Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم شروق مصطفي

الخدامه ….كريم بيه بنت عم حضرتك تحت وعايزه تشوفك 
يارا بصت لي كريم الي بان عليه التوتر 
يارا…..كريم 
كريم بتوتر وقلق ….اي ي حبيبتي 
يارا ….امال انت ليه مقولتليش انك ليك بنت عم 
كريم …..م..مش وقتوه دلوقتي هحكيلك كل حاجه 
يارا بستغراب …..ماشي خلاص 
كريم …..وهو هنزل يشوف بنت عمه نادت عليه يارا 
يارا ….كريم خدني معاك علشان اسلم عليهااا 
كريم بتوتر …..لا استني انتي انا هنزل اشفها واجي 
يارا….ازاي بس لازم اشوفها واسلم عليهاااا 
كريم ….لا ي حبيبتي مش دلوقتي 
يارا ….طب كريم هو انت قولتلها ان احنا اتجوزنا 
كريم  بتوتر ….لا مقولتلهاش 
يارا …طب هتقولها 
كريم …..ااااه طبعا هقولهااا بس انتي خليكي هنا ومتنزليش غير لما اقولك 
يارا ….ماشي 
كريم خرج من اوضت يارا و اتكلم مع نفسه ….يارب يارب خير ان شاء الله بس اي الي جابهااا دي حاسس ان فيه مصيبه هتحصل ربنا يستر 
نزل كريم تحت ولقه بنت مدياه ضهرها ويبان ان هي جميله وقوامها ممشوق وشعرها اصفر 
كريم ….نورتي ي كرستين 
كرستين بفرحه وحضنته …..كيمو ..حبيبي وحشتني 
كريم …ببتسامه ….وانتي كمان 
كرستين ….انا قولت اجي اتستقر هنا لان انت وحشتني اوووووي وبعدين بابا كان موصيك عليا صح 
كريم بتوهان …..اااه طبعااا تنوري البيت بيتك 
كريستين ….طب يلا وديني الاوضه بتاعتي الي جنب اوضتك 
كريم ….لا مش هينفع 
كريستين بستغراب ….ليه انت مش عارف اني بحب الاوضه دي علشان بتكون جنبك وقربت منه وهي بتلعب في زراير القميص وبعدين بابا قالك اني بعد ما خلص دراستي انا وانت هنتجوز صح 
كريم ….معلش ي كريستين نامي في اي اوضه تانيه 
كريستين بستغراب ….ماشي خلاص انا هطلع انا 
(طبعااا كريستين كانت مولوده في مصر وقضيت وقت كبير في مصر علشان كدا بتتكلم كويس بس هي سافرت امريكااا ورجعت )
عند يارا 
يارا راحه في الاوضه وجايه ومش قادره متنزلش تحت وليه كريم مش عايزها تشوف بنت عمه وبعد تفكير كتير قررت انها هتنزل تحت ….
عند احمد جاله مكالمه تليفون رد عليهااا 
احمد …جبتها 
الشخص ؟؟
احمد …طب حطهااا في المخزن 
الشخص ؟؟؟؟
احمد قفل التليفون 
احمد بتوعد وحيات اغلي حاجه عندي لانا مدفعك تمن الخيانه دي ي نها ما بقاش اسمي احمد الكلاني الا لما دفعك تمن الي انتي عملتيه 
وخرج من الفيلا في طريقه الي المخزن ….
عند مراد ورنا 
مراد كان بيتكلم مع رنا وماسك ايديهااا وفجاه لقي ايد رنا بتتحرك بين ايده حس انو بيتخيل بس لا دي بتفتح عيونهاااا 
رنا …..ااااااه …اااااه 
مراد بقلق عليهاااا …..رنا حبيبتي 
رنا بتشوش في عينيهاااا مش شايفه كويس ….انت مين 
مراد بفزع …اي دا انتي نستيني لا والنبي اوعي تعملي فيا كدا طب انتي مش شايفاني طب صوتي اتكلمي والنبي ي رنا 
رنا بعد ما عينيهااا بقت كويسه وشايفه اتكلمت بهمس ….مراد وانامت تاني 
مراد برتياح …الحمد لله انها عرفتني وراح بسرعه يجيب الدكتوره 
الدكتوره كشفت عليهاااا ….الحمد لله فيه تحسن وان هي فاقت دي حاجه كويسه جداااا ان شاء الله هتكون بخير 
مراد برتياح ….طب كويس 
مراد بيتصل بااحمد بس مش بيرد 
في يا احمد انت مش بترد ليه ..
احمد وهو في الطريق بيمشي بسرعه جامده عايز يوصل علشان ينتقم منها وعلي اد ان هي خانته بس هو لسه بيحبهااا وعايز يشفهااا بس هو وعد نفسه انو هيخليهاااا تدفع التمن فهل فعلا هينتقم منها ولا هيحن ليهاااا دا الي هنعرفه البارت الجاي 
يتبع…..
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد