Uncategorized

رواية روح الفصل الحادي عشر 11 بقلم سهام علي

 رواية روح الفصل الحادي عشر 11 بقلم سهام علي

رواية روح الفصل الحادي عشر 11 بقلم سهام علي

رواية روح الفصل الحادي عشر 11 بقلم سهام علي

وجاءت اللحظه الحاسمه هل للقدر رأي اخر وهل سينتصر الحق ام لا لا 
استعد نادر واخد قوه كبيره عشان يطلع بيها لان جاسر مش سهل ابدا
نادر… يلاااااااااااا 
واتحركوا
عند جاسر…… 
وصل جاسر في مكان علي المينا لان الشحنه جايه بحر من بر 
جاسر… اهلا ي حازم باشا منور ي جووووو
جووو… مردش
حازم.. بنورك ي جاسر باشا 
ها يلاااااااااااا عشان الوقفه دي خطر
عز… الفلوس اهي خلي الرجاله يظبطوها
جاسر… البضاعه كامله
عز راجع البضاعه 
عز… حاضر 
وذهب عز كي يراجع البضاعه وقد بدل الهروين بدره مغشوشه فذهب بجانب جاسر 
عز… البودره مغشوشه 
جاسر رفع سلاحه…في وش حازم وجوووو
حازم… انت اللي عاوز تغدر ي جاسر ي اسيوطي خلصوا عليهم 
جاسر ورجالته بيدافعوا وفي وسط دفاعهم حصلللللللل…….. 
عز اتصاب اصابه جامده 
جاسر…. عززززز
ولسه هيجري لقي البوليس. جه
جاسر… لرجالته… خدوا عز علي العربيه وانا وراكم 
وعرف يهرب. من نادر 
نادر… والله ووقعت ي حازم باشا 
حازم بصدمه.وتهديد… هتندم ي نادر ي منشاوي 
نادر… ازيك ي جووو ههههههه
جووو… لا رد. باينه اخرس????????????
نادر… هربت ي جاسر ي اسيوطي مسيرك هتقع ي. كلب
وقبض علي جووو وحازم ورجالتهم 
…………. 
عند فاطمه 
سعاد…ام فاطمه…انتي لسه مجهزتيش
فاطمه…انا مش هعمل خطوبه من غير روح ي ماما
سعاد…وانا قولت اجهزي 
فاطمه بضعف…ماشي
بعد ساعه
ايه…يلا ي قلبي❤
فاطمه…انا مش هتجوز حد غير احمد ي ايه
ايه…هنطفشه متقلقيش
فاطمه…يلاااااااااااا
وطلعوا برا…
عادل…بسم الله ماشاء الله 
عادي…صاحب ابو فاطمه في الشغل شاب صغير عمره٢٤سنه.اتفق معاه ابو فاطمه علي الخطه عشان يشوف احمد هيعمل اي 
فاطمه بصت بقرف ومردتش ترد…????????????????????????????????
هطلع ي وليد وهقتله وهاخدها غصب عن عين اي حد 
وليد… استهدا بالله بس
احمد سابه وطلع جري علي فاطمه 
احمد… محدش هياخدها مني 
ابو فاطمه… انت عاوز اي ي ولد
احمد… بحبها ومش عاوز غيرها ي عمي وحياه اغلي حاجه في حياتك وقعد في الارض زي الطفل الصغير 
عارف انا بحبها بقالي٥سنين من ساعه ما صاحبت روح اختي هي كل حياتي امي واختي وبنتي وهحافظ عليها ارجوك ي عمي 
وعيط جامد…. ????????????????
ابو فاطمه… انا موافق
احمد… بصدمه… بجد 
وجري علي فاطمه حضنها جامد ولف بيها واشتغلت الزغاريط
عادل… الخطه نفعت????????
ابو فاطمه..  بيحبها بجد وهو كده يستاهلها الخطوبه الاسبوع الجاي ان شاءلله ربنا يوفقكم
احمد… لا خطوبه اي احنا نخليها دخله علي طول ????????????????
ابو فاطمه… خلاص رجعت في كلامي ????????????
احمد… لا والنبي
…….. 
عند روح
روح… يااااااااااااااااارب نجيه واكفيه شر نفسه ايوه ياارب انا بحبه مع انه عذبني كتيييييييييير اوووووي بس حبيته قلبي المغفل حبه يارب استرها عليه ياارب 
وفجأه…….. 
عند نادر 
روح للبيت 
نادر…. الووووو
ميرنا… الوووو مين
نادر… انا نادر الظابط 
ميرنا… اهلا ي نادر بيه
نادر… من غير بيه ي ميرنا 
ميرنا… بكسوف… تمام 
نادر…. عامله ايه دلوقتي 
ميرنا…. الحمدلله كويسه 
وفجأه وهي بتتتكلم 
شخص… الحقيييييي ي ميرنا
ميرنا… رمت التلفون وطلعت تجري
[08-10 1:40 PM] الكاتبه.سهام علي: عند جاسر في المستشفى 
جاسر… يااااااااااااااااارب انا مليش غيره يااااااااااااااااارب 
وخرج الدكتور من اوضه العمليات 
الدكتور باسف… البقاء لله وحده 
جاسر.. مسك في الدكتور… هقتلك اخويا ممتش 
وانهار جامد وقعد يصوت زي المجنون
الدكتور… خده واداله حقنه. مهدئه ونام
عند ميرنا 
جت الخدامه قالت لها ان عز في المستشفى 
ميرنا… فتحت الباب علي روح 
روح.. جريت عليها وحضنتها
ميرنا… لازم تيجي معايا حالا
روح.. في اي 
ميرنا بانهيار… عززززز في المستشفى وبيموت
روح… طلعت جري غيرت هدومها المقطعه ونزلت جري
روح.. جاسر ي ميرنا 
ميرنا… مش هيعمل حاجه انا اللي خرجت هو حابسك لي. اصلا 
روح… بتردد. معرفش 
ميرنا… طب يلاااااااااااا بسرعه 
وطلعوا جري علي المستشفى 
ميرنا… لو سمحت غرفه عز الاسيوطي فين
الممرضه… البقاء لله وحده 
ميرنا.. فقدت الوعي
روح… لااااااااااا ميرنا????????????????????????????????????????????????
جاسر لااااااااااا 
وخدوا ميرنا في اوضه لوحدها 
روح… متجهه الي اوضه جاسر ولكن اوقفها صوت من خلفها
……
ي تري صوت مين ده
يتبع…
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد