Uncategorized

رواية أحبيت طفلتي الفصل السابع 7 بقلم ميرا

 رواية أحبيت طفلتي الفصل السابع 7 بقلم ميرا

رواية أحبيت طفلتي الفصل السابع 7 بقلم ميرا

رواية أحبيت طفلتي الفصل السابع 7 بقلم ميرا

اياد قام واتصل بي يزن
اياد: انتا فين يا عم اقسم بالله لموتك
يزن: انا قدم الاوضه جاهز ياعم الاخ 
اياد: جاهز يا زفت انا كان مالي ومال ده كلوه
يزن: يلا ياعم اخلاص اقفل 
قفل اياد ونام وهوا بي  يستفر ربوه 
يزن: ساندي ساندي حبيبتي انتي فين 
رنا سمعت صوت يزن وجات 
رنا: اي في يا يزن صوتك عالي 
يزن بخبث: مفيش مش لقي ساندي 
رنا: اكيد  هنا او هنا 
يزن: خلاص تعالي ندور مع بعض 
رنا: ماشي 
يزن راح اوضت اياد ورنا رحت اوضت كوكي 
يزن: اي ياعم الي انتا عملوه ده 
اياد: اخلصلس بس استني عليا 
يزن: طب يلا اخلص نام 
اياد: ماشي 
يزن: اي ده واي الي بيحصل هنا 
رنا جات وشفت المنظر  وكانت فرحانه جدا 
يزن: اه يبنت ال……ب واللهي لموتك 
ساندي ومش في وعياها 
ساندي: يزن انا ب ح ب ك ومش تسبني اه  يا يزن شعري 
بعد كده بدات تفوقه وتقول    ساندي: يزن شعري سيبوه ااه 
يزن دخل ساندي الاوضه وقفل عليها الباب ورح لي اياد  
يزن: اه ياوطي تخوني انا ومع مين مراتي 
اياد: مش حسس انك اوفر شويه 
يزن ضرب اياد علشان محدش يشك في حاجه وبعدين خرج من عند اياد وراح لي ساندي 
يزن: بتخنيني مع ابن ععمتي 
ساندي: واللهي مخنتك محد انا مظلومه يزن انا واللهي العظيم بحبك 
بزن مش عارف يفرح علشان قلت بحبك ولا زعل علشان ضربها 
يزن: انتي هتفضلي هنا ومفيش خروج برا الاوضه سمعاااه
ساندي بخوف: سامعه 
يزن قفل الباب ودخل اخد شور واتجه لم السرير ونام عليه وساندي عملها تعيط  ومش قدره وكانت بتاخد نفسها بي صعوعبها
يزن لمح ساندي وهي بتاخد نفسها بي
صعوبها وجري عليها 
يزن:  انا اسف غصب عني صدقيني 
ساندي: انا بكرهك انا بكرهك انا عايز اموت 
يزن: مش تقولي كده تاني انا ممكن اموت فيها 
ساندي حضنت ويزن حضن ساندي وشالها وحطها على السرير وفضل يبوس فيها نسيبهم مع بعض علشان عيب ياجماعه
نروح مكان تاني 
????????????????????
سيا: بقولك يابت يا اسماء 
اسماء: اي ياقلب اسماء 
سيا: انا هرجع بكره البيت وحشني الواد يزن موت 
اسماء: ماشي ياحببتي خلي بالك من نفسك
سيا:  حاضر
اسماء: يلا ننام 
سيا: يلا
نروح مكان تاني 
????????????????
رنا: واخيرن يا ماما  انا مبسوطه 
سعيده: عارف يحبيبتي 
رنا: شكرا بجد يا احلا ام في الدنيا 
سعيده: خلاص بقااا على ويلا ننام علشان بكره اليوم طويل 
رنا: ماشي  يا ماما 
سعيده: تصبحي على خير 
رنا: تلقي الخير
(بس يجي منين الخير  دا اانتو ايمكم سوده)
طلع انهار ومليه بي الاحداث 
في الصباح 
ساندي: ااه وفجاه افتكرت كل حاجه وقعدت تعيط 
يزن: اي في مالك ي ساندي
ساندي: لارد
يزن: بقلك اي في 
ساندي: لارد 
وبعدين يزن افتكر  هوا عمل اي وشاق الدم علي السرير 
يزن: عادي واي يعني كنت بداكد انك بنت بنوته ولا 
ساندي زاد في العياط 
يزن سابها ودخل اخد شور وهي بتقوم مش قدره ساندي دخلت الحمام واياد جه 
اياد: مش كفايه لزم تقول لي ساندي 
يزن: اقلها اي بنت عمي وامها عايز تزيكي 
اياد: ايوه لزم تعرف ولا انتا هتخسرها 
ساندي: يعني اي مش فاهم كل الي حصل تمثليه
اياد: ايوه ي ساندي رنا وامها عايزين يزوكي 
يزن: خلاص ي اياد هيا مش هتسمحني انا عارف بس كان لزم اعمل اكده غصب عني 
ساندي بحب: طب مش كنت تقول وبعدين ي رمضان كنت امثل شوي معاكوه
يزن: رمضان وتمثلي انتي كويسه
ساندي: ايوه كويسه 
اياد: طب استأذن انا ماشي 
يزن: اياد متشكر جدا ليك 
اياد: عيب عليك يا بيبي
يزن: يلا ياتيتي من هنا 
اياد: ههه  حاضر يا بيبي خلي بالك من جوزي ياختي 
ساندي: هههههههه يلهوي 
يزن: ضحكتك حلوه انا سف سمحيني
ساندي: لا لس زعلانه 
يزن : طب اصلحكي ازاي
ساندي: تجبلي شكولا ونتيلا وشيبسي وكوكوله 
يزن: من عنيا يلا ننفز الباقي مستعده ياقلبي
ساندي: افديك حياتي 
يزن: يلا ي كريم
ساندي: ههههههه يلا 
يزن: بتخنيني انا دانا هربيكي 
ساندي: انا عملت اي شعري ونبي سيبوه ااه
يزن: مبتعرفي تمثلي اهوو
ساندي: انا اعجبك????
يزن: مغروره
يتبع..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!