Uncategorized

رواية صدفة مع صعيدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم شهد التوني

 رواية صدفة مع صعيدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم شهد التوني

رواية صدفة مع صعيدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم شهد التوني

رواية صدفة مع صعيدي الفصل الثاني عشر 12 بقلم شهد التوني

…بصت لقيت يخت كبير ومتزين بالورد ومكتوب عليه كيرو فا بصت كراميل لي اسد عنيها دمعت
كراميل بدموع فرح:انته عرفت كل ده ازي
اسد قريب ليها وطبع بوسه علي خدها بهمس في ودنها :من ساعد ما شوفتك وانا عارف كل حاجه عنك شوفي اتغيرت معاكي ازاى وبقيت مبسوط
ده انا كنت خلاص علي وشك الموت⁦❤️⁩????????
وايدك ماسكة فى ايديا بدون ما نخاف من النظرات…
كسرت أنا وانتى كل قانون يقول إن البشر فترات❤️????????
كراميل :بجد انته احله حاجه في حياتي ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدآ
اسد مسك ايدها باسها :وله يحرمني منك يا ست البنات❤️
شالها اسد وداخل بيها جوه المكان كالو متزين بالورد الأبيض والأحمر وبلايين وصوار لي كيرو و اسد
كراميل بزهول من جمال المكان:تحفه اوي انا فرحانه جدآ
اسد :يا رب ديمآ اشوفك اسعد وحدها في الدينا ♥️
كراميل حضنت اسد جامد اول مره تحضن اسد من نفسها اسد حس بفرحه كبيره اوي
اسد:وها دي القطه في حضني لوحدها اهي.
كراميل بكسوف :احم عادي بقااا انته جوزي. ????
اسد بضحك :علي اساس الايام اللي فاتت كونت اخوكي يا مهبوله
كراميل بضحكه :طب خلاص بقااا قولي عرفت منين اللي انا بحب اليخت
اسد مسك كراميل من وسطها وقرييها لي :عشان اللي بيحب حد مش بيحبو
بس بيحب كل تفصيلو وبيحب اللي يحبو وقام طبع بوسه علي رقبتها 
كراميل بكسوف :احم طب ممكن تسبني بقااا 
اسد بخبث :اسيبك ازي انا النهارده مش هسيبك ثانيه 
تاني يوم…. ِ…. 
في بيت الانصاري
دق دق دق
امينه:حاضر ياللي بتخبط انا چايه اهو 
امنيه فتحت الباب لقيت شاب انته مين 
مازن : انا.. ان
نداء:ادخل يا مازن ده تبعي يا امينه 
عثمان وهو نزل :خير واقفين ليه علي الباب ومين ده 
نداء بتوتر :ده مازن قريب كراميل وكان جاي عشان يبارك ليها 
عثمان :اهلآ بيك ضيوف مرات اخوي ضيوفنا كمان 
عثمان :امينه حضري غرفه لي مازن عشان يرتاح من السفر واخوي ومرتو چاين بليل 
امينه :حاضر 
نداء :طيب انا هخد مازن نقعد في الجنينه شويه 
خرجو هنا اتنين 
نداء:مالك متوتر كده ليه 
مازن:اكيد هبقااا قلقين انتي قولتي اللي انا قريبها افرد اول لما تجي تكشف اني مش قريبها 
نداء:ملكيش دعوه سيب دي عليه 
مازن :زاي ما اتفقنا هخده 50 الف
نداء :قولتلك طيب
فلاش باك من يوم
نداء :الو
مازن:مين 
نداء:اكس عليك كده تنسيه صوتي 
مازن :خير يا نداء عايزا اي
نداء:مالك يا عم براحه علينا ده انا جايه ليك في مصلحه با50 باكو
مازن :مصلحت اي
نداء:”” “” “” “
” “” “” “” “” “”””” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” 
عند اسد و كراميل 
كراميل نايمه واسد نايم بجورها عاري الصدر 
اسد وهو مغمض عينو وبصوت نوم:حبيبي اصحي عشان نفطر 
كراميل بنوم :لا يا أسد سبني انام انته مخلتنيش انام غير الصبح بعدين انا مش قدرها اقوم عايزا انام 
اسد دفن راسو في عنقها وبيهمس عند ودنها :لو مش هتقومي تفطري معايه هروح افطر مع اي بنت في الفندق
كراميل بنوم:طيب
اسد شال راسو:احم طيب باي
قامت كراميل اقعدد علي السرير فضلت تضرب في اسد بامخده
اسد بضحك :مسكها قريبها لي حضنو قلها خلاص يا مجنونه بهزار معاكي
قومي البسي والفطار جاهز بره هستنكي بره عقبال لما تخلصي 
كراميل :لا خاليك هنا متخرجيش من غيري 
اسد بضحك طيب غيري يلاااله 
خد هتدوم ليها ودخلت الحمام بعدها خرجت لبسها فستان رمادي ستين جميل جدآ ولمت شعرها كحكه 
اسد:يخربيت جمالك اللي كل يوم بيوقعني في حبك اكتر
اتكسفت كراميل وخرجت بره 
اسد وهما بيكولو:تحبي نخرج فين 
كراميل :حبيبي انته هتجبني هنا تاني
اسد مسك ايدها باسها :اليخت ده بتاعك وقت ما تحبي تجي قولي ليا ونجي علي طول المهم تحبي تروحي فين 
كراميل :الصراحه عايزا انزل البحر، مطلعيش منو خالص
اسد بضحك علي طريقه كلامها اللي عامله زاي الاطفال :طيب يا جلبي صحيح احنا هنرجع النهارده بليل 
كراميل :طيب يا حبيبي 
اسد:تعرفي انا فرحان قوي وحاسس اللي ربنا بيعوضني عن أي حاجه وحشه ربنا رزقني بيكي انتي جوهره يا كراميل وعهد عليه عمري ما هزعلك تاني
كراميل وشها احمر من كلام اسد :ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدآ 
اسد :ويخليكي ليا يا روحي 
“” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “
عند همام 
دياب:هتروح امتها
همام:هسافر بكره 
دياب :مش لازم
همام:دي أكبر صفقه لازم اعملها قبل ما أوجه اسد
دياب :خالي بالك يا خوي انته مشي في سكت اللي يروح ميرجعيش
همام:سيبها على الله
خرج دياب من عند آخو وهو قلبو وكالو عليه 
” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “
في منتصف النهار 
اسد:يلاااله نطلع بقااا 
كراميل وهيا بترمي المياه في وش اسد :ههههه لا مش هطلع نقعد شويه
اسد غمز ليها :طب هاتي حضن واسيبك شويه
كراميل :تو عيب في ناس 
اسد:شدها لي وحضنها جامد وهميس في ودنها :طظ في اي حد يبعت القمر عني
كراميل بكسوف :احم طب يلاااله نطلع 
اسد بضحك :ههههه ليه ما انتي كونتي عايزا تقعدي شويه 
كراميل بتوتر وش احمر من الناس :طب سبني 
اسد بضحك :طب هاتي بوسه 
كراميل :علي فكره انته سافل
اسد بضحك :هوب اخرين قولتها 
كراميل برايقة عنيها وقامت جريت بعيد عنو 
اسد بضحك :يعني انتي لما تجري مش هعرف اجيبك 
في منتصف الليل ???? 
كراميل بتعب:فاضل قد اي ونوصل 
اسد :مش كتير يا حبيبتي كلها ساعه بس
*’*******************************
عثمان :الو يا چدي اتوحشتك جوي 
الچد:وانته يا حبيب چدك اتوحشتك جوي انتو عاملين اي كالكم 
عثمان :بخير يا چدي كالنا بخير حد بالك من نفسك بس وادعي لينا
الچد:بداعي يا ل ولدي ليكم لليل نهار هو انا ليا مين غيركم يا ولدي
عثمان :ربنا يخليك لينا يا چدي و يطول في عمرك 
الچد:ويخلكو ليا يا ولدي مع السلامة وابقااا سلم علي عندك
عثمان :من عنيا يا چدي 
****
قدم بيت انصاري 
كراميل بفرحه :وآخرين وصلنا هموت وانام 
اسد وهو بيقفل باب العربيه :بعد الشر عليكي يا قمري 
للحارس :اهلا وسهلا يا سعد بيه
اسد:ازيك يا  عبدو
الحارس :بخير 
اسد :ديمآ يا رب ونبي ابعت حد يطلع الشنط دي
الحارس :من عنيا 
اسد:اطلعي انتي يا كراميل وانا جي بعد شويه
كراميل :رايح فين 
اسد :هشوف رعد وجايه 
كراميل هزت راسها بمعنا حاضر 
دخلت البيت 
صفيه :حمدلله على السلامه يا ست هانم يا خطفت الرجاله 
كراميل :انا مش هرد عليكي لي اجل حاجه وحدها اني تعبانه 
صفيه بضحكة خبث:ههيهيهيه بكره تترمي في الشارع 
طلعت كراميل الاوضه ومخنوقه من العياط 
جايه تخش الاوضه 
كيرو كيرو
كراميل :اي يا نداء عامله اي 
نداء:كويسه بقولك اي عارفه مازن اللي عندا في الشارع 
كراميل :اه مالو 
نداء :الصراحه انا جبتو هنا وقولت انو قريبنا وجاي يبارك ليكي 
حط ايدها عى رسها :ليه عملتي كده 
نداء بتوتر ::اصلي انا بحبوا وهو صميم يجي يشوفني لما لقيا حالتي وحشه 
كراميل ‘:طيب نبقااا نتكلم الصبح عشان انا تعبانه 
اسد’:اي يا حبيبتي انتي لسه وقفه 
كراميل :كونت بكلم نداء
اسد:ازيك يا نداء 
نداء بابتسامه :كويسه انته عامل اي
اسد:بخير الحمد لله. 
نداء :طب اسيبكم بقاا ترتاحوا
دخلوا الاوضه 
كراميل :هداخل الحمام اغير هدومي 
اسد:طيب يا قلبي 
بعد 10 دقائق 
صوت كراميل وهيا بتصوت 
اسد جري فتح الباب
يتبع…..
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أحببت رئيس العصابة للكاتبة آلاء فرج فرج

اترك رد