Uncategorized

رواية عشقي لك تخطى الحدود كاملة بقلم شروق عبدالعزيز (جميع الفصول)

 رواية عشقي لك تخطى الحدود كاملة بقلم شروق عبدالعزيز (جميع الفصول)
رواية عشقي لك تخطى الحدود كاملة بقلم شروق عبدالعزيز (جميع الفصول)

رواية عشقي لك تخطى الحدود كاملة بقلم شروق عبدالعزيز (جميع الفصول)

  1. لقراءة الفصل الاول : اضغط هنا
  2. لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
  3. لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
  4. لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا
  5. لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
  6. لقراءة الفصل السادس : اضغط هنا
  7. لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
  8. لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
  9. لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
  10. لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
  11. لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
  12. لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
  13. لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
  14. لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
  15. لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
  16. لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
  17. لقراءة الفصل السابع عشر : اضغط هنا
  18. لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
  19. لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
  20. لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
  21. لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
  22. لقراءة الفصل الثاني والعشرون : اضغط هنا
  23. لقراءة الفصل الثالث والعشرون : اضغط هنا
  24. لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
  25. لقراءة الفصل الخامس والعشرون : اضغط هنا
… ابية زين انا بحبك اوي
…. اية اللي انتي بتقولية دا انتي لسة صغيرة علي الكلام دا ومينفعش اللي بتقولية دا 
… بس انا مش صغيرة انا عندي 16سنة انا بحبك 
زين: سهر انتي لسة صغيرة ومش عايز اسمع كلام في الموضوع دا تاني والا هيكون ليا تصرف تاني ميعجبكيش مفهوم 
سهر: بس يازين انا بحبك ومقدرش اعيش من غيرك لية بتعمل معايا كدا وانا مش صغيرة علي فكرة انا كبيرة وبقولك بحبك 
زين  بعصبية: انتي زاي تقولي كلام زي دا انتي واحدة مش محترمة وانا ان سمعت منك كلام كدا تاني صدقيني هقول لاخوكي وهتشوفي مني رد فعل ميعجبكيش انا مبحبكيش انا مش هحب طفلة صغيرة  انا بحذرك لاخر مرة مسمعش منك كلام زي دا تاني مفهوم 
سهر: بس انا بحبك 
زين بعصبية وغضب:  انتي مجنونة انا مبحبكيش وبكرهك ايوا بكرهك انتي فاهمة
وسابها ومشي وهو بيأنب نفسو علي الكلام اللي قالوا. 
نتعرف علي الشخصيات: 
(عائلة الكافري) 
زين الكافري 32 سنة مقدم في الجيش عصبي حاد الطباع 
ذو بنيان قوي (عضلات بقا وكدا وبقا وكدا ????) يحاول نسيان الماضي وتخطية ولكن هل للقدر في ذلك راي. 
امينة المحمدي: 
ام زين سيدة طيبة وحنونة تعشق اولادها كثيرا تمتلك من العمر 54 عاما
ادم الكافري: 
الاخ الاكبر لزين استلم شركة والدة تخرج من سياسة واقتصاد جاد في عملة لا يتهون ابدا مع اي شخص عصبي حاد الطباع يعشق ابنة عمة نور لدرجة التملك يمتلك من العمر 35 عاما
جميلة الكافري: 
الاخت الاصغر لزين وادم فتاة مرحة ومشاغبة تعشق عائلتها ذات عيون زرقاء كالبحر وقوام ممشوق تعشق خالد ابن عمها من الطفولة ولكن هل يبادلها هو نفس الشعور؟ تمتلك من العمر 23 عاما تخرجت كلية التربية للطفولة المبكرة
محمود الكافري: 
ولد زين رجل اعمال معروف يعشق المال كثيرا
 ولكن هل يفضل المال علي مصلحة ابنائة؟ يمتلك من العمر 64عاما
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امجدالكافري: 
عم زين ويكرة زين وادم كثيرا ويحقد عليهم يعشق المال ايضاً 
خالد امجد الكافري: 
ابن عم زين يعمل رائد بالجيش وهو وزين اصدقاء ولكن اختلفوا( لسبب ما هنتعرف علية في الأحداث) يمتلك من العمر 29 عاما
نور امجد الكافري: 
ابنة امجد فتاة ذات ملامح هادئة تعشق ادم من الطفولة تمتلك من العمر 25 عاما ذات عيون عسلية تغرق كل من يتتطلع بها تخرجت من كلية التجارة 
همس امجد الكافري: 
فتاة تعشق المال وتحب زين لوسامتة ومالة وايضا عملة (من الاخر كدا بت مخلصة وبتحب التباهي ????) وتمتلك من العمر 21 عاما
صفاء المحمدي: 
زوجة امجد تعشق المال ولايهمها سوي السهر والخروج 
كل مايهمها انها من سيدات المجتمع الراقي وتكره اختها امينة وهمت اخواتها من الاب (ولية حقودة اجدعان ????) 
(دانتي هتشوفي ايام سودة ????) 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(عائلة الكامل) 
سهر الكامل: 
فتاة بسيطة مرحة تحب الحياة تعشق عائلتها 
ذات عيون زرقاء كالبحر تغرق من يتطلع بها تمتلك بشرة صافية كالاطفال تعشق زين عشق طفولتها ولكن مع جرحة لها هل باتت تعشقة ذات 23 عاما
تخرجت من كلية التجارة
مصطفي الكامل: 
الاخ الاكبر والوحيد لسهر يعتبرها ابنتة هو من تولي تربيتها بعد والدهما وصديق زين وخالد من الطفولة  (وهنعرف مع الاحداث ازاي اختلفوا) يمتلك من العمر 32 عاما تخرج من كلية الهندسة 
همت المحمدي: 
امراءة طيبة حنونة تعشق اولادها كثيرا الاخت الشقيقة لامينة
ابراهيم الكامل: 
والد سهر ومصطفي اب حنون ويعشق اولادة كثيرا ولكن توفي في حادث (وهنعرف ازاي مع الاحداث) 
الرواية كاملة متوفرة على موقعنا بشكل حصري
لقراءة باقي حلقات الرواية اكتب تعليقاً لتظهر لك

اترك رد

error: Content is protected !!