Uncategorized

رواية أحببت رئيس العصابة الفصل الرابع عشر 14 بقلم آلاء فرج

 رواية أحببت رئيس العصابة الفصل الرابع عشر 14 بقلم آلاء فرج

رواية أحببت رئيس العصابة الفصل الرابع عشر 14 بقلم آلاء فرج

رواية أحببت رئيس العصابة الفصل الرابع عشر 14 بقلم آلاء فرج

مسك مراد المسدس وصوبه ناحيه البت راحت البت بحركه سريعه وقعت منه المسدس ومسكته وصوبته عليه 
البت بغضب : هقتلك
مراد بزعيق :انت اتجننتي نزلي الزفت ده من ايدك
البت بغضب : بقولك ايييييي اسكت خالص، افتحلي باب العربيه عشان اتزفت انزل
مراد بتركيز :انت بتشتغلي اي
البت بزعيق :نعم وانت مالك افتح العربيه يلاااااا
مراد بغضب : بتشتغلي اي سؤالي واضح رديييي وانا انزلك
البت بضيق “:بشتغل مدربه كراتيه للشباب ومتعلمه حركات كتيرر دفاع عن النفس
أحمد بضحك : عشان كده وانا اقول اي العضلات دي كلها انت جسمك قريب من جسمي
البت بغضب :سكت الحيوان ده بدل ما ازعله وانت افتحلي العربيه، اخلصصصص
مراد بتمثيل : اي ده بوليس اجري يا أحمد بالعربيه بسرعه
بصت البت وراها بسرعه وبحركه سريعه خذ منها مراد المسدس وخبطها على دماغها واغم عليها وكل ده حصل ورودينا عماله تعيط جامد
مراد بغضب :بطلي عياط بقا صدعت اي القرف ده، وانت يا أحمد ودينا عند البيت اللي في الجبل
بعد ساعات
الساعه ١٢ ظهراً
وقفت السياره أمام بيت الجبل ونزل مراد وشال رودينا اللي نامت في الطريق وشال أحمد البت الجديده
(الفانز : معروفه أحمد هيحب البت الجديده ????????)
في بيت الجبل
مراد بتعب :ياااه المشوار طويل اوي، ناقص كام ساعه ومفروض نجهز للعمليه
أحمد بتعب :مش قادر عايز انام، بلاش العمليه دي
مراد بغضب :هو اي اللي بلاش الشامي غلط ولازم يدفع التمن كويس والنهارده هيكون قتله
أحمد بضيق:مش ملاحظ انك بقيت بتقتل كتير الفتره دي
ولع مراد سيجاره وشربها بهدوء :مالكش دعوه هو انا هقتل شيخ مثلا ده الشامي دا انا هريح الناس منه
أحمد بغضب : انت مش ربنا عشان تاخد أرواح كل الناس دي انت عمرك ما قتلت الا٥ بس من ساعه ما اشتغلت اللي هو من ٥سنين، واول ما اتجوزت رودينا بقيت بتقتل اي حد بجمرد انه وقف في طريقك كده ما ينفعش يا مراد
مراد ببرود :على اساس انك شيخ مثلا ما انت بتاجر في الأعضاء وفي السلاح وفي المخدرات هي جات على القتل
أحمد بضيق :يا صاحبي انا خايف عليك + انت عارف كويس اننا بنشتغل غصب عننا
مراد بغضب : انا بشتغل بمزاجي ما حدش يقدر يغصبني
أحمد :براحتك يا صاحبي انا بس كنت بقولك
مراد بزعيق :خلاص يا أحمد ما تخلنيش اخسرك انت كمان
أحمد بصدمه : انت عايز تموتني
مراد بغضب :يووووه ما قولتش كده، اسكت يا أحمد ده اي القرف ده
(جماعه انا كرهت مراد ????)
قام مراد من علي وراح المطبخ وجاب جردل مياه وكبه على رودينا والبت الجديده 
البت بزعيق : عاااااااااا يا متخلف في حد بيصحي حد كده 
مراد بغضب :لمي لسانك ده بدل ما اقطعه 
البت بزعيق :تقطع مين يا معفن يا قليل الادب يا مجرم يا زباله 
أحمد بصدمه :يا نهار اسود 
ضربها مراد بالقلم بغضب وبوقها نزل دم،  نزلت دمعه من عينها راحت مسحتها بسرعه وبصتله البت بشر واديته نفس القلم على وشه 
( جدعه يا بت اديلوااا ????) 
أحمد بصدمه : يا اختي يا اختي يا اختي 
البت بغضب : اوعي اوعي تمد ايدك عليا لو انت راجل انا ست والقلم بقلم زيه ممكن القلم بتاعك أقوى واهنتني اكتر بس القلم بتاعي يفوقك من اللي انت فيه، عمال تزعق وتضرب وتموت في الناس، اييييه ما حدش قدك لو البوليس مش قادر عليك، انا اقدر ساااااامع، انا اسمي فتحي ايوه ما تستغربش انا ببقى فتحي البنت في المناسبات ومع الناس الحلوه، وببقي فتحي الراااااجل مع الناس***** اللي زيك، وايدك لو اتمدت عليا تاني يا محترم هقطعها 
مراد بغضب :  انت بتضربيني بالقلم تعالي بقا 
مسكها مراد من شعرها وهي فضلت تضرب فيه بالبوكس في بطنه وفضلوا يضربوا في بعض ومراد كان مضايق منها اوي لأنها بتضرببه الضربه بالضربه 
ومره واحده ضرب أحمد نار بالمسدس بتاعه في الهوا 
( جماعه هو لي ما بلاقيش كوميك على الروايه اللي هي البوستات المضحكه هل الروايه وحشه ???? عشان في روايه الانتقام من طفلة صغيرة كان بيبقى عليه بوستات مضحكه كتير ليه الروايه دي مش عليها ها ????) 
أحمد بزعيق :بسسسسس سيبها يا مراد عيب كده دي بنت وانت التانيه اهدي، في اي انت يا مراد العاقل بتعمل عقلك بعقل دي 
فتحي بزعيق : ومالها دي يا عني 
مراد بغضب : انا رايح اعمل مكالمه وهاجي 
أحمد بهدوء :ممكن تقعدي بقا وانت يا رودينا بطلي عياط بقا 
بصلتها فتحي بحزن، كانت رودينا عماله ترتعش جامد وتعيط في صمت 
راحت فتحي حضنتها وفضلت تطبطب عليها 
فتحي بحنان : هشش انا معاكي مراد مش هيقدر يعملك حاجة انا في ضهرك اوعك تخافي احنا معانا ربنا اللي اقوي من الكل، اوعك تبقي ضعيفه كده 
بعد دقايق 
دخل مراد الشقه وهو بيبتسم بخبث 
مراد بخبث :احنا هنطلع عمليه والمهمه دي من أهم المهمات اللي هعملها وهي قتل خالي اللي هو الشامي 
رودينا ببكاء :ارجوك بلاش قتل حرام عليك حرام بجد 
مراد بخبث :تؤتؤ بلاش الدموع الحلوه دي عشان بكره هعملك اكبر فرح في تاريخ المافيا وهيبقي جواز بجد فوقي كده يا عروسه هههههه 
رودينا ببكاء :منك لله حسب الله ونعم الوكيل فيك انت اي ما بتفهمش انا بكرهك وبقرف منك حس على دمك بقا 
قام مراد بغضب من على الكرسي وراح عشان يضرب رودينا بالقلم راحت فتحي مسكت ايده 
فتحي بحده :لو عايزنا نعمل معاك العمليه تبقي ماتمدش ايدك وتكلمنا بأحترام احنا مش عبيد عندك، اقعد اتكلم بهدوء 
مراد بخبث :جدعه العمليه المره دي هتبقى في كباريه 
فتحي بصدمه :نعم 
عند الشامي 
الشامي بخبث :هههههه شوفت يا نادر قال اي مراد عايز يعمل عليا خطه وانا في الكباريه بليل وهيجيب معاه مراته وبت كده تانيه، ههههه فاكرني اهبل 
نادر بخوف :انت هتعمل في اي 
الشامي وهو يشرب الكأس بطريقه قذره : ولا حاجة انا هلعب على الهادي هههههه 
في قصر الجد والجده 
الجد :اي ده مراد بعت لينا تذكرتين عشان نسافر تركيا 
الجده بصدمه :تركيا واحنا هنسافر ليه اصلا 
الجد :مش عارف هو اتصل بيا من شويه وقالي كده، والطياره كمان كام ساعه
 عند مراد
مراد بخبث :جدعه العمليه المره دي هتبقى في كباريه 
فتحي بصدمه :نعم 
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية مسك للكاتبة ملك أحمد

اترك رد