Uncategorized

رواية طفلة الفهد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلة الفهد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلة الفهد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم بسملة بدوي

فهد بخبث……..مهند 
لارا بصدمه……… مهند ازي لا اكيد في حاجه غلط 
فهد بهدوء…….. اكيد في حاجه غلط ي روحي  ،مهند معانا وانا هو متفقين على كل حاجه قاطعهم صوت الفون .
فهد بضحك…….اهو لسا بنجيب في سيرته بينط لينا 
وفتح الخط ……الو 
الو يكبير اي رايك مش قولتلك هبهرك هههه 
فهد بشر ووعيد …….. ما انت فعلا ابهرتني ي غبي بقا اقولك تضرب في رجلي تضربي في دراعي يغبي اما اشوفك بس 
مهند بمرح ……. ما انت زي الحصان اهو 
فهد بشر ……امممم زود زود اما اشوفك بس ،انت فين يالا
-يالا ي مهند اخلص بقا انت فين يبيبي 
فهد بشر …… ي ******وربنا  ل*******
مهند بخوف …… أن الرقم الذي تحاول الاتصال به مغلق أو غير متاح تيت تيت تيييييييت 
فهد بشر …….. وربنا لوريك و قفل السكه في وشه 
لارا بضحك هستيري……..هههه مش قادره شكلوا بيضحك اوي هههههه مش قادره هههههههه ،هو  مهند فين ومين الي كانت بتنده عليه دي 
فهد بخبث وغضب …….  متنطقيش اسم اي راجل غيريييييي 
لارا بصتله بدلال ……وقالت  فهودي مش تزعقلي 
فهد بخبث ……..امممم وكنتي بتسأليني مهند بيعمل اي ومين الي معاه تعالي و بقا عشان ده محتاج شرح كتير وبيضحك بخبث وعبث 
لارا فهمت قصده ولسا راحه تجري مسكها وقالت ……لا ده كان زمان 
بقلم بسمله بدوي
عمر بشر……جوزها 
يامن بصدمه …..جوزها ازاي 
ايام بغضب…….. انت مش جوزي انت طليقي ي عمر افهم انت خلاص ملكش دعوه بيا خلاص ابعد عني بقا ياخي حرام عليك 
عمر لسا رايح يضربها بالالم ، يامن مسك أيده بغضب وقال بشر …….. عارف الي بيمد أيده على النسوان اسمه اي اسمه *****
ايام شهقت بصدمه من الكلمه 
عمر بشر……..وقال انت مالك أنت حاشر نفسك معانا لي 
يامن ببرود ……. انا حر وكمان انا وايام هنتجوز  في اخر الشهر 
ومسك ايد ايام ومشا 
عمر بصوت عالي …….. وربنا ما هسيبك ي ايام ومشا 
ايام بهدوء …….شكرا جدا ليك ي استاذ ?
يامن بابتسامه جذابه…….. يامن ومن غير أستاذ عادي 
ايام بخجل …… شكرا ليك ي يامن 
يامن بضحك……مالك قلبتي فراوله لي وبعدين احلى يامن سمعتها في حياتي دي ولا اي
ايام ضحكت بخجل 
يامن بهدوء……… هو لي بيعمل معاكي كده 
ايام بحزن ……انسان مريض حسبي الله ونعم الوكيل فيه كان  جوزي والحمدلله أطلقت منه معلش ي يامن مضطره امشي حالا عشان الوقت أتأخر 
يامن بحب …..طب تسمحيلي اوصلك 
ايام بخجل……لا متتعبش نفسك انا هاخد اي تاكسي وأروح ولتاني مره بشكرك على كلامك و  دفاعك عني 
ولسا راحه تمشي ،يامن مسك أيدها وقال …..استني مش هتلاقي اي تكاسي الوقتي خالص ، بطلي عند بقا واركبي 
ايام بصتله بخوف وسحبت أيدها بسرعه وقالت …… مينفعش 
يامن بصدق ……. انتي خايفه مني متخافيش  والله انا لو عايز اءذيكي  كنت اذيتك من الاول 
ايام اول ما شافت الصدق باين في عيونه وافقت وركبت معاه
فهد بعشق ……قطتي 
لارا بنعاس ……امممم 
فهد بحنان وهو بيرتب على ضهرها بحب ….. نامي ي روحي نامي 
قاطعه صوت الفون 
ناااعم  ذابحه صدريه متأكد  
***************
طب اقفل الوقتي اقفل وقال بشرود ……كما تدين تدان ي سليمان باشا 
عند يامن وصل للحاره الي ايام عايشه فيها وقال بابتسامه جذابه……… وصلنا بالسرعه دي 
ايام بخجل…..ايوه شكرا جدا 
قاطعها صوت عمر العالي وقال………. اشهدوا يحاره راجعه في نصاص الليالي مع شاب في عربيته 
اخوها راح مسكها من شعرها جامد وقال ……مين ده ي ******
يامن ضربه بالبوكس في وشه وقال …….. اياكم اي حد فيكم يجيب سيرت مراتي بأي كلمه ******* زيكم وتف على عمر وقال ….. احقر الرجاله الي يجيب في سيره ست في يوم من الأيام كانت مراته وانت ***** ومتستاهلش اصلا اني اقف واتكلم معاك 
قاطعه شئ حاد غرز في جنبه 
ايام بصرااااخ ……يااااااااااماان
في مكان تاني خالص
 ………….يعني طلعت دي خطه منه هو ومهند الله احلوت والله طب وعرف أن جده في المستشفي 
-ايوه يباشا وفي المستشفي الي فيها هو كمان 
اممممم طب كده غلط صح لازم اروح له واطمن عليه
-نعم بس ده خطر على حياتك ي باشا وازاي هتظهر ليه كده 
– أنا عارف انا بعمل اي كويس قوم روح على شغلك اخلص 
-حاضر يباشا 
اممممم شكلها هتولع جيالك ي فهد يدالي
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد