Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم شروق مصطفي

في صباح يوم جديد تشرق الشمس علي بطالتنا يارا 

يارا بتوجع من انها نامت علي الارض في الاوضه الي كريم سابها فيهااا 

يارا ….اه ي رقبتي يلي وجعتيني وابتدت تعيط هيييييييييييي كدا ي كريم هنا عليك تحبسني هنا وبضحكه شريره  بس اقسم بالله لوريك وش تاني بعد كدا (انا كا شروق خفت ????????)

عند كريم رجع من بره وكان عايز يشوف يارا لانها وحشته وجي يفتح الباب لقي كرستين جايه عندو

كرستين بمكر …..اي ي حبيبي كنت رايح فين 

كريم ببرود ….كنت رايح الاوضه بتاعتي عديني 

كريستين ….ماشي ي حبيبي واستنت لحد ما دخل اوضته علشان تتطمن انو مدخلهاش (عقربه ????)

قام كريم من النوم لبس هدومه وجهز حاجته وقبل ما ينزل تحت عدا علي اوضه يارا وفتح الباب ودخل لقي يارا قاعده علي السرير ببرود 

كريم ببرود عكس الشوق واللهفه الي جواه …..يارا انتي اكلك هيجيلك هنا لانك مش هتنزلي تحت مفهوم 

يارا بلؤم وزعل ….كدا ي كيمو اهون عليك افطر لوحدي طب انت هتعرف تفطر من غيري 

كريم بتوتر من كلامها …….ااااااانا قولت الي عندي 

يارا بزعل طفولي …..خلاص مش جعانه ممكن بقي تسبني انا مش بحب افطر لوحدي وقربت منه وبصتله ببرائه مزيفه ….اهون عليك ي كيمو 

كريم وهو مسلوب الاراضه قرب منها وباسها بوسه اطاحت في كيانها 

يارا مش قادره تاخد نفسها 

كريم ويارا قريبين من بعض لدرجه ان الاتنين بيتنفسو نفس بعض 

كريم بحنان ……انا ميهنش عليا ي روحي انك تفطري لوحدك ي قلبي 

يارا بخجل ….طب ممكن طلب كمان 

كريم بحنان …اطلبي ي روحي 

يارا …..انا عايزه ارجع اشتغل معاك تاني 

كريم بحده …لا 

يارا برجاء ….عشان خاطري ي كيمو والنبي 

كريم بضعف قدام رجاءها …..ماشي البسي وانا مستنيكي 

يارا بفرحه حضنته …..شكرا ي كيمو (طبعا الدارسه والجامعة بتاعتها احنا في اجازه ????????)

كريم …يلا ي قلب كيمو بسرعه هستناكي تحت 

يارا ….ماشي 

كريم نزل وهو نازل لقي العقربه نازله احمممم قصدي كريستين ????

كريستين لما شافته راحت تحضنه …..صباح الخير ي كريم 

كريم وهو بيبعدها عنه قبل ما يارا تيجي تشوفه ……صباح النور 

كريستين بتافوف ….انت بتبعدني كدا ليه 

كريم …مردش عليها وراح علي السفره يفطر 

يارا نازله علي السلم وكانت لابسه بنطالون ميني درس لونه اوف وايت وفيه ورد بينك وكانت لامه شعرها ولافاه ديل حصان وكانت جميله بمعني الكلمه 

كريم اول ما شافها لقي حوريه من الجنه نازله علي السلم كانت جميله اوووووي كريستين بصت علي المكان الي كريم بيبص عليه لقت يارا نازله من السلم وكانت جميله واد اي كريم مش شايل عنيه من عليها 

كريستين بغل في سرهاا …..وحيات اغلي حاجه عندي لخليكي تندمي علي اليوم الي اتجوزتي فيه كريم ي زفته انتي يا انا ي انتي 

كريم ليارا …..تعالي كلي ي يارا 

يارا ببتسامه ….حاضر ي حبيبي واتكت علي الكلمه علشان تغيظ كريستين 

كريستين بضيق ….امال انتي بقي مين ي انتي 

يارا جايه ترد عليها تقولها ان انا مراته لقت كريم بيقولها 

كريم ببرود ….دي السكرتيره بتاعتي ي كريستين 

يارا بصدمه من كلام كريم طب ليه مقالهاش اني مراته هو بييست**ر مني ماشي ي كريم واللهي لندمك 

(طبعا هتموتو والفضول هياكلكوم  وتعرفو ليه كريم بيعمل كدا بس لسه بدري عليها ????)

عند مراد ورنا 

مراد صحي من النوم بعد ما كان مش عارف ينام طول الليل من الوجع بتاع باطنه وكان رايح جاي علي الحمام ودا الي حسس رنا بالذنب قام من النوم لقي رنا نايمه زي الملاك (مهو ميعرفش الملاك ده عمل فيه اي امبارح ????????دا لو عرف هينفخهاا)

دخل الحمام يستحمه واول ما دخل الحمام صحيت من النوم وابتسمت بشر 

مراد دخل الحمام وبيستحمي عادي لابيه ولا عليه فتح المايه تنزل في البانيو وراح يحلق دقنه  بس الي ميعرفوش ان المايه بطلع نااااااااااااااار وسخنه سخونه حلق دقنه وخلص

رنا بره منتظره منه اي رديت فعل او اي حاجه

فلاش بااااااااااك 

رنا بعد ما مراد نام بليل صحيت بدري الصبح قابليه وغيرت المايه بدل ما تبقي بارده بقت سوخنه موحوحه ????????

باااااااااااااك 

مراد جاي هينزل زي البطه البانيو بس …..

عند احمد 

احمد فاق من نومه ودخل استحما ولبس وراح اوضه نها الي صحيت ودخلت تستحمي وخلصت وطلعت وشالت الشاش الي محطوط علي رجليها وحطيطلها مرهم 

دخل احمد بدون استئذان طبعاااا 

نها بخضه …..مش تستاذن قبل ما تدخل 

احمد ببرود ….انا ادخل في اي مكان من غير ما استئذن دا بيتي وانا حر فيه 

نها بستفزاز ….علي اساس ان انا الي هموت واقعد معاك في بيت واحد اوووووي يعني 

احمد …طب يلا علشان النهارده اول يوم ليكي وطبعا الاوضه دي مش هتشفيها تاني طبعا يلا وهقول لي بهيه تجبلك اللبس بتاع الخدم 

نها بكسره …..شكرا لكرم اخلاقك ي احمد بيه انت اصلا من ساعه ما خطفطيني وانت بتعملني علي اني عبده عندك 

احمد بحده ….ودا يخليكي تخونيني 

نها ….انا مخنت….قطاعها احمد بغضب …..اخرسي انا مش عايز اسمع منك حاجه انتي فاهمه ي خاينه انتي الي زيك المفروض من كتر الكسوف تمشي باصه في الارض انتي الي زيك تقول حاضر ونعم ومفهوم فاااااااهمه 

نها برجاء ….طب اسمعني طيب ..

احمد بحده وشادد علي ايديها …..بقولك اخرسي فاااهمه 

نها بدموع …حاضر 

احمد خرج قبل ما يفقد صوابه 

نها بتعيط ومش قادره تستحمل الي احمد بيعمله فيها وهي مش عارفه هي خانته في اي مش عارفه بعد اليوم المشؤوم دا مش فاكره غير انها شربت عصير ونامت غير كدا مش فاكره 

عند احمد في المكتب 

الخدامه بخوف خبطيت الباب 

احمد …ادخل 

الخدامه برتعاش والقهوه هتقع منها 

احمد بستغراب من خوفها …..مالك انتي بتعملي كدا ليه 

الخدامه بزله لسان ….واللهي ي باشا ما عملت حاجه هما الي قالولي 

احمد باستغراب ….هما مين 

الخدامه حطيت ايديها علي بوقها واكتشفت الخطا الفادح الي هي قالته …..انا انا انا 

احمد بغضب …انتي اي انطقي 

الخدامه ؟؟؟؟

احمد بصدمه ….اي 

يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد