Uncategorized

رواية اغتصبت خطيبة أخي الفصل الخامس 5 بقلم مهرائيل ماجد

 رواية اغتصبت خطيبة أخي الفصل الخامس 5 بقلم مهرائيل ماجد

رواية اغتصبت خطيبة أخي الفصل الخامس 5 بقلم مهرائيل ماجد

رواية اغتصبت خطيبة أخي الفصل الخامس 5 بقلم مهرائيل ماجد

اكتر حد هيعمل كومنتات هحط اسمه ف البارت الجاي وهسيب لينك البارتات اللي فاتوا ف الكومنتات لو حد عايز يقرأها
محمود.. حامل ازاي يبني من غير م تتجوزوا 
سيف…  هتجوزها يعم محمود متقلقش
محمود.. ربنا يهديكوا يبني
__
سيف..قومي معايا
حنين..سيف انا مش فاكره حاجه هو اي اللي حصل 
سيف..مش فاكره حاجه ازاي يعني
حنين..انا جيت هنا ليه..واي ده دماغي ملفوف عليها شاش ليه 
سيف بشك..اي اخر حاجه فاكراها 
حنين..اخر حاجه فاكراها ي حبيبي لما كناا مع بعض بنتفسح وروحنا دريم بارك
سيف ف باله قال ان حادثه اغتصابها كانت بعد الفُسحه دي بيوم واحد 
سيف..حنين حبيبي خليكي هنا وراجعلك
حنين..حاضر متتاخرش ي سفو
سيف…حاضري قلبي
____
سيف..يعني اي ي دكتور 
الدكتور…معني انها مش فاكره الاسبوع اللي فات ده كله يعني الاسبوع ده كان فيه احداث صعبه جدًا عليها وعقلها مع الخبطه خلاها تنسا او هي كانت عايزه تنسا حاجه معينه والخبطه ساعدتها
سيف…ودي هتفضل معاها قد اي
الدكتور…صدقني معرفش كله بأيد ربنا 
سيف..تمام شكرا ي دكتور
الدكتور..العفو على اي انا بعمل واجبي
___
الاب…بنتي حصلها كل ده وانت حتي مكنش هاين عليك ترن تقول ليا
سيف…انا اسف والله بس من كتر م كنت قلقان وهموت عليها معرفتش اكلم حضرتك
الاب…ع العموم اهم حاجه تكون كويسه،بس اللي مش كويس انها حامل من الزفت اخوك ده حسبي الله ونعم الوكيل
سيف…حتي لو حصل اي برضو هتجوزها والطفل مالوش ذنب 
الاب..روح هات المأذون عقبال م اقنعها تاني منك لله ي حازم منك لله ي اخي 
___
حنين…يعني اي ي بابا كتب كتاب من غير م تاخدوا رأيي واي السرعه دي…اااه
الاب..اهدي يبنتي علشان صحتك متدهورش ومش ده سيف اللي كنتي هتموتي وتتجوزيه وده كتب كتاب بس مفيش فرح دلوقتي غير بعد اسبوع
حنين…اسبوع اي ي بابا انا حاجتي لسه مجهزتش 
الاب..متقلقيش هدي امك فلوس وتروح تجبلك كل اللي ناقص اهدي انتي بس وكل حاجه هتتدبر
حنين…اللي تشوفه حضرتك
___
“بارك الله لكم وعليكم وجمع بينكم في خير”
الام…لووووولولللي.
الاب…بس ي وليه اي اللي بتعمليه ده
الام…اي ي راجل بفرح ب بنتي مش كفايه اللي هي فيه
الاب… طب اسكتي مش عايزه اسمع نفسك ممكن تسمعك 
الام.. يووه حاضر ي حج
____
سيف…الف الف مليوووون مبروك ي عروستي
حنين بابتسامه…الله يبارك فيك ي عريسي
الاب بابتسامه..مبروك يولاد عقبال م افرح بعيالكوا
الام…يوووه ي حج هتقعد لغايه م تفرح بعيالهم
الاب…تفي من بوقك ي وليه انتي ده انا لسه شباب اشحال البت هيي اللي كبرتني بس 
ضحكوا كلهم على كلامه المرح اللي قاله علشان يخرجهم م المود 
___
عدى الاسبوع من غير شيء يذكر وانهارده فرحهم راح سيف ياخدها من الكوافير للقاعه علشان الفرح وسلمها ابوها لسيف وهو بيوصيه عليها 
سيف…هحطها جوه عيوني 
وباس راسها بحنان 
طبعا اشتغلت الاغاني والرقص وبعد نص ساعه رقص قعدوا ع الكوشه بتعب وضحك 
الدي جي..ياريت ي عريس تجيب عروستك ع الاستيدج علشان دلوقتي فقره الساحر قصدي رقصه السلو ????
سيف بضحك…يالا بيناا
حنين…يالا 
رقصوا وفضل يهمس ليها بكلام حب وقد اي هو بيحبها وكان بيتمني اليوم ده من قد اي وبعد م خلصوا قعدوا ع الكوشه تاني وفضلوا يحبوا ف بعض????❤
بس ي فرحه م تمت التعبان كان وصل
حازم وقرب م الكوشه…سمععع هوووووس ينفع ي عريس متعزمش اخوك
سيف بهمس غاضب…حاااازم اخرج بره 
حازم..تؤتؤ عيب تطرد اخوك الكبير من فرحك
سيف…وديني لو م طلعت م هيكفيني موتك متقلبش الفرح ي حازم
حازم..عيب عليك ي ابن ابويا ده انا جاي اشرفك 
سيف…مش عايز الشرف ده غور ف داهيه
حازم…همشي بس صدقني مش هسيبك تتهنا بيها 
سيف..ربنا ياخدك ويريحنا منك .
ااه من امتي ي حازم وانت كده انا عمري م شوفت فيك الغل والنفسنه دي ربنا يهديك بس برضو مش هتراجع عن حقها واللي خططتله هعمله قريب اوي
__
سيف..نورتي بيتك ي احلي عروسه
حنين حاسه انها هتستفرغ بس بتحاول تمسك نفسها…سيف انا تعبانه 
سيف..هترجعي
حنين قالت اه بصوت واطي وحطت ايدها ع بوقها 
سيف شالها بسرعه واخدها الحمام فضل مستنيها لغايه م تخلص وبيطبطب ع ضهرها..اهدي خدي نفسك
حنين بتعيط وحاسه بوجع جامد ف بطنها..سيف بطني بتوجعني اوي ي سيف
سيف…طب اهدي هتصل بدكتور حالاً بس تعالي معايا
 وشالها لاوضه نومهم وحطها عالسرير وغيرلها هدومها..حاولي تهدي لغايه م اتصل بالدكتور 
حنين بعياط..حاضر
سيف قلقان عليها جدًا اتصل بالدكتور وقاله ينزل يجيبلها دوا معين 
سيف…بصي هنزل الصيدليه على اخر الشارع ف ثانيه هكون عندك
حنين هديت شويه…ماشي بسرعه بس متتاخرش
سيف باس دماغها…حاضر ي حبيبي سلام
__
بعد عشر دقايق كان ف البيت 
سيف…يالا خدي اهو البرشام ده والمايه يالا علشان تخفي
خلاها اخدت البرشام..هقوم اجبلك اكل علشان تاكلي وتنامي
حنين..ماشي
جاب ليها اكل واكلها 
سيف…يالا بقي استغطي ونامي وانا هنا جنبك
حنين..انام ازاي مينفعش انهارده فرحنا
سيف…ششش انا بقولك نامي يبقي تسمعي كلامي
حنين.. سيف
سيف…قلبوو
حنين.. بحبك اوي ي سيف
سيف..وانا بحبك اوي يقلب سيف تصبحي على خير 
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية نبض السيف للكاتبة سارة محمد

اترك رد

error: Content is protected !!