Uncategorized

رواية خدعني ولكن عشقته كاملة بقلم بسملة بدوي (جميع الفصول)

 رواية خدعني ولكن عشقته كاملة بقلم بسملة بدوي (جميع الفصول)

رواية خدعني ولكن عشقته كاملة بقلم بسملة بدوي (جميع الفصول)

رواية خدعني ولكن عشقته كاملة بقلم بسملة بدوي (جميع الفصول)

  1. لقراءة الفصل الأول : اضغط هنا
  2. لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا

اقتباس

-أبيه 
نعم ي ريري 
_هو الحب حرام 
لا يحبيبتي مش حرام مين قال كده كلنا بنحب بس حب الناس بنحب بعض 
لأ ي أبيه ،انا قصدي على الحب التاني 
وقالت بعشق وهي تنظر إلي عيونه ……انا بحب لا انا بعشق واحد وخايفه اعترف له ولسا هتكمل قاطعتها صفعه مدويه على وجنتيها الناعمه 
تحول كليا من انسان بارد رازي هادئ الي وحش عيونه احمرت جدا عروقه برزت بشكل غير طبيعي وقال بصوت عالي جدا…….انتي بنت مش محترمه ومش متربيه اطلعي على اوضتك اخلصي لسا  مدخلتيش الكليه وبتعملي كده اومال أما تكبري هتعملي اي اخلصي 
خافت بل ارتعبت منه اول مره تشوفه بالحاله دي علطول بيحسسها بالحب والحنان لكن المرادي انسان مختلف كليا انفجرت في البكا وطلعت تجري على غرفتها 
بقلم بسمله بدوي
عنده كان قاعد يكسر في كل حاجه قدامه كلامتها كانت بتتردد في دماغه ،طفلته صغيرته تحب غيره معشوقته تريد غيره 
ااااااااااه مش هسمح بكدا انتي ليااااا انا بس ي لياااان انا الي ربيتك وانا الي علمتك انا ابوكي واخوكي وكل حاجه وبعد ده كله تقوليلي بحب واحد وقعد يكسر في مكتبه ويدخن بشراسه ،بعد أن هدأ راح جناحه ياخد شاور لعلى وعسى أن يخفف من نيران قلبه التي اشعلتها تلك الفاتنة الصغيره
كانت تقف قدام المرأة بكسره وخوف …… طلع مش بيحبي وانا الي بعشقه ومش بشوف راجل غيره من اول ما اتولدت اعتبرته بابا واعتبرته اخويا وصديقي وحبيبي وهو في الاخر ، ده رد فعله حتي مسمعنيش للاخر ،مسحت دموعها بعنف بيدها الصغيره وقالت بثقه مبقاش  ريان  الا لو مخليتك تتجنن عليا وتقولي بحبك
في الوقت ده 
فونها رن 
بقلم بسمله بدوي
الو ي ياسمين 
ياسمين بصرااخ …….انتي لسا هتكلميني البسي ي اختي بسرعه ورانا داااارس اخلصي ،ميرنا هتنفخك اه لو شافتك هتاكلك اخلصي 
بحركه سريعه بعدت الفون من على ودانها بسبب صراخها 
عااااااا خلاص هلبس  اهو
وراحت اخدت شاور ووقفت قدام الدولاب تختار لبس وفجأه وقع عيونها على الفستان العنابي الي عاصم قالها متلبسهوش اخدته ولبسته  كان بحمالات رفيعه وقبل الركبه بشويه وسابت شعرها البني الحريري الطويل وحطه روج هادي وعطرها الفواح ولبست كوتش اسود وشنطه ضهر سودا رقيقه واخدت فونها ونزلت بدلال ورقه وقالت بصوتها الرقيق وقالت ……. مساء الخير 
كانوا كلهم متجمعين على السفره على العشا حسب قواعد وقوانين عاصم 
كلهم ……مساء النور 
ماعدا تلك الشمطاء التي تدعي ايفاء زوجه عاصم تنظر لها بكره وغيره دفينه 
عاصم اول ما شافها أنصدم من جمالها واول ما شاف الفستان اتجنن وراح مسكها من دراعها جامد قدام الكل ومحدش اتجرأ يتكلم وراح غرفتها تاني ودخل وقفل الباب وحاصرها بين الباب وبينه وقال بغيره وغضب عارم ……. ايه الي انتي لبساه ده هاااا وايه ده كمان الله الله حطه روح ومسح لها الروج جامد  وقال من بين أسنانه …….ثانيه واحده والاقيقي مغيراه المسخره دي يالااااااااااا 
انتفضت الأخري بخضه وجريت على الحمام ولبست بنطلون ابيض ضيق ومقطوع من عند الركبه وبلوزه بيبي بلو وصندل ابيض رقيق  وخرجت ولاقيته قاعد حاطط رجل على رجل بغرور وبيدخن  بشراسه .
واول ما شافها قال في نفسه …..طب اعمل اي احطها  في كرتونه ولا احبسها في الاوضه ولا اعمل اي صبري يراااااب وبص عليها ببرود وقال مش بطال وقال خودي بالك انا سايبك بمزاجي بس بعد عيد ميلادك هتتحجبي وقال ببرود…….. وراايا    
ريان في نفسها …….. تلاجه ماشيه ي ناس اي  ده انت بارد برود ي اخي بس اعمل اي بحبه بحبه 
فجأه عاصم وقف وقال بعبث ……. امشي قدامي بتبرطمي وبتقولي اي ها بتقولي اي  
ريان بتوتر ملحوظ……مممفيش
عاصم وهو بيبص في ساعه أيده   …….انتي درسك الساعه كام 
– 8
عاصم يعصبيه خفيفه ……بعد كده اخرك بره 7 انا قولت اهو ويالا عشان هوصلك 
ريان بسعاده وفي نفسها ……هي هي هيوصلني 
يارب تكون مراته العقربه مش تحت 
نزلوا ولسا هيخرجوا جريت عليهم ايفاء……. عاصم حبيبي رايح فين  .
-هروح اوصل ريان وجاي 
ايفاء وهي بتبص على ريان بغرور …….انت عاصم الجارحي توصلها بنفسك لي اومال فين السواق 
عاصم ببرود …….وانتي مالك 
ريان …….اوه اوه اي الجبهه انا لا ارها ههههه 
عاصم كتم ضحكته بالعافيه وقال بغضب مصطنع ……ريان عيب كده 
بقلم بسمله بدوي
ريان ببراءه ……سوري ي طنط 
وخرجت بسرعه 
ايفاء في نفسها وبتتوعد لها بالشر وبتقول …..طنط اما وريتك وطردتك من القصر ومشت بعصبيه 
وعاصم راح اخد العربيه ومشا هو و ريان وكل شويه يبص عليها  بحب وريان شايفاه بس عامله بنفسها مركزه في الفون 
وقف قدام السنتر بتاع الدرس 
ريان برقه …….. ايوه هنا ي أبيه مرسيه وخرجت بس رجعت بسرعه باسته من خده وطلعت تجري على السنتر 
عاصم وقف بصدمه ورفع أيده يتحسس مكان قبلتها وابتسم بحب ومشا
تسريع الاحداث
ريان اخدت الدرس وخرجت هي وصاحباتها قاطعهم صوت شاب  وسيم ويدعي فارس .
فارس بحب …… انسه ريان 
ريان بصتله ببتسامتها الجذابه الي بينت غمارتها اكتر وقال …..ايوه 
فارس بحب…….. النوتي دي بتاعتك صح نسيتها جوه 
ريان مدت أيدها  واخدته منه وقالت بصوتها الرقيق …..شكرا جدا ليك ي فارس 
قاطعهم صوت عاصم الغاضب …….ريان
الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري
لقراءة باقي فصول الرواية اكتب تعليقاً لتظهر لك

‫2 تعليقات

اترك رد