Uncategorized

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا أحمد

 نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا أحمد

في فيلا الجارحي ❤️❤️❤️.
في غرفه رحمه .
كانت تجلس بغيظ فهي منذ زمن بعيد تتمنا البوح بذلك السر لتمسك بصورته لتنظر إليها بدمع اشتياق لياتي صوته الجوهري من وراءها.
الفهد بغضب /لسه بتفكري فيه بعد ده كله .
رحمه بغضب/عمري مهنسا ي فهد ومسيرك تتدخل السجن وينكشف جريمتك الي عملتها باحتراف ومسبتش وراء دليل .
الفهد بحده /أنا مش عايز كلام في الموضوع ده ده انتهاء من سنين وابن تاجر مخدرات ده تنسيه خالص .
رحمه بتحدي/مش هيحصل ي فهد ومهما السنين تعدي هجيب حقه مهما حصل .
الفهد بسخرية /ابقي قابليني ي اختي .
في امريكا ..
في عياده دكتوره النسا .
الدكتوره بعمليه وابتسامه /اطمني مدام عشق البيبي علي مايرام .
عشق بسعاده /بجد ي دكتوره شكرا جدا .
الدكتوره /بس لازم تاخدي بالك من نفسك اوي الفتره دي .
انجي /انشاء الله ي دكتوره شكرا جدا ل حضرتك .
الدكتوره /العفو .
في الخارج .
انجي بسعاده /الحمد لله ي قلبي البيبي بخير .
عشق بحزن والم /الحمد لله ي انجي .
انجي باستغراب /مالك ي عشق .
عشق بدموع /بصراحه موجوعه اوي ي انجي لماشفت الرجاله كلها مع ستاتها وقد ايه مبسوطين وفرحانين معاهم اضيقت كان نفسي فهد يكون معايا نفسي اعرف حرمنا من اللحظه دي ليه .
انجي بحنان /معلش ي شوشو كل حاجه هتتحل انشاء الله والي عامل كده ده دلوقتي اول مهياجي البيبي هيطير بيه .
عشق /انشاء الله قوليلي انتي هتروحي فين دلوقتي .
انجي بحماس /بصي ي ستي بمان الشبح ده محدش عارفله اسم ولا شكل فمعنديش حل غير اني اقابل بيتر .
عشق باستغراب /مين بيتر .
انجي /بيتر ده ي ستي ظابط سابق اتعامل مع اغلب المجرمين الي اسمهم سمع ولما طلع علي المعاش بقا بيساعد اي اداره أنها تقبض على مجرم غامض ي عني زي الي بيخفوا شكلهم وأسمهم وكده علشان محدش يعرف يوصلهم هو بقا بخبرته بيحاول يتخيل من كل المعلومات الي فايده ي عني المجرم الي عمل كل ده عمره ممكن يوصل ل كام دلوقتي ممكن يكون بيتصرف ازي علشان يساعدنا توصله وعندي ميعاد معاه دلوقتي .
عشق /يااه ده شغلكم صعب اوي ربنا معاكي ومعاكي ي قلبي تعالي بقا اوصلك البيت قبل ماروح ل بيتر .
عشق /ماشي لاني لازم اغير قبل ماروح الجريده .
انجي /ماشي ي روحي يلا .
في فيلا الجارحي ❤️.
في غرفه الفهد .
كان يشعر وكان روحه قد تتسحب منه فبالفعل قد عاد ذلك الكابوس من جديد ليطارده كان يحرك رأسه يمينا ويسارا بعشوئيه ليفيق سريعا وهو يلهث من شده التعب والالم .
الفهد باشتياق /كده برضه ي عشق تسيبني هان عليكي فهدك كنت وانتي نايمه في حظني بطمن وادي الكابوس رجعلي تاني بس برضه لازم افضل فهد الجارحي الي مفيش حاجه تخوفوه اوتهده وانا هعرف ازي ارجعك ي عشق انا البوص بقا فلازم اخلص منك كفايه ب ل حد كده .
في غرفه فهد وعشق الكبار .
فهد بقلق /مالك حبيبتي .
عشق بحيره وقلق /نفسي اعرف ايه الي بين رحمه وفهد .
فهد /هيكون فيه ايه بس يروحي انتي عارفه أن دماغهم دايما عكس بعض ودائما ناقر ونقير.
عشق بحيره/لا ي فهد فيه حاجه كبيره مابينهم انا حاسه بكده رحمه طول الوقت بتكره فهد .
فهد بمرح /عشقي انا متوجعش دماغها بالكلام ده تعالي بقا وانا ادلعك آخر دلع واخليكي تنسي رحمه وفهد والي جابوهم.
عشق /ههههه والله انت فائق ورايق احنا المفروض نكون غير كده مش كفايه عشق الي اتخطفت ولا عشق الي هربت مننا.
فهد /الأتنين هيرجعوا وكل واحده احسن من الاول كل واحده هتلاقي نفسها وبعدين هترجع اطمني. 
عشق بدعاء/يارب ي فهد يارب .
في امريكا فيلا الشبح .
سامر /ها كللمتيهم .
عشق /ايوه كلمتهم وطمنتهم شكرا اوي ي سامر امال ادم راح فين .
سامر /ادم راح مشوار وجاي هطلع انام بقا لاني عندي امتحانات مهمه اوي في الكليه .
عشق /بقولك ماجي معاك بدل مانا قاعده هنا مش بعمل حاجه اهو تتفشخر بجمالي قدام صحباتك الأجانب الي متاكده اني احلا منهم بكتير .
سامر بضحك /ههههه طبعا ي باشا ده انت احسن منهم بمراحل ماشي جهزي نفسك بكره هنروح سواء هنام انا بقا تصبحي علي خير .
عشق بإعجاب/وانت من أهله .
في وزاره الداخليه .
اللواء جلال /متهيالي كده انت محتاج حد معاك في المهمه دي ي فهد .
الفهد بعبوث/سعادتك قصدك ايه انا الفهد الي مفيش مهمه تصعب عليا والبوص مهمتي انا ومش حد تاني .
اللواء جلال بأمر /احنا حطينا الخطه وخلاص ي فهد وبعتنالها استدعاء كمان .
كريم باستفسار /هي مين دي سعادتك .
جلال /سياده المقدم لينا عزالدين .
الفهد بغضب /نعم هي ست كمان اكيد سعادتك بتهزر .
جلال بغضب /اظن ان احنا معندناش وقت نهزر ي سياده المقدم الي قولته هيتنفذ واول مترجع تتعاون معاها كويس اوي كلام واضح ي فهد .
الفهد بعبوث/تمام سعادتك .
في امريكا في فيلا البوص ..
كان يقف وهو ينظر إلي ذلك التحف لتقاطعه يدها الموضوعه علي يده لتتحدث بدلال .
سوزي /وحشتني اوي علي فكره .
لينفض يدهابغضب لينظر إليها باحتقار .
ادم بغضب /ايدك دي متتمدش عليا تاني بدل ماكسرهاللك فاهمه .
سوزي بغضب وغيره /اه واضح كده أن الست عشق دي مظبطاك علي الاخر .
ادم بحده /ليه انشاء الله كل يوم كنت باجي اترمي في حضنك انتي بقيتي مجرد واحده رخيصه مش اكتر .
سوزي بحده /اوعا تفتكر أنها هتقدر تاخدك مني انت هتفضل بتاعي انا ي ادم .
ادم بغضب /اخفي من وشي بدل رصاصه واحده واخلص منك للابد .
البوص بغضب / سوزي ماذا تفعلين .
سوزي بدلع مصتنع /لاشي ي حبيبي ساذهب انا.
البوص بخبث/اهلا ادم تفضل ماذا عندك بخصوص زوجه الفهد .
ادم بارتباك /كل شي علي مايرام.
البوص بضحكه خبيثه /اه لاول مره يفشل الشبح .
ادم بغضب /انا لم أفشل فذلك خطأ من رجالي الاغبياء وبرغم ذلك لاارا اي فرق فهذه هي اخت الفهد .
البوص بحده /ادم يكفي انا قولتها لك اريد كسر رقبه الفهد اريد ان انهايه .
الشبح/ اوعدك أن كل ما تريده سيحدث .
البوص بتهديد /تذكر أن ذلك التهديد مازال حيا .
ادم بقلق/لاتقلق ساتصرف بشأن الأمر .
في الجامعه.
ام حوريه بمكر /رحمه عامله ايه وازي عشق .
رحمه بتنهيده /الحمد لله ي ام حوريه بخير .
ام حوريه بخبث/اسمعي ي اخت رحمه احنا عندنا اجتماع لهدايه الطالبات بس المره دي مش في نفس المقر.
رحمه /امال فين .
ام حوريه بشر/في شقه أحدا الزمليات هادي عليكي بليل ونروح سواء ربنا يجعلنا سبب دايما في هدايه الناس .
رحمه /امين يا رب ماشي ي ام حوريه هستناكي .
في فيلا سليم الجارحي .
نادين بدموع /حرام عليكي ي بنتي والله الي بتعمله فيا ده ارجعي يعشق .
عشق بتنهيده /ماما ارجوكي متعذبنيش صدقيني انا مرتاحه كده .
نادين بعصبيه /مرتاحه وانتي بعيده عن امك كده يعشق .
عشق /حبيبتي انا مقصدش والله طمنيني عليكي انتي وبابي .
نادين بسخرية /كويسين يعشق مبسوطين علي الاخر .
عشق بترقب/طب وفهد .
نادين بغضب/متجبيش السيره دي قدامي فاهمه البيه عايز يطلقك شايف الي عملتيه جريمه انك تسيبي فهد الجارحي .
عشق بصدمه /ايه يطلقني مامي انتي بتقويلي ايه .
نادين /الي سمعتيه قال الي تسيب بيت جوزها بالطريقه دي متستهلش تكون مراته وابوكي 
حالف لايطلقك منه .
عشق بعصبية /مامي من فضلكم ده موضوعي وانا الي هحله لو سمحتي .
نادين بغيظ /لسه باقيه عليه وبتحبيه بعد كل الي حصل هتموتيني ي بنت سليم .
عشق /متقلقيش عليا ي ست الكل لاني رايحه الجريده سلام .
نادين /مع السلامه ي قلبي.
في فيلا ما في امريكا..
كان يقف امام المراه بغضب شديد وهو ينظر إلي عيناه البلاستيكيه ليضغط بغضب وتوعد وانتقام ممن أفقده عيناه ودمر حياته كليا لتنزل هي الدرج باحثه عنه .
لينا /صباح الخير ي صقر .
صقر بجمود /صباح الخير ي لينا .
لينا بتنهيده /مش ناوي تنسا بقا ي صقر .
صقر بجمود /ايه رجعت في كلامك انك تساعديني انتقم منه .
لينا بحنان /صقر انت اخويا نفسي طبعا اشفي غليلك واكيد هساعدك والاستدعاء الي جاني هيسهل علينا كل حاجه وهنعرف تنتقم صح من فهد الجارحي .
صقر بتوعد /ولسه لما مدام عشق توصل الجريده لازم استقبلها استقبال خصوصي .
لينا /تمام هروح احضر الفطار .
لتسحبه قدميه ببط الي ذلك الدرج ليفتحه ليمسك بصورتها فهي معشقوته المتيم بها ليحرك يده باشتياق عليها ليتحدث بعشق دائم لسنوات .
/وحشتيني اوي ي رحمه
يتبع…..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول النوفيلا : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!