Uncategorized

اسكريبت مجنونة وعشقت جنانها الجزء السادس 6 بقلم بسملة بدوي

 اسكريبت مجنونة وعشقت جنانها الجزء السادس 6 بقلم بسملة بدوي

اسكريبت مجنونة وعشقت جنانها الجزء السادس 6 بقلم بسملة بدوي

اسكريبت مجنونة وعشقت جنانها الجزء السادس 6 بقلم بسملة بدوي

مراد بخبث وقال ……..طب ما انا عارف و من اول يوم كمان
كارما بخوف شديد ……… نننعم  ازاي ططب لي سبتني اوعا تكون عاوز تعمل فيا حاجه وحشه والنبي لا ده انا غلبانه وبجري على يتامى 7عيال يباشا و كل ده غصب عني
مراد بمكر……… 7عيال لي ارنبه وبعدين تعالي هنا انا عارف كل حاجه من الاول وعارف انك خبطي حسام بالعربيه بتاعتك واتنكرتي وجيتي هنا بذمتك بشكلك ده تنفعي ولد واي الصوت ده وكمان اول مره كنتي لابسه بروكه وتاني يوم مش لبستها وبشعرك ده وريحتك دي ومش عاوزاني اشك لي اهطل وهتقولي عرفت ازاي أن حسام عمل حادثه عشان أتأخر وأنا كقاءد ليكوا  من واجباتي اعرف أتأخر لي وبعلاقاتي قدرت اعرف أنه في مستشفي **** وبس وسايبك بمزاجي بس لازم تتعاقبي
بقلم بسمله بدوي
كارما بخوف ………والنبي يباشا متوديني السجن انا اسفه والله
قاطعم صوت خبط 
كارما بخوف……….. ططب هو انت يعني هتعمل فيا اي هو ممكن اطلع بكفاله ولا ططب اااا
قاطعها صوت مراد الغاضب …….اسكتي اسكتي
وراح فتح الباب لاقا ظابط ويدعي احمد
احمد ……يباشا احنا الوقتي مفروض نروح دخلنا على بليل نستنى لصبح ولا اي
مراد بخبث…….امممم لا احنا هنام هنا 
احمد ……تمام يباشا 
مراد جهزوا الخيم بقا 
احمد …..حاضر يباشا ومشي
  بقلم بسمله بدوي
كارما بغباء……… هو احنا هنعمل خيم لي
مراد بغضب……انا لسا قايل هنام هنا اي مبتسمعيش 
كارما بغباء وخوف ……سمعت بس بتأكد ،وبعدين انت عرفت اني بنت اهو ممكن بليز تساعدني لحد ما الشهر يخلص 
مراد بخبث……من عيوني هو انا ليا احسن منك 
كارما بابتسامه جذابه…….روح الهي تتستر دنيا واخره ويخليك لينا يباشا مصر والله انا ما شوفتك قولت انك طيب ومحترم وقالت في سرها استغفر الله يارب سامحني 
مراد سمعها وقال …….. من كل ذنب عظيم ومشا وسابها
كارما بابتسامه سمجه……..هو سمعني ازاي اكيد الواد ده مخاوي 
وخرجت لاقت كلهم بيعملوا في الخيم خلصوا وبعدين مراد نده عليهم وقال ………. كله في مكانه يحضرت الظابط منك ليه 
وقفوا صفوف وكارما عشان قصيره وقفت قدام اول واحده 
مراد بهدوء وهيبه………. كلم اتنين في خيمه تمام يالا عشان الصبح بدري هنروح المعسكر 
كله راح 
اياد نده على كارما 
اياد بمرح …….يالا يكوكو عشان ننام 
كارما بصخك ……كوكو هههه 
اياد بمرح …….هو هولاكوا جاي علينا لي 
كارما بتبص مكان ما اياد مركز عينه لاقت مراد جاي عليهم وابتسامه خبيثه مرسومه على شفايفه وقال………اي يشباب بتعملوا اي
اياد بحترام ……ولا حاجه يباشا بس بنجهز عشان ننام 
مراد بص على كارما الي واقفه بتوتر وقال……… لا كريم هينام معايا
اياد بصدمه …….نعم هينام معاك بس ازاي انت القاءد وكده 
مراد بغضب……….انت مين عشان تقولي اعمل اي ومعملش اي وثانيا ومفيش الا خيمه واحده هتبقي انت واحمد فهمت
اياد باسف …….. ايوه يفندم واسف لو دايقتك
ومشا 
كارما بغضب ……هو اي هو عمل حاجه عشان تهينه بالشكل ده 
مراد بصلها بشر …….وقال ملكش دعوه ولا كنت عايزه تنامي معاه وخلاص ولسا هيكمل 
هوب قلم خماسي الابعاد على وشه 
كارما اول ما شافته كده طلعت تجري وهو وراها 
لحد ما دخلت خيمه سودا كبيره ومراد دخل وراها وهي بتمشي رجلها اتلوت وقعت ومراد وقع فوقها 
قاطعهم صوت شهقه  وصوت عالي ……عااااااااااا 
ووووووو
يتبع…..
لقراءة الجزء السابع والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي أجزاء الاسكريبت : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!