Uncategorized

رواية جنة خاطفي الفصل الثاني 2 بقلم رشا محمد

 رواية جنة خاطفي الفصل الثاني 2 بقلم رشا محمد

رواية جنة خاطفي الفصل الثاني 2 بقلم رشا محمد

رواية جنة خاطفي الفصل الثاني 2 بقلم رشا محمد

فارس قرب علي جنة جدا وبص ف عيونها وقال بحدة 
وحزم متجبرنيش اعمل حاجة تندمي عليها عشر دقايق 
تكوني جاهزة عشان المأذون مستني برا 
ولف ولسه هيمشي راح راجع تاني وقرب أكتر وشدها 
من خصرها وباسها من شفايفها وبعدين سابها وخرج 
جنة مندهشة من جرأة فارس ومذهولة حطت ايدها 
علي شفايفها مكان بوسة فارس وجلست مكانها بصدمة
وقالت لنفسها : هو أنا ايه اللي وقعني ف المجنون دا
وياتري عايز يتجوزني ليه !!
وياتري هو بيتكلم بجد ولا هربان من مستشفي 
المجانين؟
لم تجد جنة رد لجميع أسئلتها وقالت : أنا لا هلبس 
الفستان الزفت دا ولا هوافق ان واحد مجنون زي دا 
يتجوزني ويكون ليه سُلطة عليا 
ثم تذكرت م ترتديه وقالت يادي الفضايح ايه دا اللي أنا
لبساه دا هو أنا هفضل قدامه بالهدوم الزفت دي!!
نظرت حولها تكتشف الغرفة حتي تجد شئ ترتديه 
فوجدت خزانة في الغرفة اتجهت لها تبحث عن شئ 
ترتديه ولكن للأسف كانت الخزانة فارغة 
فلم يكن أمامها غير فستان الزفاف لترتديه 
جنة : مفيش قدامي غير الفستان الزفت دا ألبسه لحد
م أشوف ايه اللي هيحصل ومش معني ان لبسته ابقي
موافقة 
ارتدت فستان الزفاف ووضعت الطرحة علي شعرها 
بطريقة عشوائية وجلست علي السرير وقالت : 
يبقي يوريني بقي هيتجوزني بالعافية ازاي !!
وبعد فترة قصيرة دخل فارس بدون أن يدق الباب 
وجدها جالسة مكانها فقال : يالا !!
جنة : يالا ايه حضرتك أنا مش هتجوزك مهما عملت 
ومن فضلك بلاش تدخل الغرفة تاني بدون استأذان لحد
م أشوف أنا همشي من هنا ازاي وانتي!!
فارس قرب عليها وقال : أولًا : أنا ادخل بالطريقة 
والشكل والوقت اللي يعجبني أنت فاهمة !!
ثانيًا : أنت مش هتمشي من هنا غير علي جثتي 
ثالثًا ودا الأهم : أنا هتجوزك يعني هتجوزك و دلوقت 
قبل كمان شوية 
وقفت جنة بحزم تقول : وأنا مش هتجوزك وأعلي م ف 
خيلك اركبه 
فارس قرب أكتر عليها وقال : هتجوزك الليلة والا أنا 
مش مسؤل عن اللي هيحصل ومترجعيش تعيطي
ضحكت جنة ب استهزاء وقالت : أعيط!!
فارس : آه تعيطي 
جنة ضحكت مرة أخري ب استهزاء وقالت : وايه اللي 
ممكن يخليني أعيط !!
فارس قرب أكتر وجنة تحاول التظاهر بالثبات ولم 
تتحرك 
فارس : اللي هيخليكي تعيطي ان أنا ممكن أغتصبك 
ومهما عملتي مفيش حد هيسمعك احنا ف حتة مقطوعة
جنة صدمت ورجعت للخلف بخوف وقالت : لاء أنت لا
يمكن تعمل كدا أكيد !!
فارس : لاء أنا ممكن أعمل كدا عادي وشد الفستان قطعة
من علي منطقة الصدر وأخذها بين أحضانه يحاول أن 
يقبلها في جميع جسدها وزقها وقعها ع السرير ثم اقترب
منها أكثر 
جنة بصويت : أرجوك أرجوووووك أنا موافقة خااالص
فارس لم يستمع لها فهو في دنيا أخري يلتهمها 
جنة بعييط وصويت أكثر : أرجوك أبوس ايدك أبوس
رجلك سيبني وأنا موافقة والله موافقة أرجوك 
ابتعد عنها فارس قليلا وقال : موافقة علي ايه !!
جنة : موافقة اتجوزك 
فارس : لا بس أنا غيرت رأيي وهاخد اللي أنا عايزة من 
غير جواز 
جنة باست ايده وقالت : أبوس ايدك وابوس رجلك كمان
بلاش أنا موافقة ع الجواز والله 
فارس جلس علي حرف السرير وقال : أفكر 
جنة حاولت أن تستر نفسها وقالت : أنا مستعدة أعمل أي
حاجة أنت تقول عليها بس بلاش الموضوع دا أرجوك
فارس : أي حاجة !!
جنة : أي حاجة 
فارس : قومي أقفي 
جنة : حاضر ووقفت سريعا 
فارس : تعالي اقعدي علي رجلي وبوسيني وقوليلي 
أرجوك اتجوزني 
جنة بصدمة : نعم !!
فارس : هتعملي كدا ولا أكمل اللي بدأته؟
جنة : لا لا حاضر وجلست علي رجل فارس ولفت ايديها
حوالين رقبته وباسته ف خده وقالت أرجوك اتجوزني 
فارس : وهو أنت بتبوسي ابن أختك!! أنا عايزك 
تبوسيني ف شفايفي 
جنة : أنا أسفة مش هقدر !!
فارس : وأنا كمان مش هقدر اتجوزك وهاخد اللي أنا 
عايزة ومن غير جواز 
جنة : خلاص خلاص وقربت من شفايفه وباسته بوسه 
خفيفة سريعة فارس قربها منه والتهم شفتيها في بوسه
دامت طويلا ………. 
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!