Uncategorized

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السابع 7 بقلم ملك أيمن

 رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السابع 7 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السابع 7 بقلم ملك أيمن

رواية طفلة أرهقت رجولتي الجزء الثالث الفصل السابع 7 بقلم ملك أيمن

دخل واتصدم بي بسمه واقعه وعائشه بتحاول تفوقها جري عليها جزئها الي فوق ع رجله وضربات خفيفه ع خدها ويونس بيقيس النبض
يونس:لازم مستشفى
غيث: لو سمحت يااسر ابعد وشال بسمه ونزل والكل وراه تسريع الاحداث وصلو المستشفي ودخلت طوارئ
غيث: انت السبب
عمر: غيث
غيث: اي اي هو السبب مفيش حاجه وحشه الا وعملها لها
يونس: مش وقت الكلام ده
عائشه: يارب يارب يامنجي نجي من المهالك يارب
بسنت: عائشه اهدي ياحبيبتي جسمك كله بيترعش
عمر راحلها
عمر: لو سمحتي يابسنت هتلها ميه
بسنت: حاضر وراحت تجيب ميا من الكفاتريا قرب وقف قدمها ميقدرش يلمسها
عمر: ممكن تهدي بسمه هتكون كويسه سدقيني
عائشه: اي الي حصلها دي مكنتش بتتحرك جسمها متلج انا مش عوزاها تروح مني ونبي يارب نجيها ليا
عمر: عائشه بالله اهدي هتكون كويسه جت بسنت وادتها الميا واسر… اسر في ملكوت اخر وافتكر لما دخلها الاوضه
فلاش باك
دخل بيها وهو متعصب دخلها الاوضه بغضب
اسر: مش عاوز اسمع نفس مفهوم
بسمه: ا ا ابيه ب بلاش تقعدني ل لوحدي بالله ياابيه خلاص م مش هخبي ح حاجه تاني و ولله
اسر: قلت مسمعش نفس ومشوفكيش بره الاوضه دي سامعه وخرج وقفل الباب
باااك
اسر: مكنش ده قصدي انا بس كنت خايف عليها من عصبيتي ولله مكنت اقصد كده
خرج الدكتور الكل جري عليه
غيث: هاا يادكتور طمني
الدكتور: الحمد لله الانسه بخير الي حصل ده من قله الاكل وكمان عليها الحيض وكان طبيعي
عائشه بصوت هادي جدا((لان صوت المراه عورا)) طيب جسمها كان متلج لي
الدكتور: من الخوف هي عندها فوبيا وخافت من حاجه ارجو المتابعه معاها عن اذنكم حمدله بسلامه ومشي
كلهم دخلولها الا اسر ابتدت تفوق كلهم حواليها وعائشه ماسكه ايديها وبتعيط
بسمه: خلاص يانكدو انا كويسه
عائشه: نكدو نكدو بس قومي
غيث: حمدله علي سلامتك ياقلب اخوكي قلقتيني
بسمه بابتسامه هاديه: متقلقش هتموت قبلي ياابيه
يونس: عجبك كده سيبتي ركبي حمدله ع سلامتك ياعيوني
بسمه: احنا هنكدب ياابيه انت عندك ركب اساسا الله يسلمك
بسنت: ههه حتي وانتي كده حمدله علي سلامتك يابوسبوس
بسمه: طب عشان بوسبوس دي مش هرود عليكي هيه
الكل ضحك عليها طفله ضد الحزن ايا كانت الظروف
بسمه: احم فين ابيه اسر
غيث: وانتي عايزه منه اي مش هو السبب في الي انتي فيه دا
بسمه: لا مش هو وبعدين ايش دخلكم ممكن حد بندهلو
بسنت: حاضر وخرجت اسر كان قاعد ع الكرسي بره
بسنت: اسر بسمه طلباك
اسر بهدوء: حاضر وقام دخل
بسمه: سيبونا لوحدنا شويه
غيث: بس
يونس: غيث يلا وخرجو كلهم
✍????بقلمي ملك ايمن✍????
بره
غيث: لي سكتوني
عمر: ياغيث انت اخوها اهو وكلنا عارفين فين امانها يابني اسر ده مربيها لو ولع فيها كده بردو هتحس بلاامن معاه لانه دي الي قلبها مسدقه
يونس: بظبط كده سيبهم
بسنت: احم تعالو نشرب قهوة يلا
✍????بقلمي ملك ايمن✍????
عند اسر وبسمه
بسمه: ابيه
اسر: قلب ابيه
بسمه: واقف بعيد لي ادخل
اسر: انا بقربي باذيكي احسن اكون بعيد
بسمه: انا عاوزه اتاذي ممكن تقرب ياابيه ونبي
اسر: حاضر قرب وقعد جنبها ه السرير اتاخرت شويه وشاورتله ينام جنبها قرب بهدوء ونام جنبها وهي حضنته
اسر: مش خايفه
بسمه: من اي
اسر: مني
بسمه: انا لو اخاف من العالم مخفش منك ياابيه طول عمرك بتبين انك قاسي لكن انت طيب طيب اوي ياابيه زي بسمه
اسر: انا اسف ع كل مره زعلتك فيها وع كل مره قلتلك كلام وحش فيها
بسمه: مش فاكره انك عملت حاجه من دول
اسر: انتي ازاي كده بصي رفعت وشها شاف عنيها العسلي رموشها الطويل
بسمه: نعم ياابيه
اسر: انتي ازاي حلوه كده
بسمه: من بعض ما عندكم ياابيه
اسر: ههه انا بحبك اوي يابسمه
بسمه: ابيه
اسر: نعم
بسمه: هو يعني حضرتك
اسر: في اي
بسمه: قالت بسرعه هتعمل اي مع المستر وخبت وشها بسرعه في ضدره ابتسم ع حركتها
اسر: ه…… 

اترك رد