Uncategorized

رواية عشقتها بجنون الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي

 رواية عشقتها بجنون الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي

رواية عشقتها بجنون الفصل العشرون 20 بقلم بسملة بدوي

وقفنا المره الي فاتت عند اوس اما كان معاه حقن تاتو.
وسحب حور في حضنه وطلع الحقنه .
حور بخوف شديد……اااانت هتتتعمل اي .
اوس ببرود عكس ما يشعر به….هههش يروحي انا هعمل براحه بس مش تتكلمي كتير وبصي في عيوني بس .
حور سكتت مش اتكلمت ،وثانيه وكان صراخهها ملئ بالقصر وتخربش وشه وأيده وهو ولا اتهز لسا بيكتب اسمه على بدايه  عنقها من ورا (ده يجماعه بالمناسبه مش مبطل للصلاه عشان ده مش تحت الجلد اوك  وفي مسلمين كتير بيعملوه )
وبعد دقائق حور اغمى عليها من الخوف والتوتر .
اوس كان بيتقطع من صراخها الي الي هز رجولته بس بيعمل كده عشان كل الناس تعرف وكأنه بيثبت ملكيته ليها .
تحت كل الاجواء متوتر وإيران خلاص خطير من السعاده بس جواها خوف من احمد بس برده فرحانه فاكره أن اوس بيضرب حور .
عند احمد واياد .
احمد بخبث……بس لو عملنا كده ممكن يعمل حاجه في حور قاطعه اياد بخبث وهدوء…..لا ما احنا هنخطفها ساعتها وهو هيفكر أنها سبته  وهربت فهمت يبني .
احمد بطموح ……يارب ي اياد  مش عاوز حاجه غيرها بس .
اياد بخبث….طبعا وانا معاك .
عند اوس خلص وعيونه مليانه دموع على صراخ طفلته ومحبوبته بس مش هيهدي غير كده .
اوس خرج وراح مكتبه …..قعد يصرخ ويكسر في المكتب لحد ما هدا  خالص .
دخل عليه صاحبه إلياس ،واتفاجا من شكل المكتب لان ده 4مكتب يجي جديد ،بس مش اتجرأ يتكلم وراح له وقال ايه الصويت ده ي اوس.  
اوس ببرود عكس الي جواه….مفيش .
إلياس ……لا فيه عملت اي قووووول .
اوس بنبره حزن بس مش راضي يبين عشان غروره …..كتبت اسمي عشان كل الناس تعرف أنها تخصني لوحدي ،مش كل شويه حد يحبها وانا اضرب ،بس اما يشوفوا اسمي هيخافوا عشان مفيش حد يتجرأ يتحداني  انا الشيطان.
إلياس بغضب …..مش انت لا في فرق بينك وبين الشيطان انت لازم تتعالج ي اوس حرام عليك دي طفله يبني حرام عليك وساب المكتب بعصيبه .
اوس انفجر في العياط جامد ،مفيش حد بيفهمني خالص ،هو بيتحرق قلبه بيوجعه من الي بيعمله فيها بس مش بايده أنه يحبسها مش بايده نه يضربها مش بايده كل ده بس قرر قرار هينفذه  هنعرفه بعدين  في البارتات الجايه.
راح اخد شاور ولبس لبس مريح وراح عند حور واخدها في حضنه ونام بسعاده وقعد يتكلم معاها اكنها صايحه وبيقول لها كلام حب وغرام وبيطمنها وان كل ده مش بايده وهي بالفعل صاحيه بس عامله نفسها نايمه .وفي مكان تاني الخدامه بتتكلم مع صاحبتها برده وهما بيشتغلوا في القصر هما الاتنين .
الخدامه بندم وحزن …….انا ضميرتي بيانبني جامد يسهيله مش قادره وابني تعبان جامد انا حاسه ان ربنا بيعاقبني عشان سمعت كلام إيران هانم وحطيت الحبوب في القهوه وكمان انا الي اديته الصور بتاعه الست حور وانا كنت مسجله ل*** (الشخص المجهول  ) عشان ابتزه ويديني فلوس بس هموت من تأنيب الضمير .
سهيله بطيبه ……كلامك صح ،ده الصح أول ما ينزل قوله.
قاطعهم صوت  وهو بيقول …..مش هتلحقوا تقولوا حاجه عشان هتروحوا فوق لربنا وبيشاور على فوق في مكان احسن ،قاطعه صوت أوس الغاضب .
ياترا اي الي هيحصل.
ومين الشخص المجهول ده .
ياترا اوس قرر اي .
واي ردت فعل اوس انا شاف الشخص ده.
واي خطه اياد واحمد.
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صغيرتي أنا للكاتبة سهيلة السيد

‫6 تعليقات

  1. بقا بزمتك دي رواية وله حدوته بتحكيها روحي يا ماما اتعلمي الرواية ازاي بكتبه وبعدها تعالي اكتبي رواية بقيتي ممله انتي والرواية الصراحه
    اله مافي حد معبرك حتي بكومنت علي المداونه والله حطتلك الكلام ده وغصب والله علشان تعرفي

اترك رد

error: Content is protected !!