Uncategorized

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هدير بدر

 رواية عندما يعشق القاسي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هدير بدر

رواية عندما يعشق القاسي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هدير بدر

ناديه: ايه اللي جابك هنا 
اثر : اهدوا ياجماعه قولتي ايه ياشهد
شهد لسه مصدومه 
ناديه: انت بتقول ايه يا اثر 
اثر : هاحكيلكم كل حاجه 
فلاش باك 
اثر: انا عايز احمد في كلمتين يافندم معلشي 
وكيل النيابه: يا اثر بيه انت عارف الموضوع صعب 
اثر : معلشي هما دقتين 
وكيل النيابه: تمام 
ودخل لاحمد 
احمد اول ماشافه فضل باصصله بغيظ 
اثر : جاي اقولك كلمتين وحكاله اللي ابوه عمله مع امه وان ظالمهم في البدايه احمد ماكنشي مصدق وبعدين افتكر ان سمع ابوه فعلا بيهدد مرات عمه 
احمد بدموع: اسف ماكنتيش اعرف والله وقام حضنه ارجوك سامحني 
اثر : عيب عليك يا معلم وانا هاتنازل 
اثر راح لوكيل النيابه وعلشان مركز اثر قدر يخرجه 
باااااك 
شهد بدموع: بس بس انت مش بتحبني 
احمد: والله بحبك بس كنت بكدب قلبي ارجوكم سامحوني 
كلهم حضنوه 
وبعدين بص لجوري وبعدين اتكلم وهو باصص في الارض : انا اسف ماتزعليش مني اسف لاني كنت اناني 
كلهم سقفوله 
جوري: وانا مسمحاك 
اثر: ايه يا شهد قولى رايك 
شهد : اللي تشوفه 
كله سقف وكان الكل فرحان 
كتبوا كتاب شهد احمد جري عليها حضنها 
مبروك ياقلبي اخيرا بس ايه الحلاوة في الخمار دي ايه الجمال دا 
شهد بصيت في الارض بكسوف 
احمد: طماطم ????????
شهد: دقيقه واجيبك من شعرك 
احمد: خلاص يسطا احنا اسفين مالك 
وبدأت فقره الاسلو بتاعت العرايس 
وكل كبل كان مع حبيبته
وبدأت الاغنيه
مش قادره لسه أصدق انك انت بقيت معايا 
وخلاص كل اللى ياما حلمت بيه بقا بين ايديا 
مش عايزه حاجه تانى خلاص حبك كفايه 
واحلم واتمنى ايه من الدنيا دا انت كتير عليا 
ربنا يخليك لقلبي تبقي طول العمر جنبي 
كل ماسمع حاجه عنك بعرف انى اختارت صح 
كان لقانا احلى صدفه ياللي جنبك ببقا عارفه 
انك انت جيت حياتي تملى كل سنيني فرح 
ربنا يخليك لقلبي تبقي طول العمر جنبي 
كل ماسمع حاجه عنك بعرف انى اختارت صح 
كان لقانا احلى صدفه ياللي جنبك ببقا عارفه انك انت جيت حياتي تملى كل سنيني فرح 
من حسن حظي انى قابلتك تقدر تقول جتني في وقتك 
مانا كنت قبلك مش عايشه وخلاص هاعيش 
ياما عليك كنت بدور وبجد مش قادره اتصور 
لو عمري كان قبلك  عدى ماقابلتنيش 
من حسن حظي انى قابلتك تقدر تقول جتني في وقتك 
مانا كنت قبلك مش عايشه وخلاص هاعيش 
ياما عليك كنت بدور وبجد مش قادره اتصور 
لو عمري كان قبلك عدى ماقبلتنيش 
ربنا يخليك لقلبي تبقي طول العمر جنبي 
كل ما اسمع حاجه عنك بعرف انى اخترت صح 
كان لقانا احلى صدفه ياللي جنبك ببقا عارفه 
انك انت جيت حياتي تملى كل سنيني فرح 
فاقوا على صوت التسقيف 
وبعدين العرايس راحوا يقعدوا .
وفاجاه اول ما اثر وجوري قعدوا 
بسنت : اهلا اهلا اثر 
اثر وشه قلب الوان: اهلا يابسنت 
بسنت: مش عارف وحشتني اد ايه بقالي كتير ماشوفتكشي
جوري حاطه ايدها في جنبها وبصالها بغيظ : مش تعرفنا يا اثور
اثر بحرج: اه طبعا ياحبيبتي 
دي بسنت كانت عميله عندنا ودي جوري مراتي 
بسنت بصدمه: انت اتجوزت 
جوري: اه ياحبيبتي عقبالك 
بسنت بغيظ: ربنا يخليكم لبعض ولسه هاتسلم علي اثر 
جوري مسكت ايدها: معلشي بقا جوزي مش بيسلم علي حريم 
بسنت اتكت علي سنانها: ماشي ياحبيبتي سلام بقا 
جوري بصيت لاثر وأثر في نص هدومه من اللي هايتعمل فيه 
جوري : ايه يا اثر بيه 
اثر: ايه ياروحي 
جوري : دا انا هاطلع روحك احمد ربك اننا في فرح 
اثر :لحظه جايلك 
قام كلم بتاع الدي جي 
وبعدين خد ايد جوري 
ومسك المايك وبدأ يغني 
اكتر من اللى انا بحلم بيه مش قادره اخبي انا تانى عليه دا انا من اول ماقابلت عليه ناداني حبيبي معاه 
حياتي وعمري إلى انا عيشاها واجمل وأصعب قولت اه 
يسيبني واحس ان انا وياه ثوانى 
اكتر من اللى انا بحلم بيه مش قادره اخبي انا تانى عليه 
دا انا من اول ماقابلت عليه ناداني
حبيبي معاه 
حياتي  وعمري اللى انا عيشاها واجمل وأصعب قلت اه 
يسيبني واحس ان انا وياه ثواني 
وداريت علي قلبي واتمنيت 
قلبك يجيني ويقول كل اللي حاسس بيه 
واهو بان الشوق عليا اهو بان واهو كل شئ باوان ال ايه انا بخبي عليك
وياك لو حتي وانت بعيد الشوق إليك بيزيد وأفضل افكر فيك 
لو اقول عنك كلامي يطول 
وأفضل سنين وياك اوصف غرامي انا بيك 
اكتر من اللي انا بحلم بيه مش قادره اخبي انا تاني عليه 
دا انا من اول ماقابلت عنيه ناداني حبيبي معاه 
حياتي وعمري الي انا عيشاها واجمل وأصعب قولت اه 
يسيبني واحس اني انا وياه ثواني 
كله سقف 
وقام قاعد علي الارض وماسك ايدها وقايلها بحبك ولبسها خاتم كله صفر وسقفله بحراره 
وقام شايلها ولافف بيها 
الفرح كان متجمع كل الظباط طبعا وكل رجال الأعمال 
الفرح كان فيه بهجه وكله كان فرحان انه خلاص حبيبته بقيت علي اسمه 
خلص الفرح وكل واحد خد عروسته وروح 
يتبع…..
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد