Uncategorized

رواية عشق التملك الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق مصطفي
رواية عشق التملك الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق مصطفي

وصلنا المره الي فاتت لما مراد ورنا كانو في الحمام وهو بيقرب منها علشان يبوسها فجاه……تليفونه رن وافاق كلا من رنا ومراد مراد بعد عن رنا بعد مشتم الي بيرن ورنا هربت منه لانها كانت مكسوفه من نفسها انها كانت هتستسلم ليه بعد ما مضربها وعذبها هي لايمكن تحبه ابدااا لانه قاسي اووووي عليها دا كله بتقوله لنفسها وهي بتلبس هدومها ومراد كان بيتكلم في التليفون مع احمد 
مراد …..امال انا سمعت ان انتا مبتروحش الشركه 
احمد بهدوء ….عادي كان عندي شويه مشاكل حصلت كدا 
مراد …..امممممم طب هتروح امتا معاليك 
احمد ….طب ما انتا كمان بقالك اسبوع مبتروحش 
مراد……انا اعمل الي انا عايزه وبعدين مكنتش فاضي 
احمد ……طب ما انا شريك معاك انتا كمان واغيب وقت ما عوز 
مراد بغضب ……..مينفعش منروحش احنا الاتنين كدا سليم (منافس لي مراد واحمد )هيتصرف زي ما هو عايز 
احمد خلاص ي مراد انا هروح الشركه بكره 
مراد ……ماشي وانا كمان هروح بكره هشوف اي الي حصل في الشركه من غيري 
احمد ……امال انا كنت برن عليك من كام يوم مرديتش 
مراد …….امممم كان فيه موضوع كدا هبقي اقلك عليه بكره ليه كدا فيه حاجه ولا اي
احمد ببتسامه …….اه اصل انا كنت هتجوز 
مراد بضحكه …..انتا مبتحرمش 
احمد بغضب المره دي مش زي الي قبلها 
مراد …….امال هي كل الستات زي بعضهم 
احمد ……مراد متهزرش معايا في الموضوع ده ويلا سلام 
مراد بستفزاز ……يمكن المره دي تصيب ????????
وقفل معاه وجي يلف علشان يشوف رنا ملقهاش طلع من الحمام بردو ملقهاش في الاوضه 
مراد بغضب. …..راحت فين دي ونزل تحت ملقهاش سال عليها الخدامه قالتله انها في الاوضه التانيه (اوضه غير اوضه مراد لان لما ضربها وداها الاوضه بتاعته )
وراح الاوضه ودخل من غير ما يستاذن ابداااا ودخل كانت هي بتسرح شعرها واول ما فتح الباب هي اتخضت 
رنا بفزع ……مش المفروض تخبط قبل متدخل 
مراد ببتسامه جذابه القصر دا كله بتاعي يعني ادخل او اخرج انا حر (مراد عمال يضحك كتير لازم نقلق????????)
رنا بغضب ……….بس فيه حاجه اسمها زوق 
مراد قرب عليها جامد وايده نزلت علي وشها كانت مفكراه هيضربها مسك وشها بايده واتكلم بهدوء صوتك لو علي تاني انتي حره ماشي 
رنا علي الرغم من هدوءه الا انها خافت جدااا منه …..ماشي 
بعد مراد عنها ……يلا تعالي علشان هتروحي الاوضه بتاعتي 
رنا ……بس انا هقعد هنا 
مراد …..عمرك شفتي اتنين متجوزين بينامو بعاد عن بعض
رنا بغضب……بس احنا مش متجوزين ….اقصد يعني جوزنا علي ورق وبس 
مراد بضحكه كلها مكر …….متقولي انك عايزه كدا 
رنا بعدم فهم ……قصدك اي 
مراد ببتسامه لم تتزحزح …..  انك مش عايزه جوزنا علي ورق وقرب منها وممكن اخلهولك جواز حقيقي دلوقتي حالا 
رنا بتوتر ا……ن. ……ا …..مش ..قصدي …كدا 
مراد بجديه طب تعالي ورايا 
نسبهم بقا شويه ونروح لمكان اول مره نشوفه
هو ……انتي طالق ي بنت ال…….
هي بدموع انتا طلقتني 
هو …….. قال انا الغبي الي اتجوزتك وانتي كنتي بتخوني جوزك معايا وانتي خاينه ي بنت ال……..
هي …..انا خنته علشان كنت بحبك  علشان فلوسك بس بس انتا الي مبقاش معاك فلوس زي الاول وهتفلس 
هو ……مسكها من شعرها وطلعها برا البيت 
نروح عند يارا وكريم
وصلنا المره الي فاتت لما يارا كنت بتلم حاجتها 
يارا …..انا كدا خلصت كل حاجه مبقاش حاجه تانيه وخدت الشنطه ونزلت تحت وكان موجود كريم 
كريم بجديه انا جهزتلك الفيلا الي جمبي هي مش بعيده كتير 
يارا ….. مكنش فيه لزوم انا كنت هاخد اي شقه مش مشكله 
كريم بجديه احنا اتكلمنا في الموضوع دا قبل كدا صح 
يارا …..ماشي ي كريم شكرا
كريم مشي ومردش عليها وهو ماسك الشنط بتاعتها وهي راحت وراها وركبها العربيه وانطلقو الي الفيلا الجديد (????????ي سلام يبقي عندي انا كمان فيلا بدل ما هو عمال يوزع فللا من عنده )
نروح لمكان اخر 
مجهول …..انا لقتها 
مجهول٢…..لقتها فين 
مجهول عند واحد كدا معرفوش بس عرفت مكانها 
مجهول ٢…..اخيرا دا انا هشرب من دمها 
يتبع…
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

اترك رد