Uncategorized

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم ملك أيمن

دخل هيثم وهو شايل تمارا نزلها ودخل اخد البيجامه ودخل الحمام وبعد شويه خرج وهي قعده زي ما هي 
هيثم: مغيرتيش لي
تمارا بكسوف: اصل انا مش عارفه افتح الفستان و سكتت لمت قرب منها فتح لها الفستان وهو وهي وكانهم متخدرين مسكت الفستان بسرعه قبل مايقع وكانت رايحه للحمام مسك ايديها وقال بحزن
هيثم: بتحبيه مش كده 
تمارا باستغراب: هو مين ده
هيثم: الي رفضاني عشانه في ايه اكتر مني هه اتكلمي  
تمارا: لو سمحت ممكن ادخل اغير هدومي 
هيثم: ااه تلقيكي وعداه اني ملمسكيش صح 
تمارا: ايواه ابعد بقا الغضب عماه 
هيثم: لا مش هبعد انا ليا حق وهاخده وابتدي يقرب منها وهي بترجع لورا بخوف
تمارا: هيثم لا بالله لا هيثم ولكن لا حياه لمن تنادي فضل يقبلها بعنف تحت مقاومه تمارا وبعد شويه اثبت ملكيته عليها واصبحت زوجته امام الله وامام القانون بعد مابعد عنها كانت فقده الوعي 
هيثم: تمارا افتحي عينيك انتي كويسه سمع صوت انين خافت منها شالها ودخلها الحمام 
تمارا بتعب: لو سمحت اخرج
هيثم: ح حاضر لو احتاجتي حاجه اندهيلي وخرج
بقلمي ملك ايمن ????️????️
في غرفه سليم وليل
سليم: ياحبيبتي بقالي ساعه بجري وراكي فرهدتيني حرام عليكي 
ليل: لالا انت قليل الادب وعاوز حجات قليله الادب زيك
سليم: ياروحي دي حاجه طبيعيه بين الزوجين في يوم زي ده تعالي بقا
ليل: لا ياقليل الادب ابيه سليم وابيه ادهم مش زيك
سليم: وحيات امك ده انتي لو دخلتي عند حد منهم هتلاقيهم فوف بعض يابنتي تعالي
ليل: لا انا خايفه منك 
سليم وهو بيقرب منها براحه 
سليم: طب خلاص مش عاوز تعالي هنام يلا 
ليل: بجد 
سليم: اه يلا تعالي 
قربت منه ليل بفرحه ولكن ما ان مسكها 
سليم: قفشتك يابنت الهبله
ليل: لالا كده غش بقا 
سليم: هشش بقا انا قليل الادب وعاوز حجات قليله الادب هه
ليل: لا ده ابيه هيثم هو الي قليل الادب و اخد كلامها في قبله تعبر عن كم الحب بداخله في البدايه كانت بتقاومه ولكن بعد كده بادلته ابتعد عنها يامح لها بلتنفس 
سليم: بحبك
ليل؛ وانا كمان بحبك
واخدها ودخلو عالمهم الخاص
بقلمي ملك ايمن ????️????️
في غرفه ادهم وكيان 
(عارفه انكم مستنينهم ????) 
هيثم: كيان انتي كويسه بقالك ساعه في الحمام 
كيان من جوه: انا كويسه 
ادهم: طب ناويه تنامي في الحمام يعني ولا اي فتحت الباب وهي وشها كله احمر وعنيها في الارض وبتفرك في ايديها بتوتر
ادهم رفع لها وشها وقال
ادهم: مالك اتاخرتي كده لي
كيان: كنت بشوف هدوم محترمه
ادهم برفع حاجب: محترمه 
كيان: اممم
ادهم: هههههه طب ما الي انتي لابساه ده حلو
كيان: ااه يعني عن الي جوه
كانت لابسه شورت اسود وتشرت كت ابيض
ادهم: تعالي
كيان: ع فين 
ادهم: بابتسامه متخفيش تعالي
اخدها قعدها ع السرير ومسك ايديها وقال 
ادهم: لو انتي مش عاوزه حاجه انهارده انا موافق ومش مستعجل 
كيان وشها احمر اكتر: ان انا
ادهم: ااي يابنتي مالك اهدي شويه تعالي حضنها وفضل يهدي فيها 
ادهم: نمتي
كيان: تؤتؤ  الا قولي 
ادهم: امم
كيان: غريبه انك نقيت الفستان مفتوح 
ادهم عدلها وقال: لا ياروحي مهو ده بس عشان انا معاكي غير كده لا ومن دلوقتي المفتوح ده هنا في الاوضه دي وليا انا وبس فهمه 
كيان هزت راسها بعلامه حاضر
ادهم: شطوره يلا عشان ننام وشدها في حضنه ونام ولاول مره كل واحد منهم ينام مرتاح 
بقلمي ملك ايمن ????️????️
في غرفه هيثم وتمارا قعده جوه كتير قلق عليا وفضل يخبط
هيثم: تمارا لو مردتيش هفتح فتح الباب ودخل شافها قاعده ع حرف البانيو وبتعيط قرب منها بخوف 
هيثم: حبيبتي مالك بتعيطي طب اهدي طيب مالك
تمارا: مش قادره اقوم 
هيثم غمض عيونه بندم وقال
هيثم: طب مندهتليش لي 
تمارا بصتله بحزن ولفت وشها 
قرب منها شالها وخرج نيمها ع السرير ودخل هو ياخد دش وبعد شويه خرج كانت نايمه قرب منها حضنها 
هيثم: انا اسف ع عيني وجعك ده يانور عيني ونام هو وهي
يتبع…..
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد