Uncategorized

رواية أمير الممالك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء نبيل

 رواية أمير الممالك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء نبيل

رواية أمير الممالك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء نبيل

رواية أمير الممالك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسماء نبيل

ليصعد مروان  وتكمل مروه وبعد وقت ينزل هو وفرح لتسلم على جدها وتجلس لياكل الجميع ليقاطعهم صوت بكاء الأطفال 
مروه باحباط، لا حرام 
مروان وهو يمسك ضحكته، متصلتين
مروه بغيظ، اضحك اضحك
ليضحك مروان، ههههه خليكي انا هجبهم 
مروه وهي تقوم، لا خليك 
لتقوم وتاتي بزين وزينه وتضعهم في المشايه أمامها وتعطي لكلا منهم قطعه من البقصوماط وتجلس بجانب مروان مره اخرى 
وينتهي الغداء وسط جو عائلي وبعدها يصعد الجميع الي غرفهم لترضع مروه أطفالها وبعد وقت ينامون لتقوم تاخذ ملابس وتدخل الحمام لتخرج بعد وقت لتجد مروان يدخل الغرفه ليتسمر مكانه عندما يراها فمروه كانت ترتدي فستان اسود قصير الي قبل الركبه متسق مع جسدها الأبيض وشعرها الناري ليجن جنونه ليقترب منها  وهي واقفه أمام المراء تجفف شعرها ليضمها من ظهرها بحب، ايه الجمال ده انت نويه على ايه نويه تجننين وحشتيني اوي
مروه بحب وهي تلف له لتصبح أمامه وفي حضنه ، وانت كمان يا مارو
ليقترب منها وبيلتهم شفتيها بحب ورقه وشغف وجنون فهو كل مايمر الوقت يزداد عشقه لها ليفصل قبلتهم بعد وقت ليضع جبينه على جبينها، هتموتيني يا مروه والله 
مروه بهمس وخجل????، بحبك 
مروان وهو يقترب منها اكثر ويحملها ، وانا بعشقك 
????????????لتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح ????????????????
&&&&&&&&&&
لينتهي اليوم ويأتي يوم جديد لتداعب أشعة الشمس عيون قمر لتفتحها وتنظر باستغراب حولها لتقع عيونها على أمير وتتذكر ما حدث لتنتفض 
قمر بعصبيه وهي تهز أمير، انت.. انت 
أمير وهو يفتح عيونه لينظر لها بحب، صباح الخير يا قمري. 
قمر بعصبيه وهي تنتفض من السرير وتقف، انا هنا ليه 
أمير وهو يقترب منها ليحتويها ، اهدي يا عمري 
قمر بصوت عالي، مش هاهدي انا عاوزه امشي 
أمير وهو يضمها، اهدي واسمعيني 
قمر بعند وصوت عاليد، لا مش عاوزه اسمع 
ليقترب أمير ويقبلها على شفتيها بالقوه ليسيطر عليها لتقاوم لكن ههيات فهو الاقوى لتستسلم ليقبلها بنهم وجوع وعشق وجنون وندم وحب واعتذار قبله تعبر عن كل ذره حب لها بقلبه وكل اللام البعد له ليفصل قبلتهم العاصفه ويبتعد عن شفتيها لحجتهم الي الهواء لكنه لم يخرجها من حضنه ليضع جبينه على جبينها، بحبك ووطي صوتك عشان كل مره صوتك هيعلي هبوسك وهعتبر ده دعوه صريحه منك لكده
قمر بتوهان وتهته، انت…انت قليل الادب و… ووقح.. و. وسافل
أمير، ومشوفتش نص ساعه تربيه كمان يا قمري بس ده معاكي انت وبس عشان انت مراتي الي بحبها 
قمر، يعني ايه
أمير وهو يقترب منها، يعني تسمعي الكلام ليضمها لي تحاول الإبتعاد عنه ولكنه أقوى منها ليحكم السيطره عليها ويلتهم شفتيها كان يظن انه سيقترب برقه لكنه بمجرد ما اقترب تحولت قبلته الي قبله عاصفة وجنونية ليبتعد بعدما اقطعت انفاسهم ليضع جبينه على جبينها ثم يقبلها في جميع أنحاء وجهها ، وحشتيني اوي… بحبك… بموت فيكي…. انت عمري.. 
كل كلمه بقبله ليعود مره اخرى الي شفتيها ليقبلها بشغف ليجن جنونه عندما احس ان قمر تبادلة لتزداد قبلته شغف وجنون ويفقد أمير السيطره ???? ????????????????♥️♥️♥️
       ❤️❤️لتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح ????❤️❤️
(سبوهم بقا يا متطفلين ????يا حرامي الي بتسرق الروايه اكتب اسمي عليها حرام عليك ????❤️❤️❤️بقلم أسماء نبيل ????????) 
وبعد وقت يبتعد عنها ليقبل جبينها بحب ويضمها في حضنه لتبكي قمر بشده 
أمير بحب وهو يزيد من ضمها له، اهدي اهدي يا عمري وانا هفهمك كل حاجه
قمر بشهقات، انت.. ايه.. ليه عملت كده.. حرام عليك.. انا بكرهك 
أمير بحزن وقلبه يعتصر، تمام بس اسمعيني انا سفرت عشانك
قمر لمقاطعة وهي تضربه في صدره العاري بيدها، عشاني عشاني ازي انت رحت عشان مزاجك ونفسك
أمير وهو يضمها، لا مش كده 
قمر، انت هتكدب انت قولت كده بنفسك
أمير بحزن، عارف بس اهدي كل ده كان عشانك جدي عشان يسعدنا نخلص من قوتك كان شرطهم بعدي عنك ٣سنين وانك المده ده تكوني في بيتي وانا ماكنتش هقدر تفضلي معايا وماقربش ولو قربت كان التمن هيكون غالي وانا والله بحبك انا عمري ما خونتك كان من ضمن الشروط اني ماقربش لجنس حواء اساسا بجانب اني مايتخدمش قوتي ليقص عليها ما حدث وشروط جده وايضا كلامه مع ادم والجميع قبل سفره ليخبرها كيف كان يجهد نفسه في العمل من اجل ان يستطيع  النوم  من التعب وعن كل ما اشتراه لها وعن كل مناسبه ماذا كان يفعل من شراء الهدايه والحزن والبكاء والدعاء الي الله بأن يجمعهم 
قمر، برده ماكنش لازم تقول الي قولته قبل ماتسافر 
أمير، غصب عني يا حبيبتي ده كانت الطريقة الوحيده اني اعمل مشكلة وامشي عشان متكلمنيش لاني لو كنت سمعت صوتك ولو لمره كانت ضعفت ورجعت وضربت بكل حاجه عرض الحائط. 
قمر، بس 
ليقاطعها أمير وهو يقترب منها، اهدي بقى الموضوع خلص وبعدين واوعدك اني مش هبعد تاني
قمر، ولا هتخبي حاجه تاني 
أمير بطاعه وحب، حاضر اوعدك مش هخبي حاجه تاني وبعدين انا جيبك هنا بعيد عن الكل عشان احكيلك واستفرد بيكي مش عشان نتخانق انسي يا عمري كل ده خلص وانا دلوقتي هنا جنبك في حضنك وبحبك 
قمر، حاضر
ليقترب أمير ويقبلها قبل متفرقه على جميع أنحاء وجهها كل كلمه بقبله، انا بعشقك… بعشق عيونك… ونظرتك ليا.. ونفسك وانت قريبه مني… وودنك… وشفيفك الي بتجنني… بحبك… بموت فيكي… انت عمري.. ثم ينقد على شفتيها لينهل من شهدهم ????وتسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح????????♥️❤️
يتبع…..
لقراءة الفصل الخامس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عريس من ديزني للكاتبة ندى حمدي

اترك رد

error: Content is protected !!