Uncategorized

رواية هي التي سرقتني الفصل السابع 7 بقلم نورهان ثروت

 رواية هي التي سرقتني  الفصل السابع 7 بقلم نورهان ثروت

رواية هي التي سرقتني  الفصل السابع 7 بقلم نورهان ثروت

رواية هي التي سرقتني  الفصل السابع 7 بقلم نورهان ثروت

اسيل ????????:اي اي 
كريم بضحك :اكل البت الصغيره 
اسيل بخوف:لا ياماما
كريم:اسيل لو مش عايزه نكمل هنقوم 
اسيل بعند :لا انا لازم اتفرج عليه انا مش بخاف من حاجه 
كريم:وضح ع فكره انتي عنيده زي الاطفال 
اسيل:ماشي انا حره
كريم:بسم بالله ما شاء الله كمان دبش????????????????
رقيه:اياد انا مش عايزه اكمل الفيلم دا رعب جدااا 
اياد:طيب بصي تعالي نخرج نتمشي وبعدهه ندخل فيلم تاني رومانسية اي رايك 
رقيه:موافقه جدااااا 
اسيل:ريحه فين ياروكا 
رقيه:مش هتسحمل الفيلم دا صعب جداا 
اسيل:اي رايك ياكريم 
كريم:اللي انتي عايزه 
اسيل:يلا نخرج انا اصلا زهقت 
كريم:يلا اهربي من الفيلم 
اسيل: الفيلم صعب اوووووي ياكريم انا عايزه اخلع????????
كريم:يلا وكفايه شجاعه ????????
اسيل????: ليه بتعملني كد ياكيمو اه اه موجوع قلبي ????
كريم????: هتشليني 
اسيل :بص ياعم الناس 
كريم:يا اي عم الناس والله انا الدكتور بتاعك ف الجامعه انتي مش طبيعيه 
(اسيل جت انها تتكلم بس شافت البنت اللي قالت اني كريم بيضحك عليا وعمل الرهان والغريب انها جت تتدلع ع كريم وبتحاول انها تاخد كريم ويروح معاهه عرفت اني اسمها مي اسمها حلو بس هي اعوذ بالله من الخبث عقربه بتتكلم اول مره اشوف عقربه بتتكلم بس فوقت من تفكير دا ع صوت كريم )
كريم :معلش يامي انا ماشي مش هروح ف حته مع حد اتفضلي انتي 
مي:ليه كد يادكتور دا الجامعه كلها موجوده ولا كله لي اسيل 
(كريم خايف انهم يتكلموا ع اسيل بكلام وحش وهو اصلا بداء ياحبها ومش عايز اي حد يفكر فيها غلط )
كريم :خلاص يامي اتفضلي هنيجي كلنا معاكي يلا يابنات وانتم واياد 
اياد:ماشي ياكريم لما نشوف اخرتها كريم هو اي اللي عرف مي انك هنا 
كريم بصوت وطي:انا اعارف منين دي بنت بادره ومهزقه يابني دي اكتر واحده انا بكلمها وحش بس مش عارف ف اي 
اياد:خلاص تعال نشوف اخرتها 
اسيل:انا مش عايزه اروح اشوف وجه البرص دي ياروكا 
رقيه:معلش انتي الكبيره كل ما تشوفي وشها ابقي اعملي حاجه واحده وهي اتفو ????????????
اسيل :انتي بتهزاري ياروكا 
رقيه :طب اعمل اي يااسيل 
اسيل:انا هطلع ياست اتمشي شويه وبعدهه اطلع انام 
رقيه:وهتسيبي العقربه دي مع كريم دا وضح جداا انها عايزه تقرب منه 
اسيل :اووووف لا ياست مش هسيب قره عيني كد لحسن يتخطف
(اسيل بدات تحب كريم وتحس بي الامان معا )
رقيه:يخربيتك وطي صوتك هيسمعك يامجنونه ????
اسيل :الله ماعمل اي ماهو اللي قمر 
رقيه :ربنا يهديكي بجد
اياد:انتم بتتكلامه ف اي كل دا يلا كريم ماشيه مع مي 
اسيل :نهارك اسود ياكريم سلاموز انا ياشباب الحقي وجه البرص 
اياد:مالها دي ياروكا 
(وركا كانت بتضحك جداا ع اسيل ومش مركزه ع اياد اما اياد فضل سرحان في ضحكتها )
اياد:يلا يارقيه 
رقيه:يلا نلحق اسيل قبل ما تجيب وجه البرص اقصد مي من شعرهه????????
عند كريم 
(كريم اوووف اي البت دي انا بكرهه البنات اللي كد جدات اي القرف دا انا مش عارف اهلها كانوا فين وهي محتاجه تتربه اووف انتي فين انتي كمان يااسيل )
اسيل :كريم كريم تعال يابني سيب العقربه اوبس اسفه سيب مي وتعال عايزك ف قصه حياه او موت عمك عرفه بيموت في مستشفي ام المصرين ????
كريم كان هيموت ويضحك :لا الا عم عرفه دا نبض قلبي دقيقه لا استني ياعم عرفه وطلع يجري هو واسيل ويضحكو
يتبع..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!