Uncategorized

رواية غرام الفارس الفصل الخامس 5 بقلم منى محمد

 رواية غرام الفارس الفصل الخامس 5 بقلم منى محمد

رواية غرام الفارس الفصل الخامس 5 بقلم منى محمد

رواية غرام الفارس الفصل الخامس 5 بقلم منى محمد

فارس بفزع: ايييه في اي القصر ولع ولا اي????
غرام بكسوف: اا.. انت ازاي تخدني في حضنك وانت نايم وكمان مش لابس تيشرت
فارس بغيظ: يشيخه حرام عليكي خضيتيني يعني الصريخ ده عشان نمتي ف حضني! 
غرام وهي بتقوم: ايوه عيب تحضني
فارس شدها وراحت وقعت عليه ( حته رومانسي يا شوية سناجل???????? ) 
فارس بحب: تؤتؤ مش عيب انتي مراتي.. وفضل مركز على لون عنيها
غرام بكسوف واستغراب: فارس انت اول مره تمسك ايدي انت علطول كنت بتقرف منها????
فارس بحنيه مسك ايديها وحطها على وشه وباسها: ومش اخر مره امسكها يروحي انا اسف اسف على كل لحظه وحشه عشتيها معايا مش عارف انا كنت بعمل كده معاكي ليه يمكن عشان كنت مغصوب عليكي وانا مبحبش حد يغصبني على حاجه بس بجد انا اتغيرت ولسه هتغير مش هزعلك تاني ابدا مش هخلي دموعك تنزل بسببي ولا بسبب اي حد انا دلوقتي اهم حاجه عندي انك تسامحيني.. 
غرام بدون وعي: مسمحاك مسمحاك لاني كنت دايما بشوف فيك شخص كويس عمري ما كرهتك ابدا انت اه كنت بتضربني وتهني قدام اهلك بس انا كنت حاسه انك بتعمل كده غصب عنك..  انا بحبك
فارس: ايييه!! 
غرام فاقت من سرحانها وفهمت هي قالت اي: ااا.. اي فيي اي
فارس: انتي قولتي بتحبيني! 
غرام بدموع: هو انت زعلت لما عرفت انا قولتها غصب عني مقدرتش اكتمها جوايا اكتر من كده
فارس وهو بيمسح دموعه بحنيه: بالعكس يروحي انا فرحت انك بتحبيني وفرحت انك مسمحاني كمان انتي طيبه اوي وقلبك ابيض ربنا يديمك ليا 
غرام بحب: ويديمك ليا يارب
فارس بغمزه: طب اي مش عايزه تجيبي بيبي ونقوله ربنا يديمك لينا بردو????
غرام بكسوف: بس يا فارس
فارس بحب: عيون فارس و روح فارس وعقل فارس????????
غرام: مش عارفه هحبك اكتر من كده اي تاني????❤️
فارس بغمزه: هقولك 
غرام: قول.. قاطعها فارس بقبله طويله وعميقه 
بعد دقائق.. 
الباب بيخبط
غرام: فارس الباب بيخبط قوم افتح
فارس بحب: سيبك من الباب خليكي معايا انا 
غرام بكسوف: قوم يا فارس شوف مين بيخبط بقاا
فارس بغيظ: هوووف.. حاضر 
فارس فتح الباب لقا اخوه و جوز اخته: عايزين ايه يا مدمرين اللحظات السعيده
انس بضحك ( اخو فارس): اي يا معلم هو انت كنت بتطبع جوا
خالد بغمزه ( جوز اخت فارس ): شكل المطبعه عندك جوا حلوه اوي
فارس بعدم فهم: مطبعة اي ياض انت و هو؟!! 
شاور انس و خالد على شفايف فارس 
فارس و هو بيحط ايده على شفايفه: اي ده! 
انس بضحك: ده الختم بتاع المتزوجون يبختك ده روچ يا ناصح????
فارس بغيظ: فيها ايي يعني روچ هو حرام ابوس مراتي! 
خالد بضحك عالي: يعم براحتك بس متخرجش بيه وبعدين خارجلنا بعضلاتك دي وعضلات بطنك يا اخي استر نفسك????
فارس وهو بيحط ايده على كتفه بمرح: يا فضحتشي استرو عليا اللهي تنستروا????
انس بضحك: لا احنا واخدينك كده ملناش دعوه
فارس: كنتوا جاين ليه ياض انت وهو؟ 
خالد: اه صح فكرتني البت ريم بنت خالتك تحت عايزه تسلم عليك
فارس بخنقه: اووف.. طيب هنزلها عيله ملزقه روحوا انتو وانا هلبس وانزل وراكو
انس وخالد مع بعض: ماشي
و نزلوا و فارس دخل الاوضه لقا غرام بتضحك.. 
فارس بغيظ: مبسوطه انتي يختي عشان شافوني بالروچ
غرام بضحك: وانا مالي يالمبي مش انت اللي عملت كده
فارس: هو انتو كده تخدونا لحم وترمونا عضم.. قومي البسي عشان ريم تحت عايزه تسلم عليا وانا مش هنزل من غيرك
غرام بغيره: وتسلم عليك ليه اصلا عيله تنحه مش بحبها ولا بحب اي بنت تقربلك
فارس: ايتا ايتا انتي بتغيري عليا بقا.. 
غرام بتوتر: ااا.. اي لاا مش بغير مين قال كده
فارس بخبث: خلاص طلاما مش بتغيري خليكي هنا هنزلها انا لوحدي واقعد معاها اصلها وحشاني
غرام بغيظ وغيره: وحشك برص اه بغير يسيدي مش جوزي لازم اغير عليك من اي واحده.. 
فارس قرب عليها بحب: مفيش احلى منك يروحي انتي عشان كده عمري ما هبص لاي واحده مهما كانت مين
غرام بحب: مش بحبك من فراغ ????♥️
فارس حضنها وبعدين قامت لبست ونزلت هي و هو تحت.. 
ريم  بتجري على فارس عشان تحضنه بس فارس وقفها بأيده.. 
ريم بدلع: اي يا فارس مش عايز تحضني
فارس حط ايده على وسط غرام وقال بجديه: لا مش عايز انا راجل متجوز بحب حضن مراتي وبس
ريم بتشاور على غرام بغيظ: وهي دي ست اصلا دي جربوعه جايه من الشارع
فارس ضربها بالقلم: اوعي اسمعك تقولي كلمه على مراتي متعجبنيش هموتك فيها
ريم بصدمه: انت بتضربني عشان الحيو*انه دي
غرام: انتي اللي حيو*انه مش انا انا احسن منك مليون مره
ربم بغرور: انا محدش احسن مني متفكريش انه بيحبك او هيحبك فارس السيوفي عمره ما هيحب واحده زيك هو بيعاملك حلو كده لأن ببساطه الدكتوره قالت محدش يضربها او يعاملها وحش لان لو كان حصلك حاجه بسبب معاملة فارس الشديده اللي كان بيعاماك بيها كان زمانه اتعمله محضر وطبعا فارس السيوفي مينفعش يتسجن فا عشان كده بيعاملك حلو احلمي على قدك يا قطه..  وسابتها ومشيت.. 
غرام وهي بتبص لفارس بدموع وصدمه: اللي ريم بتقول ده صح يا فارس
فارس: لا يا غرام استني انا هشرحلك كل حاجه
غرام وهي تجري على الاوضه بأنهيار: مش عيزاك تشرحلي حاجه ابعد عني وطلقني طلقني حرام عليك 
جيه فارس يطلع وراها بس مامته وقفته 
مامت فارس: استنى يا فارس انا هطلعلها
طلعت مامت فارس لغرام لقيتها قاعده عماله تعيط
مامت فارس وهي بتحضن غرام: اهدي يا حبيبتي انا مش جايه ادافع عن ابني انا جايه اقولك الحق قبل ما نجبلك الدكتوره كان فارس بيدور على الساعه بتاعته ولما ملقاهاش كان هيضربك صح؟ 
غرام بدموع: صح
مامت فارس: طيب بزمتك لو فارس بيعاملك حلو كده عشان كلام الدكتوره ليه كان هيحضنك اول ما قعدتي تصرخي وتعيطي لما كان هيضربك ليه كان بيهديكي ليه كان قاعد خايف عليكي
غرام افتكرت لما كان فارس هيضربها وهي قعدت تصرخ وتعيط راح فارس حضنها وقعد يهديها ويقولها كلام حلو وافتكرت لما كان بيقولها من شويه انه كان بيضربها غصب عنه عشان مامته كانت غصباه انه يتجوز غرام وهو مش ببحب حد يغصب عليه حاجه.. 
غرام وهي بتمسح دموعها زي الاطفال: يعني هو مش بيعمل كده عشان الدكتوره؟ 
فارس دخل في اللحظه دي: ولله ما بعمل كده عشان الدكتوره انا بعمل كده عشان انتي متستحقيش مني معامله وحشه وريم دي انا ليا معاها تصرف تاني
 مامت فارس قامت وخرجت بهدوء
قامت غرام حضنته: يعني مش هتضربني تاني؟ 
فارس وهو بيشدد عليها في حضنه: وحياتك مش هضربك ولا هعملك حاجه تاني..  وكمل بخبث.. انا ملاحظ انك بتتحمرشي بيا مش انتي من شويه كنتي مكسوفه من حضني????
غرام  خرجت من حضنه بكسوف: بس بقا 
فارس قرب عليها: انتي اللي بس بقا
بعد مرور شهرين..
غرام نطت على فارس وهو نايم: فارس قوم بسرعه قوووم 
فارس بنوم: قومي يهبله من عليا روحي العبي بعيد
غرام قامت بحزن: طيب????
فارس بيشدها لحضنه: خدي هنا بس القمر ده مينفعش يزعل ابدا كنتي عاوزه اي انا صاحي اهو
غرام بزعل طفولي: تؤ خلاص مش هقولك 
فارس: عشان خاطري
غرام: انا حامل
فارس: اييي
غرام قربت من ودنه وقالت:  انا حااامل
فارس قام شالها وقعد يلف بيها في الاوضه: بحبككككك
غرام بصدمه: بتقول اي
فارس بهمس: بحبگ يا غرامي
غرام: وانا بعشقگ ♥️✨
#الجزء_الاول_تم_الحمدلله
#بقلمي_منى_محمد????♥️✨

اترك رد