Uncategorized

رواية روح الفصل التاسع 9 بقلم سهام علي

 رواية روح الفصل التاسع 9 بقلم سهام علي

رواية روح الفصل التاسع 9 بقلم سهام علي

رواية روح الفصل التاسع 9 بقلم سهام علي

عند نور… 
نور… اي ي فاطمه المكان ده
فاطمه… ماله ي حبيبتي مكان هادي وجميل اهووو
نور… قلبي ❤بيدق جامد 
وليد… لازم يدق
نور.. انت ازاي تخرج من المستشفى وانت تعبان 
وليد.. انا تعبان عشان بعيد عنك ومضيعك من ايدي 
نور.بحزن.. بلاش شفقه ي وليد انت بتحب روح وعمرك ما هتنساها
وليد بيقرب منها… انا بحبك ❤انتي 
نور.. وده من امتي بقي 
وليد… هحكيلك
flash back
روح… هساعدك وانت اعمل انك بتحبني عشان هي تعترفلك بس لو عرفت هتقتلنا 
وليد.. متخفيش لازم تعترف عشان هي جبانه 
روح… هي بتحبك وانا ملاحظه ده
وليد… هي بتهرب مني وانا مش هسمح بده ابدااااا
روح… تمام يبقي ننفذ
back
وليد… واتفقت انا وروح قبل فرحها عشان اقطع شراييني كده وكده????????????????عشان تاجي وتعترفي لي بحبك ❤وتكوني ليا ومعايا واديكي اعترفتي وانا بحبك ❤ومش هسيبك ابدااااا 
نور بصدمه.. وجريت علي وليد حضنته انه الحب ي ساده????????
وسامحته وكل اللي في المكان سقفوا لهم علي حبهم 
عندما تقترب مني يصبح للسعاده معني وعندما تبتعد يصبح كل شيء لعنه❤️❤️❤️❤️❤️????……. 
…. …………… 
عند روح 
جاسر…انتي ليه عملتي كده
روح…عشان مبحبش الظلم
جاسر…بس انا حبيتك
روح…انا كمان بحبك❤ بس هأذيك مش هسمح لك انك تأذي الناااااس كده ابدااااا ي جاسر
جاسر…بس ده شغلي
روح…ارجع قبل ما تندم ي جاسر
جاسر..بعصبيه…وانتي ي بنت الكلب اللي هتندميني ونزل فيها ضرب جامد جدا
روح…بكرهك ي جاسر بكرهك
وسابها وخرج 
عز…اجهز فاضل ساعات قليله 
جاسر..تمام
…..
نادر…روح انتي كويسه
روح..متأذيهوش جاسر عشان خاطري
نادر…انتي بتحبيه ي روح
روح…اه بحبه اعمل اللي انت عاوزه بس متأذيهوش ي نادر 
نادر…تمام مع السلامه
…..
وخرج.نادر من قسم الشرطه اثناء خروجه وجد فتاه بتصوت وتستنجد ب الشرطه
جري عليها نادر
نادر…انتي كويسه ي انسه
…سرق الشنطه بتاعتي
جري نادر ورا الولد وجاب لها الشنطه بتاعتها 
نادر…اتفضلي تحبي اوصلك
….اوأمت بالموافقه 
نادر….اسمك اي بقي
ميرنا…اسمي ميرنا 
نادر…اسمك جميل اوصلك فين
ميرنا…..
ووصلوا
نادر….الشرطه في خدمه الشعب اهي????????????
ميرنا…شكرا جدا
نادر…ممكن رقمك عشان نحقق مع الواد ده ونجيبك.تشهدي الواد برضو????????????????????
ميرنا…..٠١٠
وذهب نادر ودخلت ميرنا 
……….
ام فاطمه….انتي متقدملك.عريس ي فاطمه 
فاطمه…لا ي امي 
ام فاطمه…هتوافقي ورجلك فوق رقبتك
فاطمه.بعياط….انا مش عاوزه غير احمد وبس
مديحه..خلاص ابوك امر 
وخرجت مديحه
مديحه…البت هتموت مم العياط
ابو فاطمه…سيبيها اما نشوف اخرت احمد ده اي.
عند روح…..
روح….اااااااااااااااااااااه عاوزه ميه
جاسر…اشربي
روح…ابعد عني خلاص.مش  عااوزه
جاسر…ببرود..انتي بتزعقي لي 
روح بخوف ..لااااا ارجوك انا جسمي كله مكسر من كتر الضرب انا عمري ما هسامحك انا بكرهك
جاسر..وانقض عليها وكأنه انقض علي فريسه
بعد ساعه
جاسر…لو مرجعتيش عن اللي في دماغك هتتعبي اوووووي انتي اللي جبتيه لنفسك 
روح…منك لله مش هسيبك ي جاسر
وفجأه
ي تري اي اللي حصل
[08-09 12:18 PM] الكاتبه.سهام علي: الساعه ١٢منتصف الليل 
جاسر… يلاااااااااااا 
عز… انا بحبك ❤اوووووي ي جاسر 
جاسر.. حضن عز.. مالك ي حبيبي 
عز…. مفيش حاجه يلاااااااااااا 
ومشيوا 
نادر… جهز القوات ي عمرو
عمرو… ضابط مع نادر. 
عمرو… حاضر ي نادر باشا وكلهم جهزوا واستعدوا كويس جدااا المعركه الفاصله
ي تري اي اللي هيحصل
يتبع…
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد