Uncategorized

رواية لعبة زواج الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة ياسر

 رواية لعبة زواج الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة ياسر

رواية لعبة زواج الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة ياسر

رواية لعبة زواج الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة ياسر

نادر:شيلي ال بتفكري في من دماغك 
زينه :انا مش بفكر في حاجة
عااا
نادر وزينه :اي دا 
 وطلعوا يجروا لبره ولقيوا جميلة واقعه علي الارض
نادر :اي دا اي موقعك كدا 
جميلة: بطني بطني هتموتي يا نادر اههههه 
نادر:كيب اعمل اي .
زينه:خدها علي المستشفي واطمن عليها وعلي الجنين 
جميلة:مستشفي لاء انا انا متابعه عن دكتور ،نروح  عنده
نادر:طيب هو هيكون موجود دلواقتي 
جميلة:اه اه قالي قاعد 
نادر:هو انت رنيتي عليه قبل ما تتعبي ولا اي 
جميلة بارتباك  :لاء لاء ….انت هتحقق ولا اي الحقني يا نادر 
زينه: ابقي طمني 
نادر:من عيوني 
جميلة:جاك وجع عيونك 
نادر:بتقولي حاجه يا جميلة 
جميلة :لاء 
في العربية 
نادر:هو انت في الشهر الكام 
جميلة ب ارتباك :في الشهر في الشهر التالت  اه التالت 
نادر:طيب 
وصلوا عند الدكتور 
نادر:خير يا دكتور 
الدكتور:خير يا استاذ نادر ،دا الجنين اتحرك وكدا 
نادر : جنين بيتحرك ،دا ال هو ازاى 
الدكتور :دا طبيعي 
نادر بتعصب:يالا ي ست هانم 
جميلة:متتعصبش اوي كدا اهو هتروح وتبقا في حضنها 
نادر: مش فاهم 
جميلة:الهانم الجديده 
نادر: ممكن تسكتي لغايت م نوصل 
.
“جميلة لدرجه دي مش قادر علي بعدها،لدرجه دي مش عايز حد يجيب سيرتها،احسن مني في اي هي لي يحبها كل الحب دا واناا لاء “
نادر :وصلناا 
جميلة:هو انت مش هتركب 
نادر :هروح السوبر ماركت وهركب 
جميلة:دا لي
نادر : وانت مالك ي ست اركبي 
“نادر هو انا لي بكلمها ب الطريقه دي عملتلي اي ،م هي ممكن تكون مراتي بجد ،اي الغباء ال انا بقوله دا “
نادر:اي دا انت لسه صاحيه
زينه:هو انا مش قولتلك تطمني 
نادر:اووووف نسيت والله 
زينه : نسيت طيب تصبح علي خير 
نادر وهو بيخلع التيشرت:مش عايزه تعرفي الدكتور قال اي 
زينه :لاء 
نادر:قال ان الجنين قال اي بيتحرك 
زينه:قولتلك مش عايزه اعرف 
نادر:الله الشيكولاته دي طعمها حلو اوى ،ياااه علي الجمدان
زينه :اي دا شيكولاته ….عااااا 
حط ايده علي بوقها وقال 
نادر:في اي يا مجنونه 
اتكلمت وهي حاطه أيدها علي وشها ،زينه:انت انت ازاى تقعد كدا من غير تشيرت 
نادر بعدم فهم:اي فيها الجو حر عادي يعني 
زينه:طيب لو سمحت لو سمحت قوم البس 
نادر:لي …..اها لاء مش هلبس الجو حر 
زينه: بقولك قوم البس ي نادر 
نادر:الله الشكولاته بالبندق دي حلوه اوى تاخدي حته 
زينه:انا هنام بره 
جاياا تطلع بره مسكها من أيدها 
نادر:بتقولي اي يعنيه 
زينه:هطلع انام بره 
نادر:معلش 
زينه:اي هو ال معلش 
نادر:ناني يا زينه وخلي اليوم يعدي علي خير 
زيته:يبقا تلبس 
نادر: إهوو هتنيل البس. 
زينه:ممكن اسالك سؤال 
نادر:اها 
زينه : انت بجد اتجوزتني علي شان تزلني اني رفضتك قبل كدا ،وعايزني خدامه  
نادر : والله محصلش ،او ممكن انا مبقيتش فاهم اي حاجة ،اواى اتجوزت جميلة ،وازاى 
جميلة فتحت الباب وقالت 
جميلة: اتجوزتني عند الماذون يعنياا 
نادر:انت بتتصنطي  ولا ايه ،انت ازاى  تعملي  كدا  
جميلة:انا اناا 
نادر:انت اي هااا انطقي 
جميلة:كنت ماشية من قدام الاوضه  بالصدفه  ،كنت رايحه المطبخ 
نادر: ال هو المطبخ ال جنب اوضتك اصلا صح 
جميلة:انا اناا 
نادر:روحب اوضتك والصبح ليناا كلام تاني 
نادر:انا اسف انا اسف 
زينه: انت بتتاسف لي انت ملكش ذنب 
 ،تصبح علي خير 
نادر:وانت من اهلها 
(((تاني يوم ))) 
الباب بيخبط بيخبط وجميلة فتحت الباب  
جميلة:ازيك ي طنط عامله اي 
الام: الحمد لله ي حبيتي ،اومال نادر فين 
جميلة:في الاوضه التانية 
الام:طيب 
باب الاوضه يتاع زينه اتفتح 
نادر:اي دا ماما انت ازاى ….
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!