Uncategorized

رواية ملك الزين الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم شهد عبدالسلام

     رواية ملك الزين الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم شهد عبدالسلام

رواية ملك الزين الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم شهد عبدالسلام

مراد :خدها و دخل اوضة نرمين 
وقاعدها 
مراد :بصي يا نرمين تتكلمي معايه بصوت واطيي بعد كده و بعدين انتي مالك ب لانا 
نرمين :يعني ايه مالي بيها 
مراد بعد سكوت:اقفلي الحوار ده 
نرمين :طب عايزه اروح للدكتور
مراد :قولتلك هتروحي لدكتوره 
نرمين :ماشي امته 
مراد : النهارده الساعه 8 
نرمين:النهارده امال كنت هتقولي امته 
مراد :كنت هقولك بس انتي سالتي 
نرمين :ماشي فين العنوان 
مراد :انا رايح معاكي 
نرمين :ليه 
مراد :هو ايه الي ليه يا نرمين هاجي معاك 
نرمين :مهتم اوي يعني 
مراد مسك ايديهاا :انا ماعنديش اهم منك 
نرمين :انا ؟؟!
مراد :اه انتي وخدها في حضنه 
مراد :مش عايزك تخافي مني و انا اسف علي طريقتي معاكي ده من زعلي منك 
نرمين :صدقني ماقولتش عشان ده حوار تبع  ملك 
مراد :معاك ان ده تبع ملك بس كان لازم تعرفيني ان كان ممكن يجرالكم حاجه 
نرمين :الحمد لله حصل خير 
مراد :بس بقولك ايه
نرمين : قول
مراد :بتبقي قمر وانتي هاديه
نرمين : انت شايف كده 
مراد بضحك :الصراحه اه 
نرمين :بخضه اي ده 
مراد :في ايه 
نرمين :فار يا مراد 
مراد :حرام عليكي كل ده عشان فار
نرمين : اه 
مراد :ماانتي بنوته خالص اهوو امال كنتي مطلعه عيني ليه و عامله فيهاا قلب الاسد 
نرمين :مش وقت رخمتك بقا 
موت الفار 
مراد بفكره في دماغه :انا مابعرفش 
نرمين :ازاي يعني 
مراد : مش هعرف يا نرمين الاوضه واسعه 
نرمين :يعني انا هنام مع الفار في اوضه واحده 
مراد و بيحاول يكتم ضحكتوو :لا مش هينفع ده ممكن ياكلك 
نرمين :طب هعمل ايه 
مراد :مافيش غير حل واحد 
نرمين :ايه هو 
مراد :تنامي في اوضتي 
نرمين :وانت هتنام فين 
مراد :في الاوضه بردوو
نرمين :لا ممكن انام في اي اوضه 
مراد :ده اوضتك فيها فار
نرمين :يعني ايه
مراد :بقيت الاوض هتتلاقي فيها فيران عشان مقفوله 
نرمين :لا خلاص هحاول انام هنا 
مراد :برحتك انا رايح اوضتي 
نرمين :هتسبني هنا لوحدي 
مراد :اعمل ايه يعني 
نرمين:طب هاجي معاك و بليل ابقا انام هنا 
مراد :طب تعالي 
وخدهاا و دخل الاوضه 
عند زين و ملك 
زين رجع 
زين : يا بنتي 
ملك :نعم يا بابي 
زين بفرحهاا ان هي بتشبهو ب ابوهاا 
زين حضنها:انتي قلب بابي 
ملك :عايزه فونك 
زين :ليه 
ملك :عايزه اكلم ماما اخر مره كلمتها من يومين 
زين :لا مابحبش حد يمسك فوني 
ملك بزعل :انا حد طب انا مخصماك ماتكلمنيش تانيي 
زين :ماشي برحتك
و سكتوو 
زين :ملك انزلي المكتب تحت في علبه بيضه هاتيها 
ملك :انزل انت مش حاجتك 
زين:اي حاجتي دي احنا واحد يا حبيبتي 
ملك :دالواتي واحد من شويه كنت حد 
زين :انزلي يا ملك 
ملك :ماشي 
و نزلت المكتب 
وهي نازله 
ملك :ماشي يا زين بقا انا حد ماشيي 
وطلعت 
ملك سبتها قدام زين 
زين :جايبهالي ليه 
ملك بعصبيه :مش انت نزلتني اجبهاا 
زين قام 
زين: معلش نسيت انك غبيه 
ملك :او انت 
زين :طب افتحيها  وبيمدلها العلبه 
ملك :لا انا مالي 
زين :اخلصي في ليلتك 
ملك :اهو وفتحتها منغير ماتبص فيها 
زين :اي رايك 
لفت شافتهاا 
ملك :اي ده 
زين :فونك الجديد 
كان فون ايفون دهب  عليه اسمهاا  والابل معموله بفصوص الماظ
ملك :مش عايزه منك حاجه 
زين :ساب الفون و مسكهاا كل ده عشان كلمه 
ملك :انا حد
زين :انتي الاسبوع كلوو يا نن عيني 
ملك :هات الفون مش عايزه اشوفك 
زين :واطيه 
ملك :اووي 
زين فضل يضحك :لو متجوز طفله هتبقا عاقله عنك يا ملاكي 
زين مسكها :بحبكك 
ملك وشها احمر 
زين :يخربيت الفراوله بتاعتك دي 
ملك : زين 
زين :قلبوو 
ملك :انا جعانه 
زين : ده وقتوو 
ملك :انا جعانه 
زين :بس خلاص تعالي و خدها و نزلو 
زين :عارفه لو ماكلتيش هعلقك 
ملك :ليه كده يا لمبي 
زين:اقعدي وخدها علي رجله 
ملك :اي ده نزلني 
زين :في ايه 
ملك : نزلني ياعم انت هاكل ازاي 
زين :سكتها بالاكل 
ملك :براحه 
بعد شويه 
ملك :كفايه بقا 
زين :كده كلتي انا قولت البت هتاكل السفره كلها 
ملك :مش اووي كده 
زين :طب خلصي شويه دول 
ملك : وبتميل عليه :لا والنبي كفايه هموت من كتر الاكل
زين : بعد الشر عليكي يا ملاكي 
ملك :وحياتك سبني اقوم 
زين بضحك : عايزه تقومي ليه
ملك :عايزه اصلي 
زين : طب قومي و نطلع نصلي سواا 
ملك :بجد طب انا طالعه و طلعت و بعد شويه 
زين : يلا 
وبدا زين يصلي بيهاا  وملك حبت صوته جدا في الصلاه 
بعد ماخلصوو 
ملك :صوتك حلو اويي 
زين :انتي الي حلوه يا حبيبتي 
وفونه رن 
زين :ايه 
عمار :انا عملت كل حاجه  وبعتلو الفيديو و هو اتنازل عن القضيه 
زين :تمام نفذ الباقي 
عمار :تمام يا زين باشا 
و قفلوو 
زين :يلا عشان تشوفي مذاكرتك
ملك :هتذاكرلي 
زين :اه يلا 
و فعلاا ذاكرلهاا 
زين :فهمتي 
ملك :اممم  وبتبص ل زين 
زين : ماتتكلمي 
ملك :اه فهمت منك اكتر من الدكتور 
زين :تمام بكره هنكمل 
ملك :ماشي 
زين :كلمي مامتك 
ملك :صح فكرتني 
عند مراد و نرمين 
مراد راح معاها عند الدكتوره و رجعها و هو رجع للدكتوره 
مراد :هي حالتها عامله ايه 
الدكتوره :هي في مرحله كويسه و مش هتاخد وقت عشان كانت متابعه مع دكتور 
مراد :يعني حالتها كويسه 
الدكتوره :اه كويسه و كلها كام جلسه و تبقا كويسه جداا 
مراد : لو في اي حاجه ياريت تقوليلي 
الدكتوره :مافيش اي حاجه و ذي مابقول لحضرتك 
مراد :يعني هتحضر كام جلسه 
الدكتوره :تلاته 
مراد :طب شكراا 
 مشي
نرجع ل ملك و زين 
ملك كلمت مامتها وباباها واتفقوا ان هي هتروح بكره عندهم
زين : ننام بقا 
ملك :لا انا عايزه اكل 
زين :امال مين الي لسه واكل من شويه 
ملك :اهوو قولت من شويه 
زين :عايزه تاكلي ايه 
ملك :بيتزاا و شيبسي و بيبسي 
زين :ماشي عايزه حاجه تاني
ملك : تؤتؤ لا لا و شوكلاته 
زين بضحك :قولتلك هتتخني 
ملك :بارد 
زين : مش عايز ازعلك يا لوكا و بيكمل بخبث :والاول كنت بحتار  اعاقبك ازاي دالواتي مش هحتار 
ملك :ماحدش يقدر 
زين وهو بيمسك الفون: بجد
ملك :بس..
زين شاورلها عشان تسكت  
زين طلب الاكل 
زين :مش شايفاني هكلمك في الفون 
ملك بضحك: الانفعال خادني شويه 
زين فضل يضحك 
ملك :اقولك حاجه 
زين :اتنيلي
ملك :اتنيل ؟!!
زين :هتقولي ايه 
ملك :كنت بحسبك ما بتضحكش
زين بضحك:ده ليه يعني 
ملك :اصل علطول بتفضل تزعق و كنت علطول بتزعقلي 
زين :كنت بزعق عشان تعرفي الغلط و تعرفي ايه هي الحاجه الي مابحبهاش و ماتعمليهاش
ملك :امممم زين 
زين :ايه 
ملك :ينفع اطلب منك طلب 
زين : تحت امركك يا ملاكي 
ملك وهي بتغمض عنيهاا:عايزاك تمشي شمس من الشغل 
زين بصلهاا و ضحك :ليه 
ملك :كده بحسهاا بت ملتزقه 
زين قرب عليهاا :ازاي يعني 
ملك بتوتر من قربه :ذي الناس
زين :شمس ماشيتهاا النهارده 
ملك :اعاا بجدوحضنتو
زين كان مبسوط ان هي اول مره تعمل حاجه ذي دي 
ملك و استوعبت هي عملت ايه 
ملك :معلش اصلل 
زين :اصل ايه بس و حضنهاا 
الفون بتاع زين رن 
زين :يعني خلاص 
عمار :تمام هو اتقبض عليه و الفيديو بتاع البضاعه اتبعت للحكومه 
زين :طب تماام كده خلصناا منوو 
وقفل 
زين كان الفرحه مش سايعهه 
زين مسك ملك و باسهاا من خدودهاا 
ملك ووشها احمر:في ايه
زين :حوار ادهم خلص 
ملك :ازااي 
زين :اتقبض عليه 
ملك :ازاي
زين :ادهم كان بيتاجر في المخدرات 
ملك :يلهووي 
زين : زعلتي ليه 
ملك :عمي يا زين اكيد زعلان اووي 
زين :بصي كل واحد بيعمل حاجه بتحمل نتيجتها
بعد شويه 
الداده :الاكل يا زين بيه 
زين ل ملك :لوكاا اوعي اجيب الاكل بيبص اتلاقها نايمه 
زين :نمتي 
شالهاا و نايمهاا 
زين خد الاكل 
زين :نمتي في ثانيه و خدها في حضنه ونام جنبهاا 
يتبع…..
لقراءة الفصل الرابع والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي للبيع للكاتبة دينا عبدالحميد

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!