Uncategorized

رواية لمضة الفصل العشرون 20 بقلم نورهان سليمان

 رواية لمضة الفصل العشرون 20 بقلم نورهان سليمان

رواية لمضة الفصل العشرون 20 بقلم نورهان سليمان

رواية لمضة الفصل العشرون 20 بقلم نورهان سليمان

بليل وتحديدا الساعه 10
دخل عمار علي شهد اللي كانت نايمه قرب منها جامد وأقعد يلمس وشها وشعرها وصحاها 
شهد _إنت بتعمل إيه 
عمار _نسيتي إتفقنا ولا أي 
شهد عيطت جامد وهي بتفتكر الإتفاق عمار بدأ يخلع هدومه 
عمار _أنا هفك الكلبش 
شهد _مش خايف لهرب منك 
عمار بعد ما فكها _ههههه جربي كده 
قامت شهد من قدامه وجريت علي الباب لقيته مقفول 
دورت بس مفيش مهرب 
عمار _ها حبيبي نبدأ بقا 
زقها عسرير وأتهجم عليها 
شهد _أاااه أرجوك لا لا خاف ربنا 
عمار _هش رغايه أوي مسك شعرها ورفع راسها 
عمار _غصب عني انا  عشقك وهاخدك ولو إجبار وباسها بالقوه وسط دموع شهد ومقاومتها 
فنفس الوقت 
روان كانت قدام الفيلا بتاعت عمار بتدي أوامر 
روان _أفتح الباب ده 
مسك الراجل رشاش وفلحظه كان قفل الباب مفتوح 
روان فتشوا البيت براحه 
روان _عمار  عمار  أخرج ياا بيبي
عمار  سمع صوت حركه بره ساب شهد وقالها _راجعلك 
تاني وساب شهد اللي حمدت ربنا إنه بعده عنها فالوقت المناسب وشافت شباك حاولت تفتحه بس معرفتش جابت الكرسي وكسرت الإزاز ووقفت علي الكرسي وقدرت تهرب……
عمار طلع  لقي روان قعده علي كرسي فإيدها سيكار ولبسه فستان قصير فوق الركبه مبين كتير من جسمها 
عمار_ رورو هنا 
روان_مفاجأة مش كده 
عمار_ههه أه ما تيجي نقضي يوم زي زمان 
روان _هههههه لا يا شيخ 
عمار لقي ضربه علي دماغه وأتنين رجاله مكتفينه 
روان بدلع وهي واقفه قدامه _عن نفسي موافقه بس المرادي إبنك هيكون معانا يا بيبي 
عمار بصدمه_إبني إنتي 
روان_ حامل 
عمار_هههههه حلوه منك وياتري نمتي مع كام واحد بقا عشان تلبسيني فحاملك 
روان _واحد وحياتك أقذر إنسان فالوجود عمار 
عمار_شكرا لمدحك بيبي مقولتليش بقا أي سبب الزياره دي ها 
روان_طول عمرك قذر يا عمار حتي خدامتك اللي جبتها للفيلا أغتصبتها وقتلتها….
Flash back 
  سلوي 21 سنه أكبر من شهد بسنه ولأن مامتها محتاجه فلوس لعمليه القلب وفقت تشتغل عند عمار خدامه فهمها إن شهد مراته وممنوع تدخل أوضتها خالص 
فمره كانت سلوي بتجهز الأكل وبتغني شافها عمار شدها لواحده من أوض الفيلا وأغتصبها و…..
سلوي _بالله عليك سبني عايشه أمي فالمستشفي 
عمار_تؤ تؤ مش تقلقي أنا هتكفل بفلوس عمليتها عشان المزاج اللي عملتهولي بس إنتي لازم تموتي لازم تقبلي رب كريم ههههه وضرب رصاصه فدماغها وقعت عسرير ميته 
بصلها بشهوه وأغتصبها تاني وهي ميته!!!(حتي حرمه الأموات إنت شييطان يا أخي ????)
back….
 عمار_ههههههه بس والله كانت مزه 
روان_ههههه عشان كده هخليك تحصلها 
عمار بخوف _إنتي هتعملي اي 
روان بملل _هقتلك تفتكر أقتلك إزاي محروق ولا برصاصه 
عمار_هديلك فلوس كتير سيبيني 
روان _هههه فلوس ولا فلوس الدنيا تغني عن اللي عملته فيا 
وطلبت من راجل يضربه فضربه وأغمي عليه 
روان _أربطوه وهاتوا جرادل البنزين من العربيه 
بدأوا يفضوها فكل مكان و
عمار صحي لقي نفسه مربوط علي كرسي 
روان جيه الوقت اللي أقولك فيه تشاو بيبي 
ولعت سيكار وهي خارجه من الفيلا ورمت الكبريت جوا الفيلا وبقت كلها نار 
فنفس الوقت كان جاسر وأدم وأحمد فعربيه بيسوقوا بأقسي سرعه لفيلا عمار بعد ما مسدج جتلهم إن شهد هناك…..
Flash back…..
 كان أحمد وجاسر  فالمكتب بيعدوا الفيديو للمره المليون يمكن يلاقوا أي حاجة لحد ما جات مسدج لأحمد مضمونها 
“شهد موجوده ففيلا ***** وعمار هو اللي خطف بنت خالتك “
جاسر _يابن *****وديني ما هرحمه 
أحمد_مش وقته يلا بينا 
أدم _يلا بسرعه هاخد فرقه معايا 
Back…..
 التلاته كانوا سايقين ووراهم عربيات الشرطه وأخيرا وصلوا 
بس الفيلا كانت غرقانه فالنار  وهما التلاته وقفين مصدومين من المنظر 
جاسر _شاااااااااهد!!!!!
فالبيت كانت ملك وحنان بيصلوا وبيدعوا ربنا ينجي شهد 
ملك بعياط علي أختها وصاحبتها _أنا مش مصدقه إنها إتخطفت مش هستحمل يمسها سوء يا ماما 
حنان _يااارب نجيها انت أعلم بحالها 
*فأوقات اليأس بنقول إنها النهايه مفيش حد هيقدر يوصل ومحدش هيقدر يغير المصير بس ربنا من فوق سبع سموات بيرد ويقول “ونجيناه من البلاء العظيم”و”نحن أقرب إليه من حبل الوريد”عشان كده مهما حسينا بالوحده والضعف وإن في سد عظيم مش هنقدر عليه إفتكر إن ربنا إستجاب لدعائك وقال لسد وهمومك”كن فيكون”وبأمره سبحان الله إختفت أصبر علي البلاء متعرفش قدرك مخبيلك أيه؟!!!!
يتبع…
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

اترك رد