Uncategorized

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم بدور عاطف

 رواية وقعت في عشق صبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم بدور عاطف

في احدي الغرف كانت ورد متسطحه علي الفراش و حولها البنات
ورد بتوهان،،اااه موافقه موافقه
بدر،،قومي يا حلوه دا انا هقتلك انتبدي و الحيوان الي تحت دا 
ورد،،في اي انا فين
دينا،،انتي في الجنه و احنا الملايكه
بدر،،ها تحبي بقا نحسبوكي امتي انا بقولي دلوقت احسن
ورد،،عااا خلاص و الله هو حصل اي بجد
جهاد،،هههه جه المحروس و طلبك للجواز و انتي اغمي عليكي
ورد بسهتنه،،سعد هيييح
بدر،،ايو زفت بوظتولي فرحي يا الي تنشكي انتي و هو عيال رخمه
في الاسفل كان سعد ينتظر جواب فتح
سعد،،قولت اي يا عمي
فتح،،و الله يابني انت فجأتني و كمان احنا لينا بتنا تقدر تيجي و تنورنا و ساعتها نقدر نشوف هيجري اي
سعد،،تمام بكره ان شاء الله هتلاقيني عندك و ان شاء الله خير
حازم،،دي هربت منه ع الاخر
صلاح،،ابن عمي و انا عارفه
سعد،،بكره تجهزوا نفسكوا و تيجوا معايا اخطب ورد فاهمين قال ذالك و ذهب
محمد،، هو احنا شغالين عنده و لا حاجه
حازم،،يمكن
مراد،،ها عملتوا اي
صلاح،،هنروح معاه بكره عشان نتقدملها
مراد،،اه طب ربنا معاكوا و انهوا بقا ام الليله دي 
ات اسر و قال،،لا يا مراد خلينا شويا الجو حلو اوي هنا 
مراد،،لا خليك انت انا طالع سلام
اسر،،يا مراد مراد هو رايح فين
صلاح،،رايح لمصيره
حازم،،داخل علي منعطف تاريخي
دخل مراد المنزل و توجه الي الغرفه التي يجلس فيها البنات
و طرق الباب
فتحت له جهاد و توجهت له بدر
بدر،،في اي يا مراد
مراد،،اااه عاوزك في موضوع مهم
بدر،،في اي
مراد،،تعالي عشان محدش يسمعنا
اخذها و صعد بها الي غرفتهم
بدر،،في اي يا مراد حصل اي
اغلق مراد الباب بالمفتاح و قال،،محصلش حاجه كل ما في الموضوع ان انا عريس و انتي عروسه و الليله حبيبي الليله ليله عمرنا الليله دي اجمل ليله في حياتي انااا
بدر،،ولاه مش ناقصاك خالص
مراد بخضه،،ولاه في واحده تقول لجوزها حببها ولاه
بدر،،افتح الباب خليني اخرج
مراد و هو يخلع ملابسه،،ما فيش خروج يا بدر
بدر،،انت بتعمل اي
مراد و هو يقترب منها،،هكون بعمل اي يا قطه و بعدين انا لسه هعمل
بدر و هي تتراجع،،اعقل يا مراد
مراد،،هو انتي خليتي فيا عقل يا بدر دا انا حجزولي اوضه في العباسيه ثم انقض عليها و لكن رفعت فستانها سريعا و جرت منه
مراد،،ااه هو احنا هنقضيها جري طول الليل
بدر،،خلاص بس انا هدخل اغير الاول
مراد بحده،،يلا انتي لسه وقفه يلا
دخلت بدر الحمام و وقفت خلف الباب و كانت دقات قلبها سريعه
بدر،،يا لهوييي دا لو لمسني انا هروح فيها بس بس اهدي يا بدر دا مراد حبيبك
قامت بدر بتبديل ملابسها لترينج احمر به خطوط بيضاء ثم خرجت
نظر لها مراد بصدمه و قال،،اي الي انتي لبساه دا
بدر،،اي امال هلبس اي
مراد،،لا و لا حاجه بس مش كنتي تقولي ان الاهبي هيلعب النعارده كنت عملت حسابي لا اخص عليكي
بدر بخوف،،مراد انت بتقرب لي و الله لو لمستنسدي انا هروح فيها انا مرعوبه خلقه
امسكها مراد ثم حاوطها بيده وهمس لها في اذنها قائلا،، خايفه مني يا روحي اهدي دا انا مراد حبيبك ثم اخرجها من احضانه و رفع رأسها وقال،،انتي كل حياتي انا بحبك اوي يا بدر حبيت جنونك و تصرفاتك لما كنتي عامله فيها ولد كنت ببقا مجنون بيكي لما تقفي و تقلديني انا و لا حد من العيال عشان تباني ولد زينا
بدر،،انت ازاي حبتني و انا بالمنظر دا
مراد،،اعمل اي في نصيبي حسم الامر و وقعت في عشق صبي بس احلا صبي و ا جدع واحد كمان
ابتسمت بدر لكلامه فمابدل عليها و قبل وجنتيها و قال،،افتكر ان اليله عيد و العريس بيتجوز و انا عريس غلبان و عاوز اتجوز
بدر،،لا و النبي انت بتسبتني بالكلمتين الي قةلتهم دول اولاه
مراد،،بسبتك الله يخربيتك يابت انا جوزك و الليله فرحنا و لازم ادخل دخلتنا النهارده و الله
بدر،،تدخل فين يا قليل الادب و لاه اطلع يالاه روح نام جمب امك
مراد،،اروح انام جمب امي بت انتي انا مش راضي اتغابا عليكي انتي لسه ماشوفتنيش لما اقلب
بدر،،لا بقا انا حابه اشوف الغباوه دي يا شبح
مراد،،بدر انا بحذرك
بدر،،لا وريني انا عاوزه اشوفها
مراد،،بقا كدا طيب ثم توجه الي الكرسي الذي يضع عليه ملابسه و سحب الحزام و التفت اليها و قال،،ادخلي الحمام غيري الزفت دا و تعاليلي دققتين بالظبط و الا انا هدخل اغيرهولك بنفسي
بدر،،بس ا…..قاطعها مراد قائلاً ،،ولا كلمه كلامي يتنفذ يلا
هرولت بدر سريعا للحمام و أغلقت الباب و قالت من خلفه،،خليك يا مراد قضي الليله مع الحذام انا مش خارجه
مراد،،ابت ال و الله بقا اقضيها مع الحذام افتحي الزفت دا
بدر،،مش فاتحه
حاول مراد فتحه و اخذ يضربه بكتفه و فجأه فتحت بدر الباب فوقع مراد داخل الحمام فخرجت سريعا و قالت،،شوف انا سمعت الكلام ازاي و غيرت اي رأيك هروح بقا انام ليله سعيده ميروا ثم اغلقت الباب بالمفتاح من الخارج و قالت،،حبيبي تصبح علي خير
مراد من الداخل،،ابت افتحي الزفت دا بدر بدر افتحي بدر
بدر،،انا نمت خلاص ليله سعيده يا بعلي هههه
مراد،،ماشي يا بدر ماشي بس صاروخ يخربيتك
ثم نظر حوله و وجد شباك الحمام ففتحه و نظر الي الاسفل و كانت المسافه حوالي 3 متر 
مراد،،و دا هنط منه ازاي
و فجأه ظهر امامه فهد الذي كان يسير فنده عليه
فهد،،اي دا مراد في اي
مراد،،استر عليا و هاتلي سلم البت حبستني في الحمام
ضحك فهد بشده و قال ،،و الله جدعه ههههههه
مراد،،اخلص يالاه
فهد،،طب اصبر ثم ذهب و ات اليه بسلم فنزل مراد و كان لا يرتدي شئ سوي بنطال قصير
فهد،،هههه ههه يالهوييؤ هتدخل بمنظرك دا ازاي دا كله قاعد جوه ههههه
مراد،،بطل ضحك و انا اكيد مش هدخل ليهم حتي لو لابس يقولوا عليا اي
فهد،، هي دبحتلك القطه و لا اي
مراد بإنكسار مزيف،،دي عملت معايا الجلاشه
فهد،،ههههههه ههههههه
مراظ و هو يضع يده علي فم فهد،،اهدي هتفضحنا الله يحرقك
فهد،،ههه خلاص مش قادر احم خلاص هتعمل اي
مراد،،طلعني انت بس و انا هتصرف
فهد،،طب اصبر كدا
مراد،،هتعمل اي ولاه رايح فين
دخل فهد و نادي علي حازم و حكي له 
حازم،،هههه طب هنعمل اي
فهد،،الكهربا اقطعها و نعديه
حازم،،طب تعال
توجه حازم الي غرفه خلفيه و فصل الكهرباء
ثم توجه فهد الي مراد و اخذه و مر به من الداخل و صعد الي الغرفه بعد ان اخذ سكينه و فتح الباب و دخل و ها قد اتت الكهرباء
حازم،،طلع
فهد،،هههه شويا و هينزل ههههه
حازم،،هههههههه
وجد مراد بدر متسطحه علي الفراش و كأنها ملاك صغير فتسطح بجوارها و اخذ يتأملها و داعب وجنتيها حتي فتحت عيونها
مراد،،حبيب قلبي انا قومي بقا
بدر،،مراد انت انا عاااا
مراد،،بس بس هتفضحينا
بدر،،انت جيت ازاي
مراد،،جيت في تاكس دا انا هنفخك
وقعت في عشق صبي بقلمي بدور عاطف
في صباح اليوم التالي استيقظ الجميع و التفوا حول طاولت الطعام
سعد،،احم انا هروح اخطب النهارده ورد و طبعا يشرفني انك تيجي معايا يا عمي
مصطفي ،،لا رد
اسر،،بابا بابا
مصطفي،،ها اي يا اسر
اسر،،سعد بيكلمك
مصطفي،،خير يا سعد في حاجه
سغد،،كنت عاوز حضرتك تيجي معايا اخطب ورد
مصطفي ،،اكيد هاجي معاك انتوا كلكم ولادي 
حازم لفهد،،امال الباشا ما نزلش يعني
فهد،،تفتكر قتلته
حازم،،يمكن
في غرفة بدر كانت تتململ بين احضانه و ها قد فتحت عيونها و نظرت له و ابتسمت علي ما حدث ليله امس و اخذت تعبث بوجهه حتي استيقظ
مراد،،يا صباح الورد و الفل و الياسمين علي احلا عروسه
ورد،،صباح النور يا حبيبي
مراد،،صاحيه بدري لي
بدر،،عاظي و بصراحه جعانه جدا و يلا بقا عشان ننزل نفطر 
مراد،،ننزل فين مافيش نزول و لا خروج من باب الاوضه دي 
بدر،،لي هتحبسني 
اقترب منها مراد و قال،،لو اطول احبسك جو قلبي هعملها ثم طبع قبله علي شفتيها
بدر،،هههه طب انا جعانه دلوقت اعمل اي
مراد،،انا مش هوصفلك اد اي انا واقع من الجوع بس انا بقول نحلي الاول قبل الاكل ، لم يعطيعا فرصه للحديث حيث اخذ شفتيها في جوله طويله يبث فيها عشقه
في الاسفل كان مصطفي دائم النظر لأمينه التي تفهم مقصده و لكنها كانت تعطيه الاشاره  بأن ينتظر حتي تيمح الامور
و ها قد مرالوقت و استعد سعد للذهاب الي منزل فتح الكاشف 
سعد،،مراد مش جاي و لا اي
حازم،،لا
سعد،،لي
محمد،،ياض انت حافظ مش فاهم و لا اي
صلاح،،دا عريس و هايص بقا
نظر  فهد لحازم و ضحكوا بصوت عالي 
اسر،،اي دا فهد بيضحك لي
فهد،،اخرس يا جزمه
صلاح،،في اي
حازم،،لا مافيش يلا بينا
خرج الجميع و توجهوا الي منزل فتح الكاشف و دخلوا و جلسوا و بداوا في الحديث و تمت الموافقه علي كل شئ
كان فهد ينظر في انحاء المنزل فقد تزكر تلك الكشماء خاصته و لكنه تذكر انها سافرت و لكن تفاجأ بها امامه
فتح،،احب اعرفكوا دي ياسمينا بنتي انا اه ربنا ما اكرمنيش بولد لكن اكرمني بيها و ب ورد و الحمد لله رفعوا راسي بادبهم و تعلمهم
ياسمينا،،اهلا وسهلا شرفتونا
مصطفي ،،بسم الله ماشاء الله ربنا يبارك فيها
انصرفت ياسمينا و انشغل الجميع بالحديث فتسلل فهد و اخذ يبحث عنها بعينيه فنظر الي الاعلي وجدها تتحدث في الهاتف و دخلت احدي الغرف فنظر حواه و صعد الي الغرفه دون ان يراه احد
كانت ياسمينا في الحمام تبدل ملابسها لمنامه قصيره ورديه اللون و خرجت من الحمام و وقفت امام المرأه تمشط شعرها 
و فجأه وجدت من يجلس علي الفراش بأريحيه
التفتت سريعا و قالت،،انت انت بتعمل اي هنا
فهد و هو يتسطح علي الفراش و يضع يده خلف رأسه،،حبيت اشوف اوضتك
ياسمينا و هي تقترب منه،،قوم يا حيوان من هنا و الا مش هيحصل كويس
نظر لها فهد و اطال النظر بها و قال،،لا مش هقوم الا بمزاجي ما انا جاي بمزاجي و هخرج بمزاجي 
ياسمينا،،بقا كدا طيب و كادت ان تسحبه من ملابسه و لكنه سحبها عليه و قلب الوضع حيث تسطحت علي الفراش و هو يعتليها و اقترب منها بشده و همس في اذنها قائلا،،محدش يستجري يقول للفهد نص كلمه و انتي تخطيتي حدودك لكن انا سايبك بمزاجي كشماء ثم طبع قبله علي شفتيها و كانت عنيفه لدرجه انه احس بطعم الدماء في فمه ثم نظر لها و قال،،لقئنا قريب كشماء ثم اعتدل و خرج
????????شكله مززز جامد و روايا فله بين فهد و ياسمينا
????????????
يتبع..
لقراءة الفصل السادس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد