Uncategorized

رواية هي التي سرقتني الفصل الثالث عشر 13 بقلم نورهان ثروت

 رواية هي التي سرقتني  الفصل الثالث عشر 13 بقلم نورهان ثروت

رواية هي التي سرقتني  الفصل الثالث عشر 13 بقلم نورهان ثروت

رواية هي التي سرقتني  الفصل الثالث عشر 13 بقلم نورهان ثروت

كريم:اسيل انا اسف عشان كلام الصبح بس بجد انتي مش عارفه انا غيرت عليكي جداااا انتي اصلا حلوه يااسيل تقومي تخرجي كد دا لو عليا اخليكي تلبسي نقاب سامحيني وانا بتعصب بقول اي كلام متزعليش مني انا بجد بحبك 
اسيل:بص انا هتواضع عشان بس تعرف اني كيوت وعسوله روح ياكريم ياابن ام كريم انا مسامحك 
كريم:بحبك يانورعيني 
اسيل:بص انا مش عايزه  ادمر اللحظه اللي بتحصل دلوقتي والحب الحب والشوق الشوق انا جعانه اي دا مالك ياكريم دي اعراض شلل ولا اي خلاص مش جعانه استهدي بالله انت بس ????????????????
كريم:اسيل خلاص بجد مش قارد هموت اه قلبي 
اسيل:ياعم تعال نشوف اكل اي اللي موجود هناك وبعدهه موت عاديشي????????
كريم:اه ياجزمه يامفجوعه انا خايف تاكليني 
اسيل:لا ياشبح مليش ف العضلات ????????????
كريم:انا يتقالي عضلات عوض عليا عوض الصبرين يارررب 
اسيل:يارب ياختي يارب الا مين اللي مات 
كريم:مين اللي مات اي يااسيل 
اسيل:انت مش بتصوت عشان حد مات 
كريم:اه والحد دا هيبقي انتي يابت عز الدين تعالي هنا بقي انا ساكت من الصبح ليكي 
(فضلنا نهزار كتيرر ومحدش فينا شاف لوئ اللي كان وقف بعيد وبقي عارف اني اسيل خلاص متنفعش لي تانؤ فا قراره انه يبعد عنها نهايي ويعيش كد اما مي اللي كانت متابعه الموضوع كله هي قراره اني لازم تفراقهم عن بعض عشان فلوس كريم مش تروح بعيد عنهاواليوم خلص هنا وانهارده اخر يوم ليهم ف شرم واسيل ف اليوم دا مكنتش عارفه تنام من الخوف فا قراره انها هتحكي لي كريم كل حاجه عشان يساعدهه )
اسيل:رقيه تعالي عايزه اقولك  حاجه 
رقيه:الاول صباح الخير التاني احكي 
اسيل:صباح النور رقيه انا بفكؤ احكي لي كريم كله موضوع لوئ
رقيه:اشطا احسن ما يعرف من بره 
اسيل:لا انا عايزه اقوله عشان انا عايزه يساعدني اني اقدر اكمل ف العلاقه مبقاش خايفه 
رقيه:علاقه اي وخايفه اي هو اي اللي حصل امبارح 
اسيل:اصبري هحكي ليكي نسيبهم يتكلامه مع بعض ونروح لي كريم واياد 
…………….
اياد:يعني نقول البوص وقع خلاص 
كريم:وقع بس دا البوص بقي عاشق 
اياد:ايوه هو دا الكلام احكي يامعلم اللي حصل 
كريم:بعيد عن معلم هحكي ليك وبعدهه ننزل نفطر اسيل وحشتني 
اياد:ماشي انا كمان روكا وحشتني جدا 
بعد ١٠ دقايق كان كريم قال لي اياد كل حاجه واياد قال لكريم كل اللي حصل معا هو ورقيه ونفس الكلام عند اسيل ورقيه
………………
اسيل :اهو كريم هناك اي دا اي اللي مواقفه مع العقربه دي 
رقيه:اهدي ياسيل مفيش حاجه ياماما اهدي 
اسيل:انا هاديه جدااااا انا بس هعرفها غلطها هجيبها من شعرهه بعدهه هضربها بعدهه هخبطها بي العربيه بس كد شوفتي مش هعمل حاجه تاني عشان تعرفي اني انا مش ظالمه 
رقيه:اه طبعا مش ظالمه دا انتي كيوت اووو يابت اي البراءه دي
اسيل:اهوانتي قولتيها براءه ????
عند كريم 
……………
كريم كان بيكلم نفسه “يارب البت دي هتمشي امتي اسيل لو جت هتولع فيا وفيها وف كل المطعم طب اجري ولا اعمل اي احيه اسيل )
كريم:اسيل تعالي وشوفي مي عايزه اننا نطلع نتمشي ع البحر اي رايك تيجي 
اسيل:شوفي يارقيه انا فضلي دقيقه هوافق اروح معاهم بس ساعتها هنرجع ناقصين مي وهيتيجي ريهام سعيد تشهد عليا وانا بقتل الجزمه دي 
رقيه:اسيل انتي الكبيره معلش طفله وغلطانه اي هنعمل اي هنعلق ليها المشنقه 
اسيل:طفله وغلطانه وانا ناقصه تربيه تتعاقب ياروكا 
كريم:يلا يااسيل تعالي 
اسيل:كريم بيستعجل موته انا بقولك اهو يارقيه شاهد قبل الحذف موت كريم مختار ع يدي اسيل عز الدين ????
رقيه:يلا بقي يابنتي 
اسيل:انا جايه اهو 
كريم:اي ياحببتي بنادي عليكي من بدري 
مي:حببتك 
اسيل:ليه كد ياحبيبي انت مقولتش لي مي اني انا وانت اتخطبنا لا اخص عليك بصي يامي الخاتم 
رقيه:الحقي يااياد اسيل هدخل الخاتم ف عين مي 
مي:اوووه لطيف الخاتم اكيد دا زوقك يااسيل اصلا وحش كنتي قوليلي وانا اقولك ع خاتم تحفه 
كريم:والله يامي  الخاتم دا زوقي انا وهو مش حلو اوووي طبعا عشان مش زوق اسيل 
اسيل:حبيبي بتكسف ????????
كريم:بصوت واطي اسيل عشان خاطري اسكتي هموت واضحك ع طريقتك دي اسكتي 
اسيل:حاضر يلا بقي ياكيمو عشان ف موضوه عايزه اقولك عليه 
(انا هحكي لكريم كل حاجه هقوله انه يساعدني اكمل ومش اخاف انا بحبه اووي )
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!