Uncategorized

رواية انتقام الأخوة الفصل الخامس عشر 15 بقلم منة وائل

رواية انتقام الأخوة الفصل الخامس عشر 15 بقلم منة وائل
رواية انتقام الأخوة الفصل الخامس عشر 15 بقلم منة وائل

رواية انتقام الأخوة الفصل الخامس عشر 15 بقلم منة وائل

فهد بضحك:يخربيتك وشك اصفر كدا لي واقترب منها بحب هتجوزك من اول وجديد وتلبسي الفستان الابيض ليا وكمان اميرتي تلبسه وانا هلبس البدلة السوده انا وامير 
خديجه بفرح:انا هلبس فستان ابيض 
فهد بحنان:اه ي روح قلب أميرك 
روح بدموع:حصرتني ي فهد حرام عليك ونهارات في البكاء 
عشق:هتفضل طول عمرك غشيم ي فهد ي حبيبي
روح من وسط دموعها:هو حبيبي لوحدي وفهد ابتسم 
عشق بضحك:متخولنيش احلف بالله متكلم 
فهد:خلاص اتكلمي 
عشق لفهد:بطل تبقي غشيم عشان لما تحب تعمل مفجأءة وقت قلوبنا كلها علي الارض 
فهد:مبعرفش اعمل مفاجأة
عشق:روح هتعلمك 
فهد بغمزه:إذا كان كدا ماشي 
عاصم:غزل هتيجي تتغدا عندنا النهارده انا عازمها عشان تتكلموا في حجات الفرح 
تماره بحنان:تنور ي عاصم 
روح:اه والله مشوفتهاش بقالي اسبوع 
فهد:انتي كنتي بتكلمهيا امبارح بليل 
روح:كلمتها بس مشوفتهاش وبعدين يونس هيتغدا هو كمان عندنا 
فهد:ماشي ي ستي انا غلطان انا هروح الشغل يلا ي كباتن عشان هنتأخر 
عدي:انا هاخد عشقي وهنروح المستشفي
فهد:طب يلا ي عاصم 
عاصم ب لهفه:يلا عشان غزل زمنها وصلت 
عشق:الحب ولع في الدره واخدت شنطتها وعدي مسك ايديها ومشوا 
فهد بغمزه:مش هتودعيني
روح:انا زعلانه منك 
فهد:لما اجي هصالحك سلام ي حبي وتركها ومشي 
تماره بضحك:استحملية 
روح:هحاول عشان دا إنسان مستفز 
خديجه:ماما 
روح:ايوه ي روح ماما 
خديجه:هو احنا هنعيش مع بابا علي طول 
روح:اه ي روح ماما 
خديجه:أصل انا بحب بابي اوي 
روح:وهو كمان بيحبك اوي 
نوح:طب انا عاوز اروح لبابي 
روح:هو دلوقتي في الشغل 
خديجه:لا مليش دعوه عاوزه اروح لبابي 
روح:خلاص يلا اطلعوا البسوا ونروح لبابي شوية 
سند:انا عاوز اجي معاكم 
روح:ماشي ي حبيبي يلا روح اجهز 
#######
عاصم بحب:وحشتيني 
غزل بحنان:وانت اكتر 
عاصم:مش مصدق أن خلاص فرحنا لسه علية اسبوع 
غزل بحب:خلاص ي حبيبي حلمنا خلاص هيتحقق
عاصم:انا بحبك اوي 
غزل:وانا كمان يلا اسيبك عشان تشتغل 
عاصم مسكها من ايديها:هو للي تبقي معاه يعرف يشتغل 
غزل بخجل:عاصم الله 
عاصم بغمزه:بعشقك 
غزل:بتحبني 
عاصم:لسه بتسألي 
غزل بحب:عشان عارفه انك بتحبني بس بحب اسمعها منك علي طول 
عاصم:طب بحبك 
غزل:وانا بحبك 
عاصم:غمضي عينك 
غزل:اي 
عاصم:غمضي بس 
غزل غمضت عينها 
عاصم: فتحي 
يغزل بنبهار:الله دا ليا 
عاصم بعشق:اه ي حياتي ليكي ولبسها خاتم الماظ وقبل يدها
غزل:انا بحبك اوي ي عاصم انت عوض ربنا ليا 
عاصم بحنان:وانتي نصيبي من الدنيا مش عاوزه حاجه غيرك 
فهد من خلفهم:فينك ي روح تجي تتعلمي
روح من خلفه:انا أهو 
فهد بصدمه:روح 
عاصم:اي دا هو الواحد ميعرفش ياخد راحته في مكتبة مع خطيبته
فهد:لا ي اخويا واتعدل كدا لسه اسبوع 
خلاص هانت وانتي ي ست غزل اتقلي شوية 
غزل بضحك:حاضر وتركتهم 
عاصم:كدا خلتها تمشي 
فهد:مزاجي اتزفت اشتغل 
عاصم:حاضر طرقوني يلا 
فهد مسك يد روح بتملك وراحوا علي المكتب واتفاجئ ب خديجه وسند و نوح 
فهد بفرحه:المكتب نور لا مش المكتب بس دا الشركه كلها نورت ي احبابي 
روح:بنورك ي حبيبي
فهد:تعالي عاوزك في حاجه 
روح مشت معاه
فهد طلع زجاجة عطر 
روح:اي دي 
فهد:دا عطر 
روح:م انا عندي كتير 
فهد:لا بس دا غير 
روح بصدمه:دا رجالي 
فهد؛عارف وعشان كدا جايبة عشان لما تمشي بجانب اي رجل يعلم انك علي ذمة عاشق 
روح بدموع:انا بحبك اوي 
فهد أخدها في حضنه:وانا بعشقك ي حياتي  وقبلها قبلة رقيقه 
روح:انا حياتي مكنتش حياة من غيرك وكنت فاكره اني اعرف اعيش من غيرك بس اللي اكتشفته أن مكنتش عايشه وانا بعيده عنك وفجأة حست بوجع ومرضتش تبين 
وقعدوا مع بعض شوية وبعدين حست بوجع جامد ومقومتش المرادي واغمي عليها وفهد خدها المستشفي
الدكتور ل روح:انتي عارفه انتي عندك اي 
روح بدموع:عشان خاطري بلاش تقول لفهد 
الدكتور:بس لازم يعرف 
روح بنهيار:لا مش عاوزه يعرف هو عنده مناسبة ومش عاوزه انكدها
الدكتور:تمم ي مدادم وخرج 
فهد يخضه:ها ي دكتور مالها
الدكتور:شوية هبوط بس 
فهد بارتياح:شكرا ي دكتور وسابة ودخل لروح 
فهد بحنان:كدا تخضيني عليكي 
روح بأبتسامه:انا اسفه ي حبيبي هما فين الاولاد 
فهد:قولت لعاصم يروحهم
عدي ب لهفه:فهد اي للي حصل انتي كويسه ي روح
روح:انا الحمد الله 
عدي:يستاهل الحمد 
عشق بخوف:بس اي للي حصل 
فهد:الدكتور بيقول أن عندها هبوط 
عشق:اه 
وفجأة عاصم وتماره دخلوا عليهم:روح انتي كويسه 
روح بأبتسامه لتلك الحب:انا الحمد الله بخير طول م انتو بخير
فهد:هو ينفع نروح ي عدي 
عدي:اه طبعا ينفع 
فهد اشتال روح بخفه 
روح بخجل:فهد نزلني 
فهد:لا 
وراحوا كلهم مع بعض وبسرعه يونس جه عشان يطمن علي روح 
غزل ظلت انظارها متعلقه ب يونس تحاول أن تبعد انظارها عنه لكي لا يلاحظها الجميع ولكن لم تعرف إن تلك العيون تراقبها 
روح:الحمد الله ي يونس انا كويسه 
يونس الحمد الله ورفع عينه واتلاقت عيونه مع غزل التي جذبته عيونها التي تشبهه عيون ولادتة وكانت عيون تراقبة هو الآخر 
عاصم ببرود:يلا ي غزل عشان اوصلك 
غزل بتوتر:تمم يلا 
وسلمت علي روح وذهبت مع عاصم في سيارته 
عاصم:هو انتي مش مخبية عني حاجه 
غزل بتوتر:لا 
عاصم:متاكده 
غزل بغضب:اه ي عاصم في أي 
عاصم ببرود:مفيش 
غزل:انا خدت اجازه من الشركه 
عاصم:لي 
غزل:لي اي فرحنا كمان خمس ايام وفي تجهيزات لازم اعملها 
عاصم:ماشي ي غزل وعم الصمت 
#########
وجاء اليوم الموعود في صباح ذالك اليوم 
عاصم ببرود:بتكلمي مين 
غزل بتوتر:مفيش 
عاصم:طب عشق بتقولك روحي الأوضه عشان الميكب ارتست جات 
غزل:ماشي وتركته وذهبت 
عاصم بغضب:ي ترا مخبية عني اي ي غزل 
عدي:في أي مالك 
عاصم بغضب:مفيش ي عدي 
عدي:لا انا عاوز اعرف 
عاصم بضيق:حاسس ان غزل معدتش بتحبني زي الاول 
عدي:بطل غباء يلا دا توتر عشان الفرح وكدا 
عاصم:بجد 
عدي:اه والله يلا ي عريس عشان نهجز 
######
في غرفة فهد وروح 
روح فيي التواليت بتعيط وخرجت بعد دقائق 
فهد بخوف:اتاخرتي كدا لي 
روح بتوتر:مفيش 
فهد:طب انا عملك مفجاءة
روح:اي 
فهد:تعالي كدا ووقفها قصاد الدولاب وفتحه تفجأءة بفستان ابيض متحشم ونقاب شكلهم شيك ورقيق اوي ومنه واحد صغير 
روح بدموع:دا ليا 
فهد:اه ي حياتي
روح:بجد انا بحبك اوي 
فهد:وانا بعشقك اوي 
روح بحب:ودا بتاع ديجة
فهد:اه دا بتاع اميرتي ودي بقا بدلة الفرح انا و نوح 
روح وهيا تحاول ان تتماسك: ماشي ي حبيبي انا هاخد ديجة وهروح اوضة البنات 
فهد:حاضر ي روحي 
وذهبت روح وهيا دموعها تعرف مسارها
#######
وبعد مرور 5 ساعات ابتدأ الفرح الذي كان يضم العائلات فقط والعرائس بيرقصو سلوا 
عاصم:غزل مالك 
غزل:مفيش 
عاصم:مش شايفة انك متغيرة معايا 
غزل:لا 
عاصم:تمم ي غزل بس خليكي عارفه يوم م اعرف انك مخبية عني حاجه متزعليش من ردة فعلي 
غزل بعصبية:هتعمل اي يعني 
عاصم:معرفش 
غزل:ماشي ي عاصم انا عاوزه اعدي اليوم انت مش عاوز تعدية علي خير 
عاصم بحزن:انا ي غزل 
غزل نظرت له وفضلت الصمت وعيونها تبحث عن تلك العيون 
######
فهد بحب:بحبك اوي 
روح بحنان:وانا بعشقك تعرف كان نفسي البس فستان فرح وانت حققت حلمي 
فهد:انا عاوزك تفكري بس وانا هنفذ 
روح:ربنا يخليك ليا 
فهد:ويخليكي ليا 
روح نظرت آلي وجهه فهد تحتفظ ب ملامحه داخل قلبها ونظرت اوي خديجة ونوح نظرة وجع كانت تتمني أن تحضر فرح خديجة وتبقي معاها في يوم جميل زي دا ونوح هكذا ولم تعلم أن القدر راي آخر 
######
عشق:انا مش مصدقة
عدي بضحك:ولا انا 
عشق:اقرصني كدا عشان اصدقك 
عدي قرصها في خدها
عشق:انت رخم 
عدي:عارف صدقتي ولا لسه 
عشق بحب:خلاص صدقة 
عدي:وانا برضوا مش مصدق 
عشق بخبث:عيوني وداست علي رجلة ب الهيلز بتاعها فرمتله رجلة  
عدي بوجع:يخربيتك 
عشق:هو لسه اتبني عشان يتخرب
عدي:بعد الشر 
عشق:بحبك 
عدي:بموت فيكي 
######
سند بغضب:بابي مش بترد عليا لي 
يونس بحنان:عاوز اي ي حبيبي كنت سرحان 
سند:في أي 
يونس وهو ينظر ل غزل:معرفش والله ي سند الايام مخبية اي 
سند:مش فاهم 
يونس:ولا انا والله 
سند:طب يلا تعالي نروح ل فهد 
يونس:ماشي ي عم وراحوا سلموا علي فهد و عدي وجه عند عاصم 
يونس:الف مبروك وربنا يتمملكم علي خير 
عاصم نظر لة بقرف وتركه وبقيت غزل 
يونس لسه جاي يمشي غزل تحدثت
غزل بدموع:الله يبارك فيك انا اسفه علي للي عملة عاصم 
يونس وهو ينظر اليها:لا ولا يهمك 
غزل:هو انت عرفني
يونس نظر اليها وفضل السكوت وتركها وذهب 
#######
وبعد مرور شهرين 
عدي بحنان:مالك ي قلبي تعالي نروح المستشفي
عشق بتعب:لا ي عدي أنا هيبقي كويسه 
عدي:طب يلا تعالي نروح المستشفي عندي جراحه  ولا اقولك بلاش تروحي انتي النهارده
عشق:لا ي عدي أنا بقيت كويسه 
عدي:طب يلا وجهزوا ونزلوا فطروا وراحوا علي المستشفي عدي راح يعمل عملية لمريض وعشق راحة لدكتورة النسا 
الدكتوره بأبتسامه:الف مبروك انتي حامل 
عشق بدموع:بجد والله 
الدكتوره:اه والله ي دكتوره عشق
عشق:انا بشكرك جدا علي الخبر الحلو دا
الدكتوره:الشكر الله 
عشق قامت بسرعه عشان تروح تقول ل عدي بس جتلها فكره وراحت علي مكان ما وجابت شوية زينه وراحت علي غرفتهم زينتها ومرضتش تقول لحد عشان مفجاءة
في المستشفي عدي راح يطمأن عليها 
عدي بقلق:فين الدكتوره عشق 
الممرضة:كانت تعبانه شوية وروحت 
عدي بقلق:تعبانه وتركها وبسرعه راح ركب عربيته وراح لمحبوبته
والممرضة اتصلت بيها وقالتلها أنه روح وعشق جهزت الغرفة 
########
الدكتور:مفيش حاجه في التحاليل أو الاشعه 
روح:الزاي انا عندي كانسر
الدكتور:وانا بقولك انتي زي الفل 
روح بدموع:يعني اي انا معنديش كانسر 
الدكتور:لا 
روح تركت الدكتور والفرحة تعرف مجرها علي وجهها الملاكي نعم هيا ليست مريضه ب الكانسر ولم تعلم أن هناك عيون تراقبها وانتظرت خروجها 
الدكتور:ايوه مين حضرتك 
فهد:انا زوج المدادم للي لسه خارجه حالا انا عاوزه اعرف حالتها اي 
الدكتور:عاوز اقول لحضرتك أن المدادم زي الفل ومعندهاش حاجه 
فهد بصدمه:الزاي بس هيا كانت عامله تحاليل واشاعة قبل كدا وطلع عندها 
الدكتور:وانا بقولك مفيش حاجه 
فهد بدموع:شكرا ي دكتور وتركة وذهب 
#####
في مكان ما تقف غزل مع يونس وهناك عيون تراقبهم والغضب الشديد يملئ عيناه
يونس بدموع:وبابا فين ي غزل 
غزل بدموع:مات ي يونس 
يونس بنهيار:كان نفسي اشوفه 
غزل بدموع:وهو كمان كانت امنيته أنه يشوفك قبل م يموت 
يونس منهيار:انا اسف ي غزل 
غزل اخذتة في احضانها نعم هو اخاها الذي حرمت منه بسبب جدها الذي كان يكرهه ولادتها التي توافها الله 
غزل بستغراب:بس جده قال انك مت 
يونس بدموع:لا ي غزل انا مموتش هو خطفني قبل م العربية تتحرق ووهمكم اني مت انا وامي والحقيقه ان ماما للي ماتت بس انا عشت وعشت حياتي كلها عذاب لحد م سبت البلد وروحت وخرجت برا واتقابلت مع حياة دي بقا عوضتني عن كل حاجه كانت بتعملني علي انها امي وابويا واختي هيا وجوزها لحد م جوزها مات وانا وهيا بقينا لوحدينا وكملنا الطريق لحد م هيا كمان ماتت ب الكانسر وبقيت أن وحيد بس كانت روح معايا هيا وخديجة وسند و نوح كانو كل لما اقع بيشجعوني اني اقوم واتحدي العالم عشانهم سند دا بقي حكايته كبيره بس بختصار اني اتجوزت واحده وطلعت طمعانه في الفلوس لدرجة أنها باعت ابنها عشان الفلوس وفضلت انا وسند وعشان كدا سميته سند عشان يبقي سندي وسند كل للي حيتاجة 
غزل بنهيار:ي روحي انت انت استحملت كتير اوي 
يونس:ولسه عندي استعداد استحمل واحققلك كل حاجه انتي عاوزها 
غزل بدموع:انا مش عاوزه حاجه من الدنيا غيرك انت و عاصم انا حياتي كدا بقت تمام بوجودك ي يونس 
يونس بمرح:خلاص كدا خلصنا دموع ومسح دموعها ودموعه 
عاصم:احكيلي عنك ي غزل وبعدين عندي سؤال هو انت عرفتني من اول مره شوفتيني فيها مع أن اخر مره شوفتك فيها كنتي صغيره 
غزل بحنان:قلبي اول لما شافك قالي أن دا يونس دا سندك للي كنتي مفكراه ميت دا للي كان بيدافع عنك وانتي صغيره ولسه فيك ملامح من وانت صغير مثلا الحسنه للي ف خدك دي مكانها وبعدين فاكر السلسله للي بابا وماما كانو جيبنهلنا كل واحد سلسلته فيها اسم وصورة الشخص التاني انا شوفتها مع سند من يومين كان مسكها في ايده ولما سألته قال إنه لقاها واقعه علي الارض في غرفتك ومسكتها لقيتها هيا زي بتاعتي بس مكتوب عليها غزل ف سعتها اتاكدت أنه انت 
يونس:اه فعلا وقعت مني ولما رجعت ملقتهاش 
غزل بمرح:م انا خدتها عشان لما اقولك اعطهالك 
يونس بحنان:ي روح قلبي انتي لبسهالي يلا
غزل بضحك:ماشي ولبستهاله وفي اللحظة دي عاصم انقض عليهم 
عاصم بغضب وشيطانه غلبة مسك غزل من شعرها وجرجرها علي الارض 
يونس بغضب:انت بتعمل اي ي حيوان انت ولسه جاي ياخد غزل شخص ضربة علي دماغه من ورا اغمس علية واخدوه علي مخزن 
عاصم بغضب شيطاني:بتخونيني ي بنت ***مهو انتي***انا هقتلك وانقض عليها بضرب ولحد م اغمي عليها مسكها من شعرها وجرجها لحد العربية وراح بيها علي المخزن للي يونس فية وربطهم ورش عليهم ماية تفوقهم 
غزل اول لما فاقت نظرت ل عاصم بصدمه هل فعل بها حبيبها هذا وافاقت لما عاصم نزل علي وشها بقلم 
يونس بغضب:متمدش ايدك عليها
عاصم بضحك  مجنون مستفز:قلبك بيوجعك لما بضربها صح طب اهو ونزل علي وشها بقلم تاني وكل دا وغزل وشها بينزف ومصدومه من للي بيحصل 
عاصم بغضب: بتخونيني طب قولي اطلقك احسن م بتخونيني من ورايا كدا عجبك صح عارف انك مش مظبوطه من اول لما شوفتية بينك وبينه اي رودي وضربها برجله في بطنها وهنا اغمي عليها ونزفت
يونس بدموع علي أخته:سيبها اضربني انا لو عاوز بس بلاش غزل و
وفجاءة دخل فهد ومعه حراسه 
فهد اول لما شاف غزل بتنزف علي الارض انقض علي عاصم وظل يضرب فية وعاصم بيقاوم  وسابة و اخد غزل وراح علي المستشفي وأمر الحراس أنهم يفكوا يونس 
######
عدي ب لهفه:عشق فين ي ماما 
تماره بحنان:طلعت اوضتها اول لما جت 
عدي:ماشي وطلع الأوضه واول لما فتح الأوضه ظهرت محبوته ترتدي فستان احمر ك الاميرات والغرفه متزينه 
عدي بعشق:عشقي انتي تعبانه 
عشق بحب:بحبك 
عدي:وانا بموت فيكي بس هو انا عيد ميلادي النهارده ولا اي 
عشق بحب:لا 
عدي:امال اي المفجأءة الحلوه دي 
عشق:عندي مفجاءة احلي بكتير 
عدي بفرحه:اي 
عشق بحب:طلعت التحليل 
عدي بصدمه:اي 
عشق بضحك:اي 
عدي بفرحه جنونية:هبقا ماما 
عشق بضحك:ي خربيتك بابا 
عدي بجنون :انا بحبك اوي ي عشقي وحضنها
عشق بحب:وانا بموت فيك ي عيون عشقك 
عدي بفرحه:طب قولتي ل ماما 
عشق:لا كنت مستنياك عشان نفرحهم مع بعض 
عدي بعشق:بحبك 
عشق:انا بموت فيك ي ابو العيال 
عدي بضحك:ماشي ونزلوا مع بعض تحت 
عدي بفرحه:ماما 
تماره بحنان:ايوه ي حبيبي 
عدي بفرحه:هبقا بابا 
تمماره بفرحه:بجد والله 
عشق:اه والله 
تماره:الف مبروك ي حبايبي
عدي:الله يبارك فيكي ي حببتي هما فين عشان أفراحهم 
تماره:روح طلعت أوضتها هيا بس للي هنا 
عشق:انا هطلع افرحها 
عدي:متجريش براحه خالص 
عشق بحب:ماشي ي حبيبي وطلعت ل روح للي كانت نازله علي السلم والفرحه علي وشها أنها خلاص دا كان كابوس وهيا كويسه وقابلة عشق 
عشق بفرحه:هبقا ماما 
روح بصراخ:بجد 
عشق بضحك:اه والله 
روح بفرحه:ي روح قلبي الف مبروك فرحتيني من قلبي 
عشق:قلبي والله ونزلوا مع بعض وباركة ل عدي الذي كان الفرحه مش سيعااه 
######
في المستشفي
الدكتور بغضب:دي معتدي عليها ب الضرب وفقدت الجنين
فهد بصدمه:جنين 
الدكتور:اه كانت حامل واللاسف الضربة للي خدتها دي هتأثر علي الرحم والله اعلم اي للي هيحصل بعد كدا 
فهد بهدوء:طب ي دكتور هيا كويسه 
الدكتور:لا مش كويسه خالص ادعولها وبعدين لازم تعملوا محضر  وتركة وذهب 
فهد قعد علي ركبته وبنهيار:لي ي عاصم عملت اي لكل دا لي قتلة روح وكمان حته منك لي عملت كدا واكمل بغضب بس لا ي عاصم مش مسامحك المرادي 
يونس بدموع من خلفه:للي سمعته من الدكتور دا صح 
فهد بعيون دامعه ماذا فعلت تلك الملاك الصغير لكي يحدث لها كل هذا 
يونس بصراخ:يبقي صح انا هقتلك اخوك  زي م دمر اختي عملت اي لكل دا عملت اييييييييي 
فهد:يونس ونبي عشان خاطر غزل متعمل حاجه انا هجبلك حقك انت وغزل 
يونس بصراخ:لا انا هقتله وهخش فئة السجن وتركه وذهب بسرعه و فهد الحق به بسرعه 
فهد:عشان خاطري انا قولتيلك هجبلك حقك انت واختك والله أختك دي زي اختي ب الظبط اوعدك 
يونس بغضب:عاوزه يبوس رجل اختي 
فهد:هو مكنش يعرف انها اختك ي يونس وعشان كدا فكرها بتخونه 
يونس بصراخ:متجبليش اعذااااار انا عاوزه يموت 
فهد:تمم اهدي خالص روح انت اقعد مع غزل وانا هروح اجبلك حقك 
يونس بضحك شر:لا بجد انا هاجي معاك اجيب حقي وحق اختي من. الزباله الحقير للي هناك دا والله للخلية يندم انا اختي بين ايد ربناااااا عاوزني اعمل ايييي 
فهد معرفش يهدي يونس واخده معاه ورواحوا ل عاصم في المخزن 
عاصم بغضب:انت جايبة معاك لي أنا هقتلك انت و ***للي معاك 
فهد نزل لمستواها وصفعة قلم قوي علي وجهه لدرجة أنه نزف 
فهد بغضب أعمي:انت شيطااااان انت عارف انت عملت اييييييييي انت قتلت ابنك ي حيوان ومراتك بين الحياة والموت 
عاصم بجنون:تموت الو***** وابني اي دا ابن الكلب للي جمبك دي واحده*****
يتبع…
لقراءة الفصل السادس عشر والأخير : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد