Uncategorized

رواية عشق التملك الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفي
رواية عشق التملك الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الثالث عشر 13 بقلم شروق مصطفي

 عند نها واحمد 
احمد ببرود وهدوء …… امك ماتت 
نها …….مصدومه انت اكيد بتهزر صح وبتضحك بصوت هستيري وبتضربه في صدره انت اكيد كداب 
احمد بهدوء …..هو انا هكدب عليكي ليه هااااا 
نها بتعيط جامد ………لا امي محصلهاش حاجه انت كداب ومن كتر العياط اغمي عليها …….
احمد شالها ووداها الغرفه واتصل بالدكتور 
وبعد ربع ساعه جاء الطبيب واعطاها حقنهةمنومه 
احمد هي مالها يا دكتور 
الدكتور هي عندها انهيار عصبي نتيجه صدمه شديده 
احمدبقلق طب هي هتفوق امتا 
الدكتور هي مش هتصحي غير بكره الصبح لا انا اديتها حقنه منومه …ً…… وذهب الطبيب وبقي احمد ونها في الغرفه بمفردهم 
احمد لنفسه هدفعك تمن الكف غالي اووووووووي بس مش دلوقتي لما تفوقي بس شويه (عليه كميت برود مشفتش زايه ابداااااا ????)
نروح لمكان اخر لاول مره نشوفه 
فب الولايات المتحده المريكيه 
نري فتاه اقل ما يقال انها عارضه ازياء. بسبب جمالها ورشاقتها وطولها تتحدث مع احدي صديقاتها (الحوار مترجم )
جاكلين متي ستعودي اليه
كريستين ساعود في الغد اشتقت اليه كثيرا
جاكلين اعرف انكي تحبنينه كثيرا ولكن عمل……..
قاطعتها كريستين انا احبه اكثر من اي شي هو حب طفولتي انتي تعريفين كذالك ………نسبهم بقا شويه (باتري مين فيهم الي وحشها????????خليها مفاجاه )
تستيقظ يارا في الصباح فتقوم من علي السرير وتدخل الحمام بعد مده تخرج من الحمام 
وترتدي ملابسها عباره عن جيب ما بين الطويل والقصير (علشان كريم ميتعصبش)وتوب ابيض جميل وترفع شعرها ديل حصان وتخرج من الغرفه 
علي الناحيه التانيه .
يستيقظ كريم من النوم بسبب رنين هاتفه فيزعجه فيطفيه ويقوم يا اخذ دش،منعش  ويرتدي ملابسه العباره عن بادله كيلاسيكيه سوداء ويضع عطره المفضل له ويخرج من الغرفه وبنزل الدرج فينظر فيجد يارا علي سفره الافطار
كريم لي يارا صباح الخير .
يارا صباح النور 
كريم انتي عامله اي يلا خلصي علشان وراكي كليه (فا يارا تدرس في الجامعه بعد ان استقرت عند كريم وبتدرس اداره اعمال علشان تساعده +ان هي طلبت تشتغل معاه )
يارا حاضر يا ابيه هخلص اهو
كريم بصدمه فهي لاول مره تقول له ابيه 
كريم بغضب حاول يسيطر عليه ابيه اي انا مش ابيه انتي فاهمه اسمي كريم كريم وبس انتي فاهمه 
يارا بدموع انا مش قصدي انا بس بحاول احترم فرق السن (انتي شعليلتي النار اكتر ????)
كريم بصدمه اكبر ………فرق سن اي انتي اتجنتتي هو انا اصلا قلتلك احترميني هي كريم وبس انتي فاهمه وتركها وذهب من الغرفه بل من الفيلا باكمالها 
علي الناحيه التانيه 
يارا لنفسها  بدموع هو انا عملت اي لدا كله دا كله علشان كلمه ابيه (اه يا يارا ????????)
عند كريم يشتد من سرعه السياره 
كريم بصوت عالي ……. ابيه ابيه اي بعد دا كله وابيه اتنجننت دي ولا اي …….. لحسن تكون بتعملني علي اني اخوها …….رفض عقله هذه الفكره باكملها ………لا يا يارا انتي ملكي انا وبس 
……فهل يارا سوف تكون ملكه كما قال ام للقدر راي اخر 
عند عمر (الي معجب بي يارا )
عمر كمال انا كده شكلي حلو 
كمال……بمرح اه حلو انت رايح تتجوز ولا اي 
عمر بغضب مصتنع …….. اي بقولك اي احترم نفسك …..
كمال بجديه خلاص يا عم ولا تزعل انتا رايح فين 
عمر بفرح هقولها ………. هقولها كل الي في قلبي …….هقولها اني ب…
يتبع…
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

اترك رد

error: Content is protected !!