Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم شروق مصطفي

في صباح يوم جديد ملئ بالحزن عند البعض وسعيد علي البعض الاخر 
عند مراد ورنا 
مراد صحي من النوم لقي رنا نايمه جنبه ابتسم بعفويه علي شكلها وهي نايمه 
مراد بحب ….اوعدك ان مش هاذيكي تاني ي رنا انا عمري ما حبيت حد كدا ولا هحب بعدك ي روحي وباسها بخفه وقام ياخد دوش 
رنا صحيت من النوم ملقتش مراد جمبها اتخضت وبعدين سمعت صوت المياه في الحمام اتنهدت براحه 
قامت وضبت السرير ومراد طلع من الحمام لقاها بتعدل السرير 
مراد وهو حاضنها من ضهرها وبيشتم عبيراها الفواح 
اي ي قلبي انتي بتعملي اي 
رنا بخجل ….بعدل السرير 
مراد وهو بيرجع شعرها ورا اذنها(ودانها يعني علشان الفصي بيعملي خنقه ????)
مش فيه خدم هنا وبعدين انا مش عايزك تتعبي 
رنا ….لا انا مش تعبانه طول ما انت معايا 
مراد بحب …بجد ي رنا انتي مبسوطه معايا وبتحبيني زي ما انا بحبك 
رنا بخجل …..اه بحبك ي مراد اووووي رغم الي عملته فيا بس بحبك 
مراد بسعاده ….وانا بعشقك اووووي ي روحي بموتي فيكي 
رنا بخجل ….بس بقي 
مراد بمكر وخبث ….بس اي 
رنا بخجل ….بس بطل تتكلم كدا 
مراد بمشاغبه ….امال اتكلم ازاي ي روحي 
رنا …مراد 
مراد بحب ….عيونه 
رنا ….انا عايزه اعمل فحص 
مراد بقلق ….ليه ي روحي فيكي حاجه بتوجعك هااا 
رنا بحب ….لا ي حبيبي علشان اطمن علي النونو ….
(تفتكرو مراد هيعمل اي هيقولها ولا لا )
عند احمد ونها 
احمد منمش طول الليل بسبب نها لانها كانت تعبانه وكانت بتخطرف من السخونه بس ابتسم عفويا وهو بيفتكر اي الي حصل 
فلاش بااااااااك 
نها بخطرفه ….لا لا 
احمد بقلق ….نها نها مالك 
نها بخطرفه وهي بترتعش …..متعملش كدا ي احمد متتجوزهاش 
احمد بخوف ….مش هتجوزها ي روحي انا بحبك انتي وبس واللهي 
نها بخطرفه ….انا بحبك ي احمد وراحت في سبات عميق 
احمد ببتسامه ….وانا بحبك ي روح احمد 
باااااااااااااك 
راح علي السرير الي نها نايمه عليه وملس علي شعرها وشاف درجه حراتها نزلت ولا لا وفعلا نزلت اتنهد براحه ودخل ياخد دوش يريح اعصابه خلص الدوش وطلع ولقي بردو نها نايمه سابها وراح الشركه يشوف مراد لانهم كانو غايبن عن بعض الفتره دي …
عند كريم 
كريم قاعد في البيت مهموم لانو دور علي يارا بس ملقهاش وخايف ليكون حصلها حاجه او يكون فيه حاجه مزعلاها 
كريم بصرامه …..بس هي ترجع وانا هعلمها الادب من اول وجديد انا اصلا اتسهلت معاها وانا هوريها 
كريم اتصل بحد علي التليفون 
هاااا لقيتوها 
؟؟؟؟؟
يعني اي الارض انشقت وبلعتها 
؟؟؟؟
قفل في وشه السكه 
كريم بغضب …..ماشي ي يارا 
مش عارفه انت مدايق ليه وكان هذا الصوت لم يكن الا من كرستين 
كريم بغضب ….هو اي الي مدايق ليه 
كرستين بمكر ….تلقيها هربت منك علشان بتحب واحد كدا ولا كدا 
كريم بغيره ….انتي بتقولي اي يارا عمرها ما تعمل كدا 
كرستين بخبث وكدب …..ليه دا انا حتي مره وانا معديه من قدام اوضيتها سمعتها بتكلم واحد وبتقوله هحاول اخلص منه ي حبيبي (طبعا هي بنت ك*ب كدابه ????)
كريم بغضب وغيره …مشي من قدامها وطلع بره الفيلا كلها 
كرستين لنفسها ….لازم اضرب علي الحديد وهو سخن قلبي معاكي ي يارا وضحكت بمكر 
طلع بره وساق عربيته وهو كل الي بيدور في باله كلام كرستين وانها ممكن تكون بتحب حد فعلا وافتكر عمر ان ممكن يكونو اتوصلو مع بعض تاني لانها كانت بتسال عليه وهي في الشركه 
كريم وهو بيضرب علي الدركسيون بغضب …..ااااااااااااااااااه ماشي ي يارا انا هربيكي بقي انتي بتحبي غيري وانا الي اهبل وبطقرطس طب انا هحرق دمك ي يارا وه…..
في الشركه …
مراد راح الشركه بعد ما خلص من كلام رنا 
فلاش باااااااااك 
مراد بصلابه رغم ما بداخله ….ماشي ي حبيبتي نعمله بس لما ارجع من الشركه 
رنا ببتسامه …ماشي ي حبيبي 
مراد لنفسه ….ربنا يسطر 
بااااااااااك 
قطع شروده دخول احمد 
مراد بسخريه …تسدق اني نسيت اني ليا صاحب 
احمد بضحك …..اي ي كبير واللهي كنت مشغول 
مراد …مشغول في اي ي اض ومبتجيش الشركه ليه 
احمد ….هقولك ي صاحبي وحكاله كل حاجه من وقت ما اتجوز نها لحد دلوقتي 
مراد بحزن ….دا كله فيك ي صاحبي ومتقوليش 
احمد …..مش عايز اشغلك ي مراد انت عارف ان كل واحد الي فيه مكفيه 
مراد بغضب …هو اي الي فيه مكفيه انت صاحبي يعني المفروض تقولي علشان اقف جنبك 
احمد سيبك مني انا دلوقتي وقولي عملت اي مع رنا لاني اخر مره انت كنت حكيلي انك هتنتقم وكلام من ده 
مراد بغضب وغيره ….اسمها ميجيش علي لسانك 
احمد بضحك …..لا دا انت بتغير بقي 
مراد …ملكش دعوه 
احمد ….طب احكيلي 
مراد حكاله كل حاجه (النهارده يومزالفضفضه العالمي ????????)
احمد ….طب انت هتعمل اي دلوقتي هتقولها ولا لا 
مراد بخوف ….مش عارف مش عارف خايف يحصلها حاجه الدكتوره قالت ان ممكن يعملها مضاعفات من الصدمه 
احمد ….متقلقش ي صاحبي ان شاء الله خير …
يتبع…..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!