Uncategorized

رواية عندما يعشق القاسي الفصل السادس 6 بقلم هدير بدر

 رواية عندما يعشق القاسي الفصل السادس 6 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل السادس 6 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل السادس 6 بقلم هدير بدر

الدكتور : حضرتك ماتعرفشي انها مريضه قلب وماينفعشي معاها اي علاقه 
اثر بصدمه : نعم مراتي انا مريضه قلب 
طب العمليه دي نسبه نجاحها ايه 
الدكتور : علي حسب قابليه الجسم 
اثر : السفر برا ليهاافضل 
الدكتور: لا هنا كل الامكانيات بس لازم في أسرع وقت 
اثر : طب تمام جهز كل حاجه هي هاتفوق امتي 
الدكتور: كمان نص ساعه ان شاءالله اهم حاجه تبعد عنها الخوف من العمليه 
اثر : ان شاء الله وسابه ومشي 
معتز : ايه حصل ايه 
اثر : انهار ادامه جوري مريضه قلب وانا ماعرفشي ????
معتز : لا حول ولا قوه الا بالله اهدى وادعلها هي محتاجه الدعوة دلوقتي  وأفضل جنبها  وطمنها ماينفعشي تنهار ادامها كدا وانت سندها وقوتها 
اثر: بعد عنه حاضر يارب قومهالى بالسلامه 
قعد لوحده في ركن بعيد عن معتز ومعتز سابه لانه عارف انه محتاج وقت مع نفسه 
اثر وفضل يفتكر كل حاجه وافتكر ازاى ضربها وازاى معاملته ليها وحشه واللي عملته امه فيها وغير أهلها 
اثر : ياااااه استحملتي دا كله وانتي لسه يعتبر طفله ااااه ياقلبي يارب رجعهالى بالسلامه وانا هاعوضها 
يارب ماليش غيرها انا حبتها ايوا حبتها وماقدرشي ابعد عنها 
الممرضه : اثر بيه جوري هانم فاقت 
اثر قام جري 
ودخل ليها لقاها لسه بتفتح عينها 
اثر: حمدالله على سلامتك 
جوري بخوف الا يكون عرف: الله الله يسلمك هو انت جبتني هنا ليه 
اثر قعد جنبها بهدوء ومسك ايدها : ممكن اعرف ليه خبيتي عليا وماقلتليش انك تعبانه
جوري بخوف قامت باست ايده : ابوس ايدك ماتضربنيش انا ماكنشي اصدي اخبي عليك والله كنت عايزه اقولك بس اخويا كان ضاربني وكتبت كتابي بسرعه مالحقتيش اقولك انا عارفه اني ضحكت عليك بس والله انا اسفه لو حابب تطلقني طلقني بس وديني اي مكان غير اهلى ابوس ايدك 
اثر بصدمه رفعها ليه وحضنها وفضل يطبطب عليها : ششش اهدي اهدي ماقدرشي اطلقك انا بس بقولك كدا علشان كنت ساعدتك قبل ماحالتك تزيد وبعدين ان شاء الله هاتقومي بالسلامه 
جوري بعياط ومسحت عينها بوش ايدها زي الأطفال: يعني يعني حضرتك مش زعلان 
اثر: لا ياستي مش زعلان المهم بكرا ان شاءالله في عمليه هاتعمليها علشان تخفي  بقا
جوري بخوف  : لا لا العمليه غاليه اوي بلاش انا مستحمله التعب بس بس انا محتاجه شغل علشان اجيب العلاج علشان بدا يخلص 
اثر بحزن عليها : انتي مراتي ياهبله عايزك تقوميلي بالسلامه علشان اكل من ايدك تاني بقا 
جوري بفرحه: يعني مش هاتعب تاني لو عملتها ومش هاحس بوجع
اثر بحزن : ايوا ياحبيبتي 
جوري بصدمه : ها أنا حبيبتك 
اثر : طبعا حبيبتي وبنتي وطفلتي ومراتي وان شاءالله ام عيالي 
جوري بفرح: يعني بتحبني 
اثر : وبموت فيكي كمان 
جوري قامت ناطه في حضنه: وانا بحبك اوي اوي اوي 
اثر كان فرحان اوي : قوليها تاني كدا 
جوري استوعبت اللي عملته : ها 
اثر : وحياتي عندك قوليها تاني
جوري بكسوف : بحبك اوي 
اثر : قلبي ياناس المهم يابطل العمليه بكرا 
جوري : طب هي بتوجع 
اثر : لا مش هاتحسي باي حاجه 
جوري : بجد 
اثر : بجد 
يالا ننام بقا علشان هانصحي بدري 
جوري: حاضر بس انت هاتنام فين 
اثر : عليالكرسي جنبك 
جوري : لا لا نام جنبي هنا
اثر : لا السرير صغير وهاتتعبي 
جوري: لا مش هاتعب تعالي بس انت عارف اني بخاف انام لوحدي 
اثر قام نام جنبها وخلاها نايمه في حضنه 
تاني يوم الباب خبط 
اثر صحي : ايوا 
الممرضه : ميعاد العمليه يا اثر بيه
اثر : حاضر حاضر 
اثر : جوري جوجو قومي ياروحي 
جوري صحيت : نعم 
اثر: يالا قمري علشان العمليه 
جوري : بس انا خايفه اوي 
اثر: انا معاكي دايما وسندك وفي ضهرك اياكي تخافي وانا معاكي يالا يابطل 
جوري اطمنت بكلامه اوي : حاضر 
اثر ندا للممرضه علشان تجهزها 
اثر لقاهم مدخلنها العمليه 
اثر : زي ماقلتلك ياقلبي 
جوري: حاضر بحبك اوي 
اثر : وانا بحبك 
ودخلت اوضه العمليات 
فضلت فتره كبيره جدا وأثر قاعد علي اعصابه وفاجاه للدكتور خرج 
اثر جري عليه : طمني يادكتور 
الدكتور: للاسف فقدت دم كتير جدا وفصيله دمها مش موجوده هنا 
اثر بعصبيه: يعني ايه المستشفي كامله مافيهاش شوف فصيله دمي 
الدكتور نده للممرضه : شوفي فصيله دم اثر بيه بس بسرعه 
الممرضه : حاضر يادكتور اتفضل يا اثر بيه 
الممرضه شافت الفصيله بتاعته للأسف مش هي ????
اثر كان هايتجنن جري غلي الدكتور 
اثر: ممكن حد من أهلها 
الدكتور : اه ممكن لو ليها اخوات 
اثر خد عربيته وجري علي بيت جوري 
اثر خبط علي الباب جامد 
امها : متسرع علي ايه اهدي 
فتحتله 
امها بتوتر : اثر بيه 
اثر : فين محمود 
الام بخوف: جو جوا نايم 
اثر زقها ودخله 
اثر بصوت عالي وبيشده : قوم معايا حالا 
محمود بخضه : اثر بيه 
اثر بعصبيه: قلت انزل معايا حالا 
محمود قام جري : حاضر حاضر 
جري بيه علي المستشفي 
اثر : هاتولى ممرضه حالا 
كل دا ومحمود مش فاهم حاجه 
الممرضه جات جري: شوفي هايطابق والا ايه اخلصي 
الممرضه خدت محمود وطلع نفس الفصيله
اثر : خدي منه اللي تحتاجيه 
الممرضه : بس كتير عليع 
اثر بعصبيه : سمعتي قلت ايه 
الممرضه خدت منه كيسين دم وطبعا محمود كان دايخ اثر جابله عصير 
اثر: خد اشرب وارتاح كدا 
محمود : هو في ايه مين تعبان يا اثر بيه 
اثر: اختك 
محمود بعصبيه : يعني حضرتك جايبني وخدت نص دمي علشان البت دي 
اثر مسكه من قميصه 
اثر : اللي بتتكلم عليها دي مراتي احترم نفسك بدال مادفنك مكانك 
محمود: اااه هي ضحكت عليك وكدا 
اثر بعدم فهم : مش فاهم ضحكت عليا في ايه 
محمود: ان هي تعبانه يعني وقلبها بيوجعها 
اثر : يعني حضراتكم كنتو عارفين 
محمود بخوف : هي بت دلوعه اديها فوق دماغها 
اثر: امشي من وشي 
محمود جري 
اثر : الو …
الشخص : اعتبره اتنفذ يابيه 
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!