Uncategorized

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم هدير بدر

 رواية عندما يعشق القاسي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم هدير بدر

فاجاه لقوا شهد واقفه ادام ناديه وخدت الرصاصه بدالها 
ماحدش كان مستوعب اللي حصل وكله جري عليها 
شهد بوجع: انا انا اسفه علي اللي حصل مني اتمني تسامحوني واغمي عليها 
جوري بعياط: شيلها يا اثر بسرعه 
اثر شالها وجري علي المستشفي 
*المستشفي رياكت انا زهججججت*
اثر دكتوووور بسرعه
الدكاتره خدوها منه بسرعه 
وكلهم استنوا برا 
الدكتور طلع بعد ساعه: للاسف الحاله صعبه ومضطرين ننقلها العنايه المركزه 
ناديه بعياط : والنبي يا دكتور ساعدها 
الدكتور: هانعمل اللي علينا 
عدا تلت ساعات 
لحد ما الدكتور خرج 
كلهم جريوا عليه 
اثر : خير يادكتور طمنا 
الدكتور: الحمدلله اتجاوزت مرحله الخطر وهاننقلها اوضه عاديه كمان نص ساعه عن اذنكم 
بعد مرور نص ساعه 
شهد بدأت تفتح عينها 
اول ماشافتهم كلهم متجمعين حواليها بدأت تعيط 
اثر : اهدي اهدي ماحصلشي حاجه الف سلامه عليكي 
شهد بعياط : انا اسفه علي كل اللي عملته 
ناديه حضنتها : ايه اللي خلاكي تاخديها بس 
شهد هاحكيلكم بس سامحوني 
فلاش باك 
احمد(ابن عم اثر) : انا لازم انتقم منهم خدوا مني كل حاجه ملكي خدوا حقي 
شهد : اهدي ياحبيبي انا معاك وحياتك لاخليهم يندموا 
احمد بخبث: بجد ياروحي 
شهد : بجد.ياقلبي 
بااااااك:
أنا طبعا كنت بحب احمد.جدا وكنت مستعده اعمل اي حاجه لحد.مافي سمعته بيقول اللي واخدني تسليه بس وعايزني اساعده ولاقيته بيتفق ان يقتل عمتي 
سامحوني والله ماكنشي اصدي هو كان عايز يدمركم وانا كنت بنقله اخباركم 
جوري قربت منها وحضنتها : ماتزعليش احنا كلنا مسامحينك 
كلهم اتصدموا من رده فعلها وفرحوا بيها 
الدكتور : لازم تسيبوا المريضه ياجماعه ترتاح شويه
كلهم خرجوا 
اثر : جوري ياحبيبتي روحي انتي والبنات علشان تغيروا 
جوري : لا مش هاينفع نمشي 
اثر : انا هنا اهو وياسين وكله خدي البنات 
ناديه : ايوا يابنتي وجيبي لجوزك هدوم وانتي يا حياه جيبي لياسين وانت روح يا يوسف 
يوسف : عيب عليكم والله هو انا غريب 
كلهم قعدوا وفعلا البنات مشيت 
اول ماركبوا
وطلعوا السواق لاحظ ان في حد ماشي وراهم 
حاول يمشي بسرعه مشيوا وراه ووقفوا ادامه 
وفاجاه نزلوا خدوا جوري وكلهم عمالين يعيطوا الرجاله خدرتهم كلهم وسحبوا جوري 
جوري: انتو عايزين مني ايه سبوني والنبي انا عملت ايه 
الشخص: اخرصي وحطوا منديل علي بؤها اغمي عليها 
وفاجاه رن فون اثر 
اثر : الو 
احمد : هههههههه مبروك عليك 
اثر : احمد 
احمد: شهد الغبيه خدت الرصاصه بس جالنا الاغلي 
اثر : أصدق ايه 
احمد: اصدي ان مراتك معايا 
اثر : نعمممممم 
احمد: اصبر بس اسمعك صوتها 
جوري بعياط : الحقني يا اثر 
اثر : اهدي ياحبيبتي 
احمد: بس قمر الصراحه كتير عليك 
اثر: عليا النعمه ان لمستها هايكون اخر يوم في عمرك يا كلب انت .
احمد: هاتكتبلى تنازل بالشركه والفيلا هاديك مراتك سلام 
كلهم اتلموا حوالين اثر 
ياسين : في اي يا اثر 
اثر : الكلب خطف جوري يوسف بلغ القوات كلها يالا وانت يا ياسين شوف اخواتك فين بسرعه
ياسين طلع جري وهو ماشي لقي العربيه 
بدا يفوق فيهم عرف انهم مخدرين 
فضل معاهم لحد ماافاقوا وخدهم علي المستشفي تاني 
ناديه: هاتعمل ايه 
اثر : هاروح اجبها 
وفعلا القوات اتجمعت علشان يوصلوا لحل وبعدين عرفوا مكانه فين من المكالمه 
اثر عرفهم تحركاتهم ازاى بالظبط 
وفعلا اتحركوا 
…..
احمد : بدا يقرب من جوري وقطع هدومها 
جوري بصريخ: لااااا لا والنبي ما تلمسنيش
احمد بغل: هاخد حقي هاخلى يبكي بدال للدموع دم وقرب منها جامد ولسه هايعتدي عليها 
لقي المكان كله قوات وأثر مسكه فضل يضرب فيه 
والقوات ضربوا الرجاله اللي معاه وخدوهم علي البوكس 
اثر : اه ياحيوان وضربه بالبوكس يبقا تقرب من مراتي ونزل عليه ضرب بقا وشه كله دم 
يوسف جري عليه : بلاش تضيع نفسك 
اثر لقي جوري ضامه نفسها وبتعيط سابه وجري عليها 
يوسف خده وطلع 
اثر خدها وحضنها : بس ياروحي بس بس انا معاكي اياكي تخافي انا معاكي اهو 
قلع الجاكت بتاعه وغطاها 
فاجاه لقاها اغمي عليها خدها وطلع جري علي المستشفي 
الدكتور : هي حصلها انهيار عصبي مش اكتر 
اثر : يعني هي بخير 
الدكتور : ايوا الف سلامه وطلع 
اثر فضل جنبها 
وكلهم دخلوا عليه
ناديه: الصراحه عايزه اقولك علي حاجه انتو كنتو ظلمني وفاهمين غلط 
اثر : أصدق ايه
ناديه: اصدي ان اللي شوفتوه غلط انا ماخنتيش ابوكم
جوري كانت بدأت تفوق : فضلت تعيط 
اثر : اهدي اهدي انا معاكي معلشي سبونا لوحدنا 
جوري: خليك معايا والنبي انا خايفه قطعلى هدومي كان كان عايز كان 
اثر : ششششش وماعملشي حاجه اياكي تفكري ان حد يقرب منك وانا معاكي 
فضل جنبها لحد ما هديت 
جوري : شهد عامله ايه 
اثر : كويسه اهدي انتي بقا علشان خاطري 
وجابلها عصير 
اثر: خدي اشربي ياقمري بقا علشان تهدي معلشي 
جوري خدت منه وهي بتترعش 
اثر خدها في حضنه : لو أطول اخبيكي من العالم كله هاخبيكي جوايا اياكي تفكري ان حد يلمس شعره منك 
جوري شددت علي حضنه: بحبك اوي 
يالا نطمن علي شهد 
اثر: بس انتي لسه تعبانه 
جوري : لا ابدا انا كويسه 
قاموا اطمنو علي شهد وشهد فعلا كانت ندمانه 
بعد كام يوم كانت الأمور اتحسنت واحمد اتحبس عشر سنين 
روحوا البيت والأمور استقرت 
اثر: ماما كان أصدق ايه بالكلام اللي قلتيه في المستشفي 
ناديه بدأت تحكيله
يتبع…..
لقراءة الفصل الثاني والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد