Uncategorized

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل التاسع 9 بقلم ريم أحمد

 رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل التاسع 9 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل التاسع 9 بقلم ريم أحمد

رواية جواز بالغصب ثم تحول إلى عشق الفصل التاسع 9 بقلم ريم أحمد

اسد بعصبية: اقسم بالله لو جبتي الموضوع ده علي لسانك تاني ما هيحصلك خيرر  فاهمه 
رنا : …
اسد بعصبيه أكبر: فااهمه 
رنا ببكاء وخوف: فاهمه فاهمه 
ثم خرج اسد من الغرفه صافح الباب خلفه 
رنا ببكاء: انا اذاي  قولت ليه كده اذاي انا جرحته بي كلامي هي خانته بس هو مش ذنبه???? ولازم اعتذر منه 
 Reem Ahmed ❤
في غرفه عبير ام فرحه 
عبير : الاتنين اتجوزو ومحدش طلب ايدك فيهم ليه 
فرحه  : وانا ايه عرفني يما
عبير: ماشي ي كريمه وقعتي الاتنين  خليهم يتجوزوا بناتك  الاتنين 
Reem Ahmed ❤
في الاسفل ..
كريمه: ي صفيه ي صفيه ( الخدامه) 
صفيه : نعم ي ست هانم 
كريمه : اطلعي اندهي روز من فوق 
صفيه : ي ست الاكل علي النار لو سببته هيتحرق
كريمه: خلاص روحي انتي وانا رايحه اندها ثم صعدت الي الاعلي ودخلت الغرفه ولاكن وجدت روز تنام في حضن عمر 
كريمه بي ابتسامه: ربنا يحرصكم ثم اغلقت الباب ونزلت 
” بدأ عمر يستيقظ من النوم ونظر جانبه وجد روز نايمه في حضنه بدأ يتأمل ملامحها الجميله ثم قبلها علي رأسها لاحظ عمر روز بدأت تستيقظ فا اغمض عيونه بسرعه  نظرت روز وجدت عمر ينام بدأت تتامله ولاكنها تذكرت م حدث بدأت تعيط وجات علشان تقوم عمر حضنها اكتر” 
عمر : اسف 
روز ببكاء: علي ايه وله ايه 
عمر : علي كل حاجه 
روز وهي تمسح دموعها مثل الأطفال: والمفروض اني اسامحك يعني 
عمر : ايوا علشان انا جوزك حبيبك 
روز : مين قالك انك حبيبي 
عمر بحزن: يعني مش حبيبك 
روز بجمود: ايوا 
عمر: ولله اسف مش هعمل كده تاني 
روز وهي تمسك ايدها : بس انت وجعتني
عمر وهو يقبل ايدها: حققك عاليا 
روز : عايزه اسالك سؤال 
عمر : اسألي 
روز بدموع : انت اتجوزتني علشان تنتقم مني صح 
عمر : لاء 
روز : امال ليه 
عمر بضحكه: علشان بحبك ي هبلتي????
روز : انا مش هبله 
عمر بضحكه : يعني انتي ركزتي علي هبله وسبتي كلمه بحبك???????? وعلي فكره انا انبسط لما ضربتيني كف علشان انتي محافظه علي نفسك ولما حضنتك اتعصبتي وضربتيني 
روز : علي فكره انت كداب علشان انت قولت ليا يوم كتب الكتاب انك هتوريني اسوء ايام حياتي
عمر: كونت بخوفك بس????
روز : يعني مش هتنتقم
عمر : لاء ي حبيبتي
روز : بس انت بسببك ابواي ضربني وكمان زعل مني 
عمر: هنزل معاكي وهنروح ليه وهخليه يسامحك 
روز : بجد 
عمر: بجد 
روز : علي فكره بحبك ( دي المفاجأة ????????) 
عمر : ..
في الاسفل 
الجد : فين اسد وعمر ورنا وروز علشان الفطور 
كريمه بسرعه : عمر اقعد مع روز فوق بيتفاهموا مع بعض بخصوص حياتهم الي جايه 
الجد : ورنا واسد 
رحمه : اكيد رنا فوق واسد خرج علشان يتمشي 
أسد: انا جيت ي ماما 
رحمه : يله علشان تفطر
اسد : حاضر بس هطلع اغير الأول 
الجد : انده معاك رنا 
اسد : حاضر ثم صعد الي غرفته وفتح الباب وجد رنا تنتظره
أسد:: ايه الي جابك هنا 
رنا وهي تتقدم نحوه ووقفت امامه: انا اسفه علي الكلام الي قلته ليك ولله معارفه اذاي قولته 
أسد: تمام اطلعي يله 
رنا ببكاء: قولتلك اسفه ولله مكانش قصدي 
اسد: مقدرش يشوفها بتبكي حضنها وقال،  خلاص اهدي مسامحك ولله 
رانا بفرحه: بجد 
اسد: بجد 
أدركت رنا انها في حضنه بعدت عنه وقالت انا نازله ثم خرجت من ????‍♀️????‍♀️????‍♀️
ضحك اسد علي كسوفها????????
يتبع…..
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد

اترك رد

error: Content is protected !!