Uncategorized

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيرين أحمد

      رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيرين أحمد

رواية عشق الليل الجزء 2 الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيرين أحمد

دخل لها بكل غضب
=مااافيش طلاااق
=:-يعني ايه !
=كلامي واضح يا يبرق 
ليل=اسفه لازم اسبكم لوحدكم 
كانت ستتكلم يبرق ولكن امسكها 
=اكيد سمعتي انا قلت اايه !
=ده اللي هو ازاي انا مش عايزه اعيش معاك 
=مش بمزاجك وانا ملازمه تسمعي كلامي فاهمه 
=لا انا مش ملزمه انت تبقاا عشان اسمع كلامك ف كل حاجه 
=مرااتي 
=ده من امتا مرااتك دي ! 
بتهزر اكيد يا استاذ مراد
غضب من طريقتها في الكلام معه 
=شايفني بعلب معاكي ولا الحلوه لاقت حبيب قلبها 
استهزأء بها و تركها 
لم تفهم منه شئ
=مفهمتش منه حاجه وهو يقصد اااايه بكلامه دلوقتى
ياربي اتغير عن الاول اكترر بس احل واوووي وبقاا جميل جدااا زاي اللي ف المسلسلات ايه ايه اللي بقولو ده
________________***________________
دلف مصطفى لغرفه مراد 
مصطفى =ازيك ي ميمو
=عاايز ااايه يا زفت 
=ااايه ي سطا مالك محروق دمك ليه 
=مين اللي محروق دمه ياااض
=اهدى انت هتعلق ع كلمه بس ايه رأيك شوفت يبرق كانت  ….
(بوووووم بوكس جاامد اووي)
=اااااااه ايدك جامده يخربيتك ي شيخ
=ابن عمي اااه لكن تتكلم عن حاجه متخصكش هموتك انت فااااهم
=بس تعرف أن هي …
=لا ده انت هتتربى ي مصطفى
لحق مصطفى نفسه جري و هو بيضحك 
=ماااشي يا يبرق هانم هي ترجع زاااي الاول بس احلوه اووي كده ليييه اكيد الشباب كأنه بيشوفها بمنظرها ده 
وكان يفكر في كل شئ تغير بها و اصبحت جميله جدااا
ونام من كتر تفكيره
________________****__________________
ليل بضحك كثيرا=ههههههههههه مراد عمل فيك كده ي لهووي يا ماما
مصطفى=ساكت يعم مراتك 
ليام =بس شاطر خليته يولع لا جدع 
مصطفى=فينك يا يبرق جوزك كان هيموتني النهاردة
دي لو عرفت باللي بنعمله من وراها مش بعيد تموتني اول واحد انا كلام ماالي ومااال المه السودا دي 
عقبالي ياارب اتهنا مع حبيبه قلبي 
ليام بضحك=باين عليك واقع واقع يعني هههههه
=هو انا وقعت انا خلاص ي عم اسكت بس صح هو اللي احنا بنعمل هيفيد بحاجه ممكن مراد ميحبهاش
ليل =وانا قلقانه بس خير ان شاء الله
المهم لازم يعرف قيمه يبرق وينسا ي مصطفى
ليام =خلي بالكم لازم حظر لان مراد لو عرف مش بعيد يحطها ف يبرق 
اومأو له 
__________________**___________________
=..انا حاسه اننا بنرجع خطوه لورا بسبب الهانم يبرق و لا 
=………………
=معرفش انا لازم اشوف حا يأما أقتله و اخلص منه 
=……………
=فكره حلوه اوكي هنفذها بس شويه مش دلوقتي عشان ميشكش فيا 
=…………….
=سلام كده تمام اووي يا مراد هنشوف بقا مين اللي هيلعب
__________________***__________________
في صباح جهز نفسه وكان ف أتم شياكته
دق ع باب غرفتها
ولم ترد دق ثانيه ولم يسمع اي شخص قلق وفتح
وتفاجاء من منظرها كانت جميله جدا بدريس الاسود 
=انتي رايحه فين احنا هنمشي النهاردة
=نعمممم ده ازاي 
=جهزي شنطتك و يلا فاهمه 
=لا مش فاهمه حاجه 
تقدم لها ببطئ وهي ترجع بلعت ريقها قلقه من قربه
هو بصوت فحيح=تعرفي لو مسمعتيش الكلمه هعمل اليه
حافه وتوتره =اسمعي الكلام احسنلك 
هزت راسها عده مرات
=فاهمه 
=فاهمه فاهمه
=شاطره مستنياكي تحت
اومأت وقفله الباب قبل أن يعود ثاني مره 
=يااارب انا قلبي كان هيقف منه ثم بدأت بتجهيز الأشياء
___________**____________
نزلت للاسفل 
يبرق=جهزت خلااص
مراد=تمام
ليل=روحيي يا يبرق احنا هينجي ليكم في اقرب وقت أن شاءالله
ابتسمت لها
ليام=خلي بالك من نفسك واولادك 
اومأت له
الجده بحزن=انت ي ولدي امبارح كنت هنا انت لحقت
مراد=هعوضها أن شاء الله ي جدتي مره تانيه 
دخل هو بمرح=يويوووووو
ضحكو عليه وخاصه يبرق
=مصطفي 
=هتوحشيني ي يويو مش هتكملي جميلك عشان اتقدملها 
=نسيت وطي صوتك متقلقش مرات عمو أقنعت عمو وكفايا بقا صدعت منك 
مراد بغضب وغيره 
=مش يلا و لا هنفضل نهزر ونهمس لبعض
ضحك ليام و ليل
مصطفي =استني ي ختي خدي الشكولاته بتاعتك
=تسلم ي صاصا حبيبي ي سطا 
مصطفي=ماااشي ي زميلي
غضب كثيرا وكان ذاهب 
رأى شاب وسيم يدخل 
الشاب=السلام عليكم
الجميع=وعليكم السلام 
مراد بأستغراب =في حاجه
الشاب =انا جااااي عشان اطلب ايد الانسه يبرق
مراد بغضب=نعممم يا روح امك
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!