Uncategorized

رواية عشق التملك الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شروق مصطفي

وصلنا المره الي فاتت لما نها قالت ل احمد انها عايزه تتجوزو????
احمد بصدمه ……انتي بتقولي اي 
نها ومازلت علي وضعها لفه ايديها الاتنين حولين رقبته وبتتكلم معاه ومبتسمه 
نها ……اي ي حبيبي مش انتا قلتلي انك هتتجوزني قالت الكلام دا وهي بتلعب في شعره (????????)
احمد لسه مصدوم …….يعني ….يعني انتي عايزاني اتجوزك 
نها بيماء ……..اينعم 
احمد ولسه مصدوم (اي ي عم اول مره تشوف بت بتقول لي واحد اتجوزني دي بتحصل علي طول????????)
احمد ……طيب المازون هكلمه ويجي واحمد بشويه خبث ……طب ما تجيبي بوسه وبيقرب منها وهي بترجع لي وره لحد ما كانت هتتكعبل وهو مسكها من وسطها قبل ما توقع وهما الاتنين بصين في عيون بعض وسرحين هو سارح في جمالها وعيونها وهي سرحانه في طوله وعيونه وشعره الي نازل منه شويه علي عينه الي مخليه وسيم فوق وسمته (اي ي جماعه انا عندي جفاف عطيفي واللهي ????????)
نها بعد ما فاقت ………بتبصله بتوتر ….ممكن تبعد شويه 
احمد بخبث وبيقربها ليه …….ليه بس دا انا عايز بوسه بس 
نها بتوتر ……متنساش انك مش جوزي 
احمد بخبث ……يعني لو بقيت جوزك هتديني بوسه (متديلي ي نها دا ما يتسابش ????)
نها بتوتر …….ممكن تسبني طيب 
احمد سابها واتكلم بجديه …….المازون هيوصل كمان شويه جهزي نفسك ي عروسه وسبها ومشي وهي سرحت في حاجه (مش هقولكم عليها غير في الوقت المناسب????)
علي الجهه الثانيه عند مراد ورنا
وصلنا لما رنا كانت عايزه مراد في موضوع ….
رنا ……طب انا عايزاك في موضوع 
مراد بصلها ……موضوع اي 
رنا بتوتر …..طب انا عايزه اكمل تع…..
قاطعها مراد ببرود…….لا 
رنا بغضب ……هو انا لسه كملت 
مراد بحده …..صوتك ميعلاش انتي فاهمه ولا نسيتي الاوضه اياها (قصدو علي الاوضه الي جلادها فيها ????)
رنا ببعض الخوف …….انا عملت اي يعني دا كله علشان عايزه اكمل تعليمي 
مراد ببرود…….اه ممنوع تطلعي من الاوضه دي 
رنا بغضب …..يعني هتحبسني 
مراد بغضب اكبر …..اه هحبسك واخرسي بقا انا مش ناقصك 
رنا بخوف …..حاضر 
مراد شدها لحضنه ……طب يلا علشان تنامي 
رنا بتوتر …..ماشي انا هروح اوضتي 
مراد وهو يشتم رائحتها ……لا انتي هنامي معايا 
رنا …..طب ممكن تبعد شويه 
مراد بتخدير ……ليه 
رنا بتوتر …..علشان مينفعش تقرب مني كدا 
مراد …..بس انا جوزك ومن حقي 
رنا …..طب قاطعها مراد وباسها وشالها وحطاها علي السرير وقرب منها اكتر و………
سكتت شهرزاد عن الكلام غير مباح (لولولللللللللللي ????????عيب كدا ????)
علي الناحيه التانيه
وقفنا المره الي فاتت لما كريم افتكر حاجه ممهمه افتكر السلسله الي اداها لي يارا 
فلاش بااااااااااااااك 
يارا كانت قاعده علي السرير وبتقرا قصه والباب بتاعها خبط 
يارا……ادخل 
كريم جه …..بتعملي اي 
يارا …..بقرا قصه 
كريم قرب منها طب انا في مفجاه هتعجبك 
يارا بحماس …..اي هي قول بسرعه 
كريم طلع علبه وفتحها وكان جواها سلسله عليها قلب وجميله 
يارا بسعاده ……دي علشاني 
كريم بياماء …….اهاااا
يارا طب لبسهاني بقا 
كريم قرب من يارا ولفها وخلي ضهرها لي وشه ولم شعرها علي جنب ولبسها السلسله 
بااااااااااااااااك
والسلسله دي فيها جهاز  GBSعلشان يعرف مكانها ونادي علي الحراس بتوعه الي جاين معاه 
كريم …….سمير 
سمير ……نعم ي كريم بيه 
كريم …….تخدلي بنت ال………..دي علي المخزن 
سمير وهو مساكها 
الخدامه بدموع ……خلاص ي سعت الباشا مش هعمل كدا تاني 
وخدها وكريم فتح تليفونه وعرف مكانها وركب العربيه ورحلها 
علي الناحيه التانيه 
يارا مربوطه ومش عارفه تتحرك وبوقها كمان ولقت سكينه علشان تفك نفسها فجاه ……..
يتبع…
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية بريئة حطمت غروره للكاتبة ميرا أبو الخير

اترك رد