Uncategorized

رواية حب حياتي الفصل الرابع 4 بقلم شهد أحمد

 رواية حب حياتي الفصل الرابع 4 بقلم شهد أحمد

رواية حب حياتي الفصل الرابع 4 بقلم شهد أحمد

رواية حب حياتي الفصل الرابع 4 بقلم شهد أحمد

اسيل:  خطر اى انت بتقول اى هو فجأة وهي بتتكلم عربيه وقفت قدامها ونزل منها واحد وشدها العربيه خطفها وقبل ما هى تلحق تعمل اى حاجه كانت نمت خالص من البنج وبعد ساعات كانت بدات تفوق 
اسيل:  اه انا فين بتبص قدامها كانت ف اوضه ضلمه خالص ومفيش حد خالص 
اسيل:  انتوا يا اللي هنا حد سامعني طب انا بعمل اى هنا  
وبعدين الباب فاتح ودخل واحد جسم طور الصراحه 
الراجل:  اخرسي بقا 
اسيل:  طب انا بعمل اى هنا اكيد حضرتك غلطان 
الراجل:  لا مش غلطان ياحلوه و أخرسى بقا عشان معملش حاجه متعجبكيش 
اسيل بخوف بس مش واضح:  ولا تقدر تعمل حاجه اصلا وبعدين انا جعانه 
الراجل:  اعملك اى يعنى جعانه 
اسيل:  يعنى جعانه عاوزه اكل انت بخيل ولا اى 
الراجل:  أخرسى هجبلك اكل  واجي متحاوليش تهربي ياحلوه المكان ف الصحراء وكمان ف راجال كتير اوى بره والصراحه انا مش ضامن تفضلي زاي ما انتي لو خرجتي من هنا ????
اسيل فهمت الكلام:  تمام انا عاوزه اكل دلوقتي 
الراجل:  هجيلك تفح اسكتي
………………. 
معتز ف الشركه دخلت السكرتيره 
معتز: خير يامنه ف حاجه 
منه :  اه يابشمهندس السواق بتاع حضرتك بره
معتز بستغرب:  طب خلى يدخل 
منه:  تحت امرك يافندم 
و دخل السواق 
معتز: ف حاجه 
السواق:  الست هانم يابيه 
معتز:  مالها حصل اى 
السواق بخوف:  اتخطفت 
معتز بصدمه:  نعم ياروح امك اتخطفت ازاي وانت كنت فين 
السواق:  ياباشا والله انا كنت عند العربيه وهي كانت خرجه من الكليه بتتكلم ف التلفون و فجأة عربيه وقفت قدامها وخدتها ومشيت ع طول ملحقتش اعمل حاجه والله يابيه 
معتز بعصبيه:  يعني اى اختي اتخطفت ده انا هولع فيكم كلكم منه 
منه بخوف: نعم يافندم 
معتز بعصبيه: ابعتيلي محمود و عمر دلوقتي حالا 
منه: حاضر حاضر 
وبعدين خمس دقايق كان دخل محمود و عمر 
محمود:  ف اى مالك 
معتز:  اسيل اتخطفت 
محمود بصدمه:  نعم ازاي ده هي مش كانت لسه ف الكليه 
معتز قالهم اللي حصل 
عمر:  طب اكيد ف كاميرا مرقبه ف الكليه صح 
معتز:  اكيد طب يلا نروح هناك بسرعه و اه كلم محمد يجي ع هناك تمام 
محمود:  تمام يلا 
…………….. 
عند اسيل كانت قعده خايفه هي كانت بتقول كده عشان الراجل ده ميحسش انها خايفه بس هي مرعوبه 
اسيل:  يارب طلعني من هنا يارب ونبي ????
وهي قعده دخل الراجل 
اسيل:  ما تقولي بقا انتوا عايزين منى اى 
انا اللي هقولك يا اسيل 
اسيل بتشوف مين لقيت نفس واحد بس الوش مش باين خالص عشان الضلمه 
اسيل:  طب ممكن تقولي انا هنا ليه 
مجهول:  حساب قديم وبيخلص بس 
اسيل:  حساب قديم مع مين 
مجهول:  اخوكي و ابوكي 
اسيل:  بس بابا مات من خمس سنين و معتز مش بيعمل حاجه غلط 
مجهول:  عارف ان ابوكي مات بس لما مات انتي كنتي صغيره لسه بس دلوقتي انتي انسه و فاهمه مش عيله ولا مش انسه 
اسيل:  اخرس ياحيوان انا اشرف منك ومن عيلتك كلها 
مجهول:  طب اهدي بس ياقطه كل حاجه هتعرفيها ف الوقت المناسب بس انا دلوقتي عرفتك انتي ليه هنا بس مش عايز وجع دماغ معاكي فاهمه 
اسيل:  فاهمه 
و خرج تاني و اسيل فضلت تفكر طب هو بابا عمل اى طب معتز ماله بردو 
اسيل:  يارب انا مش فاهمه حاجه بس الاكيد انى لازم اهرب من هنا 
حاولت تخرج كتير بس معرفتش 
اسيل:  يارب اعمل اى دلوقتى اه انا هندي الطور اللي بره دلوقتى وهقوله عاوزه ادخل الحمام وطبعا هيوديني هنا و ساعتها اتصرف يارب خليك معايا ونبي فضلت تخبط ع الباب كتير عشان يفتح و فعلا فاتح الباب 
الراجل:  خير عاوزه اى 
اسيل:  عاوزه ادخل الحمام 
الراجل:  وانا اعملك اى 
اسيل:  توديني الحمام سهله اهى 
الراجل:  استني لما استاذن الكبير 
اسيل:  بقولك عاوز ادخل الحمام لسه هتروح تستاذن 
الراجل:  طب يلا تعالي 
و دخلت اسيل الحمام و كان ف شباك جوه حاول تكسر الشباك من غير صوت عشان محدش يسمع و فعلا نجحت وخرجت بس اول لما خرجت ف واحد شافها وهي فضلت تجري كتير و هو ورها و فجأة وهي بتبص عليه وراها واحد طلع قدامها ????………
يتبع…
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!