Uncategorized

رواية وقعت في عشق صبي الفصل السابع والعشرون 27 والأخير بقلم بدور عاطف

 رواية وقعت في عشق صبي الفصل السابع والعشرون 27 والأخير بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم بدور عاطف

رواية وقعت في عشق صبي الفصل السابع والعشرون 27 والأخير بقلم بدور عاطف

ماما ماما
بدر،،في اي يا ادهم
ادهم،،اسر جه و بياخد اليعب بتاعتي
اسر،،طب احترمني شويا و قول خالوا
بدر،،اهلا يا حبيبي عامل اي
اسر و هو يحتضنها،،بخير يا دودو انتي اخبارك اي و الواد اللمض دا جايباه منين
اهو نسخه منك شيل بقا
التفت اسر و قال،،الله طب و انا مالي يا لمبي
مراد،،بقيت بيئه اوي
بدر،،فعلا
اسر،،انا بتهزق طب انا رايح لبابا و هاخد اللمض دا معايا ثم حمل ادهم و ذهبوا 
مراد،،القمر بتاعي مشغول ف اي بقا من الصبح
بدر،،ولا حاجه ثم احتضنته و طبعت قبله علي شفتيه و قالت شوفت واحده بتتوحم علي جوزها قبل كدا
مراد،،هههه ماتحوليش عشان انتي بتقلبي في ثانيه خلاص يا ماما انا حفظت طرقتك
بدر،،لا ما فيش قلبان
مراد،،ممم طيب ثم وضع يده علي بطنها و قال،،شايف يا حزمبل امك بتعمل اي
بدر،،ههههه تاني حزمبل
مراد،،امال عاوزه حزمبولايه و لا اي
بدر،، و الله كلها شويا و نعرف اذا كان حزمبل و لا حزمبولايه
انا جيت يا خلق يا اهو انا جيت
بدر،،سعد اوعي كدا
مراد،،استني ابت
نزلوا الي الاسفل و وجدوا سعد و ورد التي اسرعت الي بدر و احتضنتها و قالت،،بدر عامله اي وحشاني
بدر،،انتي اكتر كل دا يا ورد اخص عليكي
ورد،،انتي عارفه ظروف الشغل 
سعد،،اصاحبي
بدر،،اي يا زميلي
مراد،،و حيات امك
سعد،،اي يا مراد بس انا مش عارف عايشه معاه ازاي
مراد،،اسم الله عليك علي اساس ال 6 سنين الي كنا نايمين فيهم في حضن بعض دول اي
سعد،،ههه فكرتني بالذي مضي
و هي دي ايام تتنسي
سعد،،حماده ثم جري عليه و احتضنه
محمد،،اااه اوعي يالاه اوعي
سعد،،وحشتني يا حماده ثم قبله
محمد،،جاتك الارف اوعي
سعد،،دا انت العشق يا ميدوا يا حبيبي
مراد،،ايو و الله فعلا
نورا،،هههه مش عاوزه اقولك انه اوقات و هو نايم يقول اوع يا سعد سبني
الجميع،،هههههن
سعد،،شوفتوا عشان تعرفوا اني الحب الاول ف حياته
نزل مصطفي و اسر و ادهم الذي كان يحمله مصطفي
مصطفي ،،انت لسه ماسك فيه من ساعتها
سعد،،درش صبح صبح
مصطفي،،صبح اسو
بدر،،بابا
مصطفي ،،اي بصبح عبيه
ادهم،،ميك يوان يايا نيعب
سعد،،واخد بنتي ورايح علي فين ياض
ادهم،،خيك ايزي يا سو ثم اخذ البنات و ذهبوا
سعد،،و انت عاجبك كدا
محمد،،بيني و بينك لو قولتلها لا هتنفخني
سعد،،العيال بتربينا و الله
السلام عليكم
الجميع،،و عليكم السلام
سعد،،حازم حازم
حازم،،يا اخي دا انا هطق منك ملازمني في كل حته
مراد،،الله يكون في عونك عليه
وقعت في عشق صبي بقلمي بدور عاطف
دينا،،ازيكوا يا حوامل عاملين اي
نورا،،ياسلام يا اختي ما انتي شايله زيك زينا
دينا،،بس انا شايله ع ايدي مش في بطني
ورد،،ما انتي السبب 
بدر،،لي ابت
ورد،،اسكتي بقا ثم بكت
نورا،،لا دا انتي حالتك صعبه اوي
بدر،،طلعي هرموناتك علي جوزك مش علينا و يلا ع المطبخ عشان نجهز الاكل سلمي جوه من بدري 
ورد،،سلمي جت من امتي
بدر،،جايه من بدري و ملتزمه المطبخ و انا تعبت فسبتها و قمت
دخلوا المطبخ وجدوا سلمي قد قامت بعمل كثير من الحلويات و الكيك
نورا،،هو في عيد ميلاد النهارده
سلمي،،ههههه ازيكوا يا حوامل و انتي يا والده
ورد،،طبعا يا اختي ما انتي جبتي تؤام و وقفتي
سلمي،،اتلمي يا جزمه ما هو ميافر طول الوقت
بدر،،و خلاص هيستقر
سلمي،،عشان كدا هحصلكوا في الترتيب
الجميع،،ههههه
في الخارج كانوا الشباب يجلسون و الاطفال يلعبون و ها قد ات عمرو و انضم اليهم و دخلت جهاد للبنات
انسحبت بدر و اخذت هاتفها و قامت بالاتصال عليه
بدر،،الوم مش ناقص غيرك
فهد،،وحشتيني
بدر،،اضحك عليا يا ولاه
فهد،،ما انتي عارفه الشغل و كمان انا مسافر قريب فلازم اخلص كل حاجه
بدر،،ايو هاتيجي امتي يعني
فهد،،كمان اسبوع
بدر،،ااه و تقعد معايا يومين و تسافر
فهد،،هحاول اخليهم 3 ايام
بدر،،ماشي يا فهد براحتك 
فهد،،خلاص بقا با دودو سلميلي ع بابا و اسىدر و مراد و اللمض الصغير و الكتكوته الي في بطنك
بدر،،الله يسلمك يا حبيبي انهارده هقول لمراد
فهد،،انتي كنتي لسه ما قولتلوش 
بدر،،مفاجأه بقا
فهد،،هنيالوا يا عم
بدر،،اتلم يا ولد
فهد،،ماشي يا حببتي سلام بقا و هكلمك بكره
بدر،،ماشي يا حبيبي سلام
بعد فتره خرجوا البنات بالطعام و جلسوا جميعا يتناولون الطعام و الاولاد يلعبون امامهم
نظر مصطفي لبدر و تذكر ما حدث و كيف سامحته فهو لم يكن له ذنب فيما حدث
اسر،،يا جماعه انا قررت اخطب
سعد،،كح كح كح الله يخربيتك حد يخض حد كدا
اسر،،اي انا قولت قررت اخطب و اتجوز و كدا بقا
محمد،،ما انصحكش 
نورا،،لي يا باشمهندس
محمد،،قصدي انه لسه صغير
سعد،،هههه محمد جوافه
مراد،،بلاش انت 
بدر،،ههههه انا راجل جدا انا جامد جدا
صلاح،،هههه فاكره مني بت عبده البواب
حازم،،هههه دي كانت هتبقي مصيبه
مراد،،لا و التاني مصر ع الجواز
مصطفي ،،لي حصل اي و جواز اي
مراد،،جواز بنتك بدر علي مني بت عم عبده
اسر،،ازاي دا 
دينا،،ما هي كانت الولاه بدر ماكنتش بنت و بصراحه كانت حلوه اوي
بدر،،جوزك قاعد
دينا،،ههه بس مش احلا من حازم
بدر،،ههههه قديمه
حكي لهم صلاح ما حدث و كان مصطفي متعجبا مما فعلته ابنته
اسر،،هههه ههه حلوه اوي الحركه دي هههه عشان كدا اول ما تجوزتوا الشخصيه كانت مأثره عليكي و حبستي مراد في الحمام هههه
سعد،،هههههه بلبوص
محمد،،هههه و عملتوا خطه خطيره عشان يطلعوا و محدش يشوفوا
مراد،،شكلكوا وحشكوا الحزام فخلع حذامه و رفعه فوقف الجميع و فروا و خلفهم مراد
ظلوا يجرون و البنات يضحكن و انضم اليهم الاولاد و ظلوا يلعبوا 
و ها قد مر اليوم و ذهبوا الجميع 
دخلت بدر الغرفه وجدت مراد يقف و بيده تلك المذكرات فاتجهت اليه و احتضنته و قالت ،،كل حاجه حصلت سجلتها من يوم ما اتقبلنا لحد دلوقت بس في حاجه ناقصه
مراد،،اي هي
التفتت و جعلت ظهرها له و اخذت يده و وضعتها علي بطنها و قالت،،ناقصنا حياه الي كلها كام شهر و تنور البيت دا 
مراد،،بنت
بدر،،ايو حزمبولايه صغيره
مراد،،لا طبعا بنتي هيكون اسمها حياه اي حزمبولايه دي
وقعت في عشق صبي بقلمي بدور عاطف 
بدر،،ياسلام يا باشمهندس شكلها هتاخد الجو مني و هتنساني اول ما هي تشرف
مراد،،انساكي اي بس يا قمري انتي 
(بدر البدور اذا لم تشرق شمسك عليا اضيع و اموت 
فقد اصابني سهم عشقك و جعلني اسير عينيكي 
شفتاكي هي الماء بالنسبه لي ارتوي بها و اشبع ظمئي
عشقتك حد الجنون فأنتي حياتي و كياني و بدونك أضيع و أموت) ❤❤❤
مراد،،محدش يقدر يأخد مكانك في قلبي حتي لو كانت حته مني
بدر،،ربنا يخليك ليا يا احلا حاجه في دنيتي
مراد،،و يخليكي ليا يا عمري انتي ، ودلوقتي بقا هحط اخر سطر في المذكرات دي و هنقول ،،انه المراد الذي وقع في عشق صبي .????????
  النهايه.????
                           (تمت بحمد الله).

اترك رد

error: Content is protected !!