uncategorized

اسكريبت نونا المجنونة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم دينا عبدالحميد

اسكريبت نونا المجنونة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم دينا عبدالحميد 

اسكريبت نونا المجنونة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم دينا عبدالحميد 

اسكريبت نونا المجنونة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم دينا عبدالحميد 

عند هشام خلص المأموريه وراجع ف العربيه وقف فجأه مصدوم من الى شافه 

ونزل من عربيته بغضب ع اخره وراح لعند نوال 

هشام مين ده يا هانم 

نوال وانت مالك 

هشام وحياة الحاجه الوالده 

نوال انت هتستعبط انت مالك ومال أمى ومالك ومال الى انا بعمله اصلا 

هشام مليش ازاى مهو ده 

ميصحش 

نوال بتريقه امال اى ال يصح 

هشام صوته علي وزعق فيها  جامد نونا مين ده 

نوال اتخضت منه وردت بسرعه صاحبي 

هشام نعم يا روح امك 

هو اى الى صحبك 

نوال انت بتغلط كتير وانا سكتالك ع فكره 

هشام راح ضرب الشاب والشاب اتخض من تصرفاته  ونوال غمزته ومشى ووقفت قدام هشام 

نوال انت مالك بيه يا سطا

 هشام هو مين ده الى اسطا 

نوال انت يا شبح 

هشام شكلك هبله وطلبه معاكى غباء ع المسا 

نوال ولااااحاسب 

راح هشام مسكها من شعرها ونوال تصرخ وراح وخدها رميها ف العربيه وقفل الباب بالمسوجر وراح ركب ومشى 

نوال بغضب انت اهبل انت خطفني 

هشام اه وشويه هغتصبك 

نوال بصتله بقرف ويوم متفكر تغتصب تبقا انا ملقيتش غيري 

هشام اه شوفتى 

نوال وانا استحال اقبل بواحد حمار 

هشام هو الغباء ماله كده انا هغتصبك مش هتجوزك 

نوال وانت تطول يا ابو…..

ولقت هشام بيبصلها مكملتش ووشها احمر 

هشام بضحك متكمليها ابو بوسه 

نوال لفت وشها من كتر الكسوف 

هشام ضحك ضحكه بصوت خلتها اتنفضت من مكنها 

هشام لاحظ فكتم ضحكه

وبعد شويه كانت نوال لسه زى مهى  بالعكس بدأت تخاف وتترعش وتحس ان الموضوع هيقلب جد 

هشام وقف العربيه وفتح البيبان وقعد ع الكرسي الى جنب السواق ورجله ع الارض ومشغل اغنيه هاديه وملفش وشه حتى تجاه نوال 

نوالكانت ع حالها لحد مهديت عند هشام خلص المأموريه وراجع ف العربيه وقف فجأه مصدوم من الى شافه وطلعت عملت زيه ع الكرسي الى ورا  هشام ابتسم لما حس بهدوءها لكن منطقش 

وفضلوا كده شويه لحد م نوال كسرت السكوت بصوتها 

نوال هو انت فيك ايه متغير

هشام ايه ازاى 

نوال معرفش بس ف حاجه غريبه انا اه لسه عرفاك من كام يوم بس ف تغير واضح عليك 

هشام طب امت تعرفي قوليلي عشان مش عارف 

نوال متهربش انت فاهمنى وعارف اى المتغير فقول السبب

هشام بص ل نوال يمكن بحب جديد 

نوال بضحك ودى مين دى بقا 

قدامك مزه وقمر زى وبتبص بره لازعلانه منك

لا حقيقي حقيقي زعلان منك 

بجد والله العظيم انا زعلان منك 

هشام بعيدا عن انك اكدتى الكلام بس مش مكسوف من نفسك وانتى بتقولى زعلان بدل زعلانه 

نوال وانت مالك يا شابح 

هشام مفيش يا ابو الصحاب بطمن بس انك موجود منمتش 

نوال متخفش يا شق انا مبنمش اتهد واسكت بقا 

هشام اتهد 

صبرني يارب 

اين الانوثه 

اى الالفاظ دى 

نوال بضحك اذا كان عاجب 

هشام بمكر لا ده عاجب وعاجب اوى

 وبيقرب منها  

نوال اى يا عم حاسب مالك كده مش ماسك نفسك انشف ده احنا كنا بنفكر نجوزك 

هشام انتوا الى هما مين 

بس ماعلينا 

المهم هتجوزنونى بس هتجوز مين 

نوال انا منفعش 

هشام انتى مسترجله 

نوال واى المشكله نحن قوم اذا خالطنا الرجال رجال واذا خلونا لمنازلنا مصنع الانوثه 

هشام امسكى بقى ف الانوثه اين هى 

انا راضى ذمتك ده شكل انثي 

نوال ضحك من كلامه واخدت الجاكت الى كانت ربطاه ع وسطها ولبسته وفردت الكم بتاع البلوزه الى كانت لبسها ومكرمشاها غطت نص صوبعها وعدلت طرحتها وقلعت النضاره قعر الكبايه  وبصتله بابتسامه وهى واقفه وقفه رجولى زى مهى 

هشام وقف متنح من جمالها 

نوال مالك 

هشام هروح النار 

نوال بضحك عشان كذاب صح 

هشام لا عشان مش عارف اغض بصري 

نوال فهمت ودخلت العربيه وقفلت الباب وراها 

هشام فضل ع قعدته 

هشام نمشي

نوال جاوب الاول اى رايك ف انوثه ولا اى 

هشام مفيش انوثه خالص

نوال تنحت من كلمته 

هشام ده مصنع انوثه زى مكنتى بتقولى يخربيت جمال امك 

لامؤخذه يا نوال 

اللهم انى صايمو

نوال لا خد راحتك هى زى امى برضوا ????

هشام انتى حبيتي قبل كده يا نونا 

نوال والله يا ابنى ولا شوفته 

احنا عيله متعرفش غير حب ماما حب بابا والله والرسول وخلاص 

هشام بضحك ولا قلبك دق لحد 

نوال بدموع كانت بتحاول تخبيها 

انا مدخلش قلبي رجاله غير بابا واخواتى

هشام طب لى

نوال عشان حرام مش عايزه استنفذ مشاعرى ف علاقه غلط واندم 

هشام تفتكري الحب بيندم 

نوال اكيد طالما مش حلال 

اذا كان الحب الحلال بيندم 

هشام ازاى 

زوج ممكن يخون او يهين او حتى يغدر ويطلق او يتجوز عليها ويقول الشرع 

الشرع حلل اربعه ماشى وكل حاجه منقدرش ننكر بس في قلب بيتحرق انت مش حاسس بيه اذاكان الراجل لو شاف مراته بتكلم حد ف الشارع والحد ده ركز عليها لحظه بيبقا هيتجنن وفي نوع مبيحبهاش تظهر او تكلم حد خالص 

مبالك بواحده تانيه بتشاركها فيك مش بتوجع 

هشام افتكر الى عمله من شويه وازاى كان قلبه بيوجعه وازاى كان هيتجنن لما شفها واقفه مع شاب وهو حب من طرف واحد

فابتسم وقال عمرك جربتى وجع الفراق 

نوال انت جربت تشوف الموت بعينك وتحس روحك بتتسحب منك

هشام بصلها بصمت

نوال كملت اهو انا جربت ده مش فراق عادى لا ده فرق روح 

هشام ازاى 

نوال فراق نادر اخويا التؤام نفس الشكل والصوت والملامح بس هو اطول وجسم رجالى

هشام وهو فين 

نوال سافر يتعلم بره 

هشام يبقا هيرجع قريب ان شاء الله 

نوال لا مش هيرجع عارف لى 

هشام لى 

نوال عشان هو هنا وشورة ع قلبها وبصت للسما وقالت وشيفنا من هناك

هشام قصدك 

نوال ايوه مات 

مات وسبني بموت منغيره 

هشام بصلها ونوال دموعها نزلت وقالت 

فضلت تلات اسابيع جسمي مكسر ودماغي صداع نصفي علطول وكل م اكلمه يقول انه كويس اقوله ازاى انا حاسه بيك يقول كويس 

هشام وبعدين 

نوال ف يوم كنت نايمه وفجأه صحيت ع كابوس وفضلت اصرخ لقيت جسمى كله بيوحعنى ومش قادره اتنفس وقلبي نبضه متوتر 

العيله اتلموا حوليا خايفين عليا وانا بعيط وبقول شوف نادر 

نادر بيموت ومحدش صدقنى 

وفجأه لقيت روحى زى الى اتسحبت منى والنفس بالعافيه واغمى عليا 

هشام وبعدين ل

نوال صحيت بعد مده معرفش قد اى وعرفت بعدها ان نادر مات واستلموا جثته ودفنوها وانا كنت ف غيبوبه ونسبت انى ارجع كانت قليله ورجعت رجعت بوجعى ع تؤامى محمد حاول يعوصنى عنه وفعلا هو وابراهيم عملوا ده بس وجع خسارته مبيرحش  

هشام بصلها بدموع لانه حاسس بوجعها من وقت خسارة اخوه وهو بيعانى 

هشام طب بلاش دموع ويلا عشان اروحك الوقت اتأخر 

نوال بضحك اى ده مش هتغتصبنى

هشام انتى بتشجعى 

نوال بومتش ف الرزيه بموتش ف الرزيله وبخنى

هشام اتفتح ضحك بصوت عالى ونوال بصاله ومتنحه 

يخربيتك ده انت طلعت قمر اى الحلاوه ده خطفت قلبي يارتنى اديتك البوسه

اى الى انا بقوله ده استغفر الله للعظيم 

هشام بتبرطمى تقولى اى 

نوال اش بقول 

هشام لا قولتى 

نوال مقولتش 

هشام قولتى بالنص يخربيتك ده انت طلعت قمر اى الحلاوه ده خطفت قلبي يارتنى اديتك البوسه

نوال وقولت بعدها اى الى انا بقوله ده استغفر الله للعظيم 

انت بتنقي نص الكلام بس 

هشام طب لما انا حلو كده وخطفت قلبك ويارتنى بوستك متيجي نتجوز اى رأيك 

نوال بضحك لا شكراً

هشام يا بنتى طاوعينى هتندمى 

نوال تؤتؤ انت مش بتحب صحابي الشباب وانا مش هسبهم 

هشام طب ماشى  يلا عشان اروحك 

ووصله لاول الشارع 

نوال خلاص هنا 

هشام مدخلك جوه 

نوال لسان الناس مبيرحمش 

هشام وهو لسان الناس هينطق ع توصيله  ومش هيتكلم ع الزفت الى كنتى واقفه معاه 

نوال وانت مالك 

هشام طب اتفضلي اطلعى خلينة اروح وعلفكره مردوده 

نوال عادى والى يزعل 

هشام بضحك موافق 

نوال طلعت نامت وهشام ساق عربيته عشان يروح ورن ع حد 

الوووو

……….

ايوه

……….

تمام نفذ اما اشوف اخرتها معاكى يا نوال فاكره نفسك بس بتاعت مقالب 

يتبع..

لقراءة الحلقة الثانية عشر : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً رواية عندما يعشق الظابط للكاتبة حسناء السيد.

اترك رد

error: Content is protected !!