Uncategorized

رواية وقعت في عشق صبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم بدور عاطف

 رواية وقعت في عشق صبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم بدور عاطف

بدر،،هتعمل اي يا مجنون
مراد،،هاخد دش ثم اتجه الي الحمام
بدر و هي تخبط يدها برأسها،،ع الكسفه السوده يا بدر يقول عليكي اي دلوقت دماغي ع طول شمال
مراد،،هاتي الفوطه
اسرعت بدر و اعطته لها و لكنه جذبها للداخل
بدر بخضه،،اي دا مراد انت انت عاوز اي اوعي سبني قالت ذالك و هي مغمضه العينين
مراد،،لا مش هسيبك و انتي مغمضه عينك لي
بدر،،امال عاوزني افتحهم و انت ملط كدا
مراد و هو ينظر لنفسه،،ملط اااه طيب خليكي مغمضه احسن بردوا
بدر،،افتح الباب خليني اخرج
مراد،،لا انا عاوزك
بدر،،ع عاوزني عاوزني في اي
مراد،،هقولك دلوقت ثم سحبها تحت الدوش و قال،،عاوزك هنا
بدر،،مراد اوعي سبني انت اتجننت ع الاخر 
مراد،،ايو اتجننت قال ذالك امام شفتيها
بدر و هي تفتح عينيها،،مراد
مراد و هو يبتعد،،اي عاوزك تدعكيلي ضهري اصلي مش بطوله ثم اعطاها ادوات الاستحمام و التفت و اعطاها ظهره
بدر بغضب،،ضهرك حاضر ثم قالت في نفسها،،و انا الي كنت فاكره انك اااه يا ناري منك مش هعدهالك يا مراد
مراد و هو يكبت ضحكاته،،يا ريت ع الشمال شويا ايو هنا كدا
بدر،،دا انت تأمر يا مراد باشا
انتهت بدر و خرجت و القت بنفسها علي الفراش و قالت،،بقا انت تعمل فيا كدا طب ابقي قابلني لو طولت مني حاجه ثم قامت و بدلت ملابسها بترينج اسود و سرحت شعرها للخلف
خرج مراد عاري الصدر و يلف المنشفه حول جسده
بدر،،بعد كدا تلبس ف الحمام راعي ان في ناس هنا
نظر لها مراد و وجدها بذالك المنظر فقال،،اي يا اسطا دا احنا حتي شباب زي بعضينا
القت بدر الكتاب و وقفت علي ركبتيها و قالت،،اسطا و شباب زي بعضينا
مراد،،ايو اي ياض يا بدر انت نسيت و لا اي
بدر،،ياض و الله اظاهر ان انت الي نسيت
مراد،،اوعي كدا و اطفي النور عاوز انام و مسمعش نفس تصبح ع خير
تسطح مراد و اعطها ظهره و كان يكبت ضحكاته ام هي فكانت تشتعل غيظا منه ثم اغلقت الانوار و تسطحت و نامت
(يا جماعه مراد طلع مش سهل ????????)
في صباح يوم جديد كان المنزل يشغوا بكثير من الناس فاليوم هو حفل الحنا و تعالت اصوات الأغاني و الذغاريط
أمينه،،اي يا جهاد اي الي اخرك كدا
جهاد،،اعمل اي بس الطريق زحمه اوي صحيح بدر فين عشان نروح نشوف الفساتين
أمينه،،لسه نايمه
جهاد،،طب انا هطلع اصحيها
في الاعلي كانت بدر نائمه علي صدر مراد و تدفس وجهها في رقبته
في الخارج وصلت جهاد الي غرفة بدر و كادت ان تفتح الباب و لكن منعها صوت احدهم ينادي عليها
بدأ مراد في الاستيقاظ و وجد بدر تعتليه فإبتسما لذالك و لكنه احس بها تستيقظ فأغمض عينيه سريعا
استيقظت بدر و بدأت تتحرك فرفعت رأسها لأعلي وجدت مراد فأدركت الوضع و كانت ستتحرك و لكنها ظلت تنظر الي وجهه فكان قريب جدا منها ثم اقتربت من شفتيه و قبلتها قبله صغيره و قالت،،صباح الخير
رد مراد عليها،،صباح النور
بدر،،يا لهوييي انت صاحي
مراد،،ايو و لازم اصبح عليكي شكل ما عملتي ثم غير الوضع و اقترب من شفتيها و لم يعطيها الفرصه فانقض عليها
اثناء ذالك كانت جهاد تفتح الباب…
(وقعت في عشق صبي) بقلمي#بدور عاطف
كانت جهاد تفتح الباب و لكنها وجدته مغلقاً فقامت بطرق الباب و هي تقول،،بدر يا بدر
ف الداخل قامت بدر بعض شفتي مراد ثم ازاحته جانباً
مراد،،اااه يا بت المجنونه
بدر،،جهاد قوم بسرعه ادخل الحمام و مسمعش نفسك
مراد،،الله يخربيتك ابت انا جوزك
بدر،،يا عم قوم بقا ثم شدته و ادخلته الحمام و اتجهت و فتحت الباب لجهاد
جهاد،،اي دا كله
بدر،،كنت باخد دش
جهاد،،طب يلا البسي و اجهزي عشان نروح نشوف الفساتين و اللبس و لا هتعملي زي المره الي فاتت
بدر،،لا لا هجهز و اجي معاكي
جهاد،،اي دا بجد دا انتي واقعه بقا
بدر،،اوي اوي
جهاد،،لا تحكيلي بقا
بدر،،لا مش وقت واحنا ف الطريق هحكيلك يلا عشان هجهز
جهاد،،ماشي اه صحيح هو جوزك فين
بدر،،جوز جوزي هتلاقيه مع صحابه فوق
بدر،،يمكن انا هروح اشوف عمرو و انتي خلصي و تعاليلي
بدر،،ماشي
خرجت جهاد و اتجهت بدر الي الخزانه و اخرجت ملابسها ثم اتجهت الي الحمام و فتحت الباب
بدر،،اطلع
مراد،،اي جو الحراميه دا بس
بدر،،انا لازم البس و انزل عشان في حجات لازم اجبها و انت خليك مع صحابك و ما تحتكش بعمرو نهائي
مراد،،و هغسل سناني و هشرب اللبن حاضر
بدر،،انا مش بهزر
مراد،،و انا مش صغير لدا كله متقلقيش و يلا خلصي عشان تروحي و تيجي بسرعه
بدر،،ماشي
تجهزت بدر و خرجت ام مراد فاتجه الي رفاقه
جهاد،،المحل دا جايب حجات جديده يلا ننزل نتفرج ، نزلوا و توجهوا الي المحل و كان هناك من يراقبهم
قاموا بشراء العديد من الاشياء
بدر،،يلا بقا انا تعبت
جهاد،،خلاص هو اصلا مافضلش حاجه بس تعالي نشوف المحل الي هناك دا و خلاص
بدر،،يابنتي ما انا جبت كل حاجه اهه هجيب اي تاني
جهاد،،تعالي بس
تحركوا و دخلوا المحل
بدر،،دا كبير اوي و انا مش قادره امشي
جهاد،،هشوفلك كدا و هاجي اوريكي
تحركت جهاد و جلست بدر و بدأت تنظر حولها فلفت نظرها شئ ما فتحركت لتراه و اثناء ذالك اصتدمت بها احدي السيدات
بدر،،اي دا
السيده،،انا اسفه بس دايخه شوي
بدر،،حضرتك كويسه
السيده،،لا تعبانه اوي ارجوكي خرجين لاني مش قادره اخد نفسي
بدر،،حاضر قامت بدر بمساندتها حتي خرجوا
بدر،،تعالي اخدك المشفي
السيده،،لا لا مافيش داعي بس عربيتي هناك و الدوا فيها ممكن بس تسنديني لحد ما اوصل للعربيه
بدر،،ماشي تعالي
تحركوا الي السياره و قامت بدر بفتحها و دخلت السيده فإلتفتت بدر للعوده وجدت سياره امامها و أشخاص يسحبونها للداخل فأعطها احدهم ابره و اغمي عليها
شخص،،ايو يا باشا كله تمام هي معانا اهه
…،،هاتوها ع المكان الي قولتلك عليه انا مسنيك
شخص،،تمام يا باشا
في المحل توجهت جهاد لمكان بدر و لم تجدها فسألت عليها احدي العاملات فقالت لها انها خرجت مع سيده ما
خرجت جهاد و بحثت عنها فلم تجدها
جهاد،،يا لهويي هي راحت فين ثم قامت بالاتصال علي عمرو
عند بدر بدأت في فتح عينها فوجدت نفسها متسطحه علي الفراش فدارت بأعينها ف الغرفه حتي وجدت الجالس امامها
…،،حمد الله ع السلامه
بدر،،انت
…،،ايو انا انا يا بدر
يتبع..
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!