Uncategorized

رواية الأدهم الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء محمد

 رواية الأدهم الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء محمد

رواية الأدهم الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء محمد

رواية الأدهم الفصل الثالث عشر 13 بقلم أسماء محمد

احمد ماشي بوجع ناحيه الجثه اللي وشها كان فيه جروح مكان الحادث
احمد بدموع وتوتر : ر……رهف 
وحط أيده علي وشها و عينه فيها دموع 
احمد : رهف …..رهف … اصحي يا حببتي انا جيت محدش هيقدر ياذيكي …..يلا قومي يا حببتي علشان خاطري قومي يا رهف بالله عليكي بلاش توجعي قلبي …..وبصوت عالي : راااااااهف قومي ومسكها من هدومها …..قومي بقاااا وبيعيط علشان خاطري علشان خاطري علشان خاطري قومي وانا والله هحميكي يا رهف طب بصي انتي كان نفسك تفتحي مرسم صح وانا كنت معارض قومي وانا اعمله ليكي يلا يا حببتي ومسك ايديها ومسح دموعه ….يلا قومي 
الضابط : لو سمحت حرام كده وحد الله 
احمد بغضب راح ناحيه ادهم ومسكه من باقه قميصه
احمد : قسما بالله هقتلك يا ادهم هقتلك انت اللي قتلتها 
الضابط : استاذ احمد بعد اذنك اتفضل معانا 
احمد خرج بالعافيه مع الضابط 
ادهم خرج هو كمان ومش متقبل أنها ماتت
علي وسالي وملك ومالك بصوت واحد وقلق : هي ولا 
ادهم برق بغضب : مش هي وسابهم ومشي 
علي : هي ولا مش هي يا احمد 
احمد بوجع ودموع : هي 
ملك شهقت بصدمه : مستحيل وجريت علشان تشوف رهف 
علي مش قادر يقف علي رجله من الصدمه (هنعرف ليه قريب)
مالك بحزن : البقاء لله
ملك بعياط : رهف رهف انتي صاحيه صح رهف قومي معايا هما مش بيفهموا حاجه رهف قومي معايا يلا وبزعيق : قومي يا رهف قومي 
مالك دخل علي صريخها 
مالك : اهدي اهدي يا حببتي 
ملك بعياط وصريخ : رهف عايشه هي بتعمل كده علشان تعرف غلوتها عندي بس والله هي غاليه اوي حتى هتقوم دلوقتي بص
مالك بحزن ودموع : ادعيلها يا حببتي 
ملك بعياط وقعت على الأرض : لا رهف مماتتش رهف عايشه انا ماليش غيرها رهف لو مش قومتي دلوقتي والله العظيم مش هكلمك تاني وبصريخ رهااااااااااااااف وبتفتكر الايام اللي قضوها مع بعض سواء فرح أو حزن
مالك حاضن ملك بدموع 
علي سابهم وخرج وركب عربيته ودقايق ووصل مكان فاضي ونزل من العربيه 
علي بصريخ : عاااااااااااااااااااااااااا وقعد على الأرض بعياط 
علي : ملحقتش احميكي زي ما وعدته انا اسف اسف 
بقلم اسماء محمد
جروب روايات اسماء محمد كامله  (سمسم)✍️???? 
بعد مرور خمس سنوات
ادهم اتعالج من المخدرات وعرف ان لميس هي السبب ولحد دلوقتي مش عارفه يوصل ليها و ديما بيجي ليه تهيئات أن رهف قدامه وبتطلع مش هي 
مالك وملك خلفو بنت واسمها رهف بناء على طلب ملك ولسه عائشه علي ذكري رهف 
احمد محمل سالي ذنب موت رهف بسبب اخوها وطلقها وسالي حالها يصعب على الكافر بعد طلقها من احمد 
علي مش بيكلم ادهم غير قليل يطمن عليه بس 
ساره راحت لادهم بعد موت رهف وادهم سامحها وعمل كده بناء علي  وصيه رهف (اكيد فاكرين لما رهف قالت له اتكلم مع طنط)
ادهم كان راكب العربيه و فجاءه وقفها ونزل منها بسرعه وجري ناحيه بنت 
ادهم مسكها من دراعها 
ادهم بفرحه: رهف 
البنت بغضب : انت متخلف 
ادهم بإحراج : انا اسف 
وركب العربيه تاني 
ادهم كل يوم بيكون احلى من الاول علي أمل أن رهف ترجع بعد دفنها 
في مكان ما في امريكا 
خالد كان ماشي في الطرقه ودخل الاوضه في بنت صغيره  قاعده على الأرض بيلعبوا 
خالد : Good morning
ملك : بابي 
خالد : قلب بابي اومال ماما فين 
ملك بطفوله : معلفش هي من الثبح في التواليت
(معرفش هي من الصبح في التواليت)
في الوقت ده خرجت امها من الحمام 
ملك : اهى خلجت 
(خرجت)
خالد بص عليها وظهر رهف
خالد : ازيك يا حببتي 
رهف بابتسامه : كويسه طول ما انت بخير 
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!