Uncategorized

رواية عشق الأيام الفصل العشرون 20 بقلم منار كريم

  رواية عشق الأيام الفصل العشرون 20 بقلم منار كريم

 رواية عشق الأيام الفصل العشرون 20 بقلم منار كريم

 رواية عشق الأيام الفصل العشرون 20 بقلم منار كريم

انچي بكسوف = انا اسفه جدا انا اتلغبت في الاوض 
احمد = لا ابدا مفيش حاجه بس انتي عايزه مين 
انچي= كنت بدور علي واحد لسه جاي من شوية اسمه حمزه 
احمد = با استغراب انتي بدوري علي حمزه 
انچي = اااه
احمد = في الاوضه اللي جنب الاوضه دي مع عمر جوز أخته 
انچي = شكرا جدا وفي نفسها اكيد حمزه معاه ايام جوه وده كويس وراحت الاوضه وخبطت 
حمزه = اتفضل ودخلت انچي 
انچى با اندفاع = حمزه مال ….اي دا
حمزه = انچي انتي اي جابك هنا وعرفتي ازاي 
انچي بربكه = ها لا دا انا كنت جاية اشوف واحده صحبتي  وشفتكوا با الصدفه هنا بحسب حد فيه حاجه 
حمزه بعدم إقتناع = تمام شكرا وخرجت انچي 
انچي في نفسها ازاي الغبي قالي أنو حمزه هو اللي أتعور وطلع جوز أخته اوووف كل ما أخطط حاجه تبوظ كدا اي دا وفجاه 
______________________________★
آيام = والله يا ماما احنا كويسين الحمد لله وكلها كام يوم وجايين يا حبيبتي أن شاء الله
كريمه = تيجي با السلامه يا حبيبة ماما 
آيام = الله يسلمك يا ست الكل وخلي بالك من نفسك 
______________________________★
حمزه = طيب انا هروح اشوف ايام فين وهروح اجيب هدوم لعمر بدل اللي كلها دم دي واغير انا كمان 
عمر = ماشي بس متتاخرشي كلها نص ساعه والمحلول يخلص ونروح 
حمزه = تمام وكل ده وحبيبة شادره وعماله تبص لعمر بس ومش مركزه مع اي كلام وخرج حمزه 
عمر = بيبو بيبو ومسك أيدها وهي قاعده علي السرير جنبة 
حبيبة بفزع = اي في اي تعبان الجرح وجعك طيب مالك اروح انده للدكتور 
عمر = في أي اهدي يا حبيبتي مفيش حاجه لكل ده انتي سرحانه فين ما ساعه ما دخلنا كدا 
حبيبة وانفجرت في العياط وارتمت في حضن عمر ااانا …خ ….خفت ع……عليك …..اوي ……يا عمر 
عمر وهو بيمشي بايده علي شعرها بحنان لا يا حبيبتي متخفيش اديني اهو ادامك كويس وزي الفل وكلها نص ساعه ونروح بيتنا 
حبيبة = بعياط انا بحبك اوي يا عمر وخفت عليك يحصلك حاجه انا مكنتش هقدر استحمل 
عمر بمزاح = يعني كان لازم أتعور كدا من زمان ولا اي علي شأن اسمع الكلام الحلو ده
حبيبة بغضب طفولي وبتضرب عمر في كتفه بخفه = اخرص يا عمر اخرص ده وقت هزار 
عمر = ااه يا مجنونه براحه انا تعبان لسه 
حبيبة بفزع = اااااااي …لسه تعبان ازاي انا اسفه مكنشي قصدي والله 
عمر = خلاص بقي يا بيبو بطلي عياط ومفيش حاجه بتوجعني يا ستي اهدي بقي واخدها في حضنه تاني 
_________________________★
حمزه = ايام حبيبتي انا هروح الاوضه اغير هدومي واجيب لعمر هدوم هتفضلي هنا مع حبيبة وعمر علي ما اجي ماشي 
آيام ببراءه = ما تخدني معاك يا حمزه 
حمزه = هو انا مسافر يا حبيبتي دا هنا خمس دقائق بس وهكون هنا وانتي افضلي مع حبيبة 
آيام بتذمر طفولي = ماشي يا حمزه ماشي 
حمزه = بحب طفله انا صح 
آيام = قلتلك لو سمحت متقولشي طفولة ويلا امشي بقي 
_________________________★
انچي وهي ماشية فجاه …..اااااااااه مش تحاسب يا اخ انتي وبترفع عينيها تشوف مين 
احمد = انا اسف اي دا انتي 
انچي = ايوا انا وبعد كدا يا ريت تحاسب وانت ماشي بدل ما انت ماشي تخبط في خلق الله بطولك ده كله 
احمد = قصدك انك انتي اللي شبر ونص علي بعضك مش انا اللي طويل 
انچي = لا انت اللي زرافه يا اسمك اي انت
احمد = اسمي احمد يا اسمك اي انتي 
انچي = مسمهاش اي انتي اسمها انچي ماشي 
احمد = اسمك حلو يا انچي 
انچي بغضب = انت بتكلمني لي ها أنا ماشية احسن دا اي دا وسابته ومشيت انچي في نفسها اي البلوي دي يا ربي 
احمد بعد ما انچي مشيت = فضل سرحان فيها وفي برائتها وفي نفسه اي القمر ده بس ورجع شال الأفكار دي من دماغه وكمل شغل 
( يا تري ده بداية عشق جديد في روايتنا ولا هل للقدر راي راخر ….. هنشوف في باقي الأحداث ) 
____________________________★
وعدي الوقت وشهر العسل خلص  بدون أحداث جديده غير الحب والعشق اللي بيزيد كل يوم في الثنائيان حمزه وايام وعمر وحبيبة 
عمر = الوو يا حمزه احنا خلاص جهزنا الشنط 
حمزه = واحنا برضوا شنطنا جاهزه وهنخرج اهو 
عمر = تمام نتقابل سلام 
حمزه = تمام 
آيام = كدا خلصت كل حاجه يلا بقي 
حمزه = يلا يا حبيبتي وخرجوا وبعد ما حمزه وايام وصلوا وقابلوا عمر 
عمر = يلا يا شباب 
حمزه = بس يلا اطلع انت وانا هاجي وراك اهو 
عمر = اوك ومشي عمر 
آيام = يلا احنا كمان يا عمر 
حمزه = يلا اي دا دقيقه واحده نسيت فوني هروح اجيبة واجي دقيقه واحده 
آيام = تمام يلا وراح حمزه ورجع ملقاش ايام
حمزه بخوف وغضب = ايااااااااااااااااااااام
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببت طفلتي للكاتبة مروة جلال

اترك رد

error: Content is protected !!