Uncategorized

رواية عشقت صعيدي الفصل التاسع عشر 19 ندى حمادة

 رواية عشقت صعيدي الفصل التاسع عشر 19 ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل التاسع عشر 19 ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل التاسع عشر 19 ندى حمادة

ادم بفرحه اول مرة يسمع كلمه حبيبي من ندى 
ادم قولتي اي حبيبك ده بجد 
ندى بفرحه وكسوف أيوة حبيبي 
ادم شال ندى ولف بيها كتير اوي بحبك ي ملاكي♥️
الناس سقفت كتير اوي وكانو فرحانين 
ندى اتكسفت وخبت وشها في حضن ادم 
ادم خد ندى ولعبو كتير اوي اوي فالملاهي وبعدين راحو اتغدو 
وخدها راح مول كبير اوي وحلو اوي اشترو لبس كتير اوي لندى وادم 
فالمحل ادم ي ندى ي حبيبتي احنا بقالنا تلات ساعات بتنقي لبس 
ندى الله مش جوزي استحمل بقى ونقي معايا 
ادم انتو كده ستات لازم تطلع عينينا 
البنت الا واقفه فالمحل معجبه جدا بادم 
لالا مش كلهم ولله بيطلعو عينكم 
ادم ضحك علي البنت وضحك اكتر لما شاف وش ندى 
ندى راحت عند البنت بصي ي حببتي تخليكي في حالك وعينك دي بعيد عنو فاهمه ولا أفهمك بطريقتي 
البت باحراج اسفه جدا
ندى يلا نمشي انا خلصت 
ادم يلا خدها وهي مدايقه جدا وهو عمال يضحك 
ندى بغيظ بتضحك علي اي هااا 
ادم لا ولا حاجه بس شويه وكنتي هتاكلي البت 
ندى اه عشان حيوانه 
ادم خلاص بقى قلبك ابيض تعالي اجبلك حاجه حلوة 
خد ادم ندى وخالها قاعده فالكافيه 
وراح جبلها بوكس كبير 
ندى اتفجات بادم ومعاه بوكس كبير
ندى اي ده 
ادم افتحي 
فتحت ندى لقيت بوكس مليان شكولاته كتير اوي ونوتلا
ندى فرحانه اوي الله ي ادم بحب الشوكولاته اوي اوي
ادم ونا بحبك انتي 
ندى بفرحه ميرسي جدا ي ادم علي الحاجات الحلوة دي 
ادم طيب يلا عشان نروح السينما 
ندى بجد يلا 
راحو السينما واتفرجو علي فيلم رومانسي وجميل جدا وطول الوقت ندى شايفه بطل الفيلم هو ادم وكانت مبسوطة اوي باليوم الجميل ده
ادم كان مبسوط اوي وعرف ان السعاده بجد هتلاقيها مع شخص بتحبو 
خلصو السينما خد ادم ندى. وراحو علي الكورنيش يتمشو وجبلها درا مشويه وطول اليوم بيتصورو مع بعض وكان شكلهم جميل اوي 
ندى اليوم خلص بسرعه بس كان حلو اوي ي ادم 
ادم معاكي حق بس الايام جايه كتير وان شاء الله نعوض اليوم ده 
ندى بفرحه ياريت ي ادم ياريت 
يلا بقى عشان اروحك 
ندى انت مش هتبات 
ادم مش هينفع هروح بقى 
ندى لا تعالى بات النهارده مش عايزه اسيبك أرجوك 
ادم خلاص يلا وراحو البيت وندى صممت ان ادم ينام معاها فالاوضه 
لازم نقول لبابا الاول 
ادم عمي محمد انا النهارده هبات في اوضه ندى 
محمد لا 
ندى عشان خاطري ي بابا 
محمد ماشي خرجو راحو الاوضه
محمد بات لان النهارده اخر يوم ليكو مع بعض????
ادم وندى كانو تعبانين من اليوم ده نامو بس طول الوقت ندى ماسكه في ادم اوي وخايفه انو يسيبها 
ادم كذلك بردو
ادم بيفكر مش عارفه انا خايف اسيب ندى لي اكيد عشان وحشاني مش عارف ربنايستر 
صحيو الصبح وفطر
علي الفطار محمد ندى هتنزلي الشركه النهارده 
ندى ايوه
تمام 
خلصو فطار
ادم ندى حببتي انا لازم امشي بس عايز اقولك حاجه خلي بالك من نفسك فاهمه 
ندى انا مش عايزك تمشي خايفه مش عارفه لي 
ادم بيطمنها مع انو هو كمان خايف متخفيش ي حبيبتي انا هاجي تاني عشان احدد ميعاد الفرح بقى 
ندى بفرحه بجد 
ادم اه ي حبيبتي 
ماشي مع السلامه 
ادم مع السلامه كده شدها باسها جامد كأنو مش عايز يسببها وحضنها جامد وندى مسكت في حضنو جامد اوي ومش عايزه تسيبو يلا ي حبيبتي لازم امشي باي
ندى في حفظ الله
ندي مش مرتاحه راحت عشان تلبس وتنزل الشركه كلمت يارا ها فينك 
يارا بعياط ندى الحقيني انا تعبانة اوي اوي انا لوحدي تعالى بسرعه انا بموت 
اهدي اهدي انتي فين انا في ….. 
راحت ندى بسرعه وصلت الشقه وفتحت يارا لندى الباب وهي تعبانه ندى بخوف مالك في اي 
يارا  الحقي ي ندى 
ندى بخوف …….
يتبع…..
لقراءة الفصل العشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية صعيدي علمني الأدب للكاتبة حنين عادل

اترك رد

error: Content is protected !!