Uncategorized

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم حنان احمد

     رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم حنان احمد

رواية صعيدي احتل قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم حنان احمد

فرح في اي طيب 
ومره وحده بقيت في الحيطه مش عارفه تتحرك 
وزين مخنوق علي اخره 
زين فين تليفونك يا هانم 
فرح تحت المخده 
زين طب ما هو تحت المخده مبترديش لي 
فرح كنت نايمه وعملاه صامت 
زين اممم
فرح خلاص طيب 
زين متتكرارش تاني 
فرح حاضر 
زين طيب 
ودخل خد دوش 
فرح ياله ننزل عشان ناكل 
زين مردش عليها 
فرح زعلت وسابته ونزلت 
زين نزل وقعد ياكل ومدهاش اي اهتمام 
فرح زعلت اوي 
زين خلص اكل ودخل مكتبه 
زينب فرح خدي اقواليك 
فرح نعم 
زينب عمر جاي هو وأهله كمان شويه 
فرح عارفه 
زينب البس اي 
فرح البسي الدريس اللي جيباهواليك
زينب ماشي 
وبعدين زينب بصتلها مالك يا فرح 
فرح ها لا يا حبيبتي مفيش 
قامت فرح فتحت المكتب بتاع زين ودخلت 
زين شافها متكلمش 
فرح في اي بقا 
زين مردش 
فرح بكلمك 
زين مش فاضي 
فرح بقا كده طيب
ولسه ريحه تطلع شدها من أيدها بسرعه وقعدها علي رجله 
فرح ابعد عني 
زين لا 
فرح مش انت مش بتكلمني خلاص سبني 
زين لا برضو 
فرح طيب 
راح زين طبع بوسه علي خدها 
فرح بكسوف عيب كده انت انت 
زين بس بس 
فرح طيب 
زين لسه زعلانه
فرح قول لي نفسك 
زين عشان كنت قلقان عليكي اوي 
فرح ماشي خلاص اخر مره 
زين لما نشوف 
فرح طب قوم البس خطيب اختك كريمه وأهله جاين 
زين اه ماشي ياله 
وطلعوا يلبسوا 
فرح ياله بينا 
زين لمي شعرك 
فرح كده حلو ياله بس 
زين طب خليكي هنا متنزليش خالص 
فرح هو اي ده 
زين لمي شعرك 
فرح اهو عملته ديل حصان 
زين طيب ياله 
ونزلوا 
كان كله قاعد وفرح دخلت لي كريمه وزينب 
كريمه حلو كده 
فرح استني اظبتلك 
وخلصوا لبس 
شاكر حد ينده لي البنات من جوه 
فرح ياله يا بنات وطلعوا 
وكله قاعد 
شاكر كمل كلامك يا ولدي 
عمر طبعا حضرتك عارف يا عمي ان احنا جاين نحدد فرح احمد اخوايا وكريمه 
شاكر ايوه 
عمر وبالمره يبقا خطوبتي انا و زينب 
شاكر نسأل العروسه الاول
شاكر موافجه يا زينب 
زينب حطت وشها في الارض وقالت اللي تشوفه يا بابا 
شاكر طب علي خرت الله 
عمر نقراء الفتحا بقا ????
خلصوا ************
احمد طب الفرح بعد كام يوم يا عمي 
شاكر اللي انت عايزه يا ولدي اي وقت 
احمد بعد تلت تيام كويس 
شاكر ماشي يا ولدي 
وحددوا 
وعمر مشلش عينه من علي زينب 
وفرح قاعده مركزه معاهم ????
زين طب نقوم ونسبهم مع بعض 
فرح اتغاظت كان نفسها تكمل باقي النظرات ????????
زين فرح يا فرح 
فرح ها 
زين هو اي اللي ها خدي 
كله قعد يضحك عليها قامت تجري علي زين 
زين سرحانه في اي يا شقيه 
فرح انا ببص عليهم بس ????
زين امم تعالي نقعد زيهم لوحدنا 
فرح تعاله 
احمد قعد جمب كريمه وعمالين يتكلموا 
وعمر قام جمب زينب 
زين تعالي نذاكر 
فرح ياله 
ما ناس تحب 
وناس يقعدوا يرغوا 
وناس ريحه تذاكر ????????????‍♂️
زين بضحك تعالي بس تعالي 
شالها وطلع الاوضه قعدها وجاب الكتب 
وبدا يذكرلها 
فرح الله فهمت بسرعه 
زين طب الحمدلله 
فرح بتبصله جامد كل يوم تذكرلي 
زين حاضر يا معلم????????
فرح ماشي 
وسهروا عشان يذكرلها كويس 
فرح انا جعانه 
زين استني 
نزل بسرعه جاب شيبسي وشيكولاته وحاجات كتير اوي 
زين جيت اهو 
فرح هيييي وقعدت تتطنطت 
زين بعد يضحك وطلع علي السرير يتنطط معاها ????
وقعدوا يضربوا بعض بالمخدات والريش بوظ الدنيا 
فرح يالهوي ????
زين اي 
فرح الاوضه باظت 
زين تعالي نعملها طيب 
فرح ماشي ????????‍♂️
بعد شويه 
فرح انا تعبت اوي 
زين احسن 
فرح بزعل طيب 
زين خلاص خلاص وشالها 
فرح نزلني عشان اخلص الباقي ده 
زين ماشي 
بعد شويه 
فرح اه يا دراعي وجعني اوي
زين اي مالك 
فرح تعبت اوي 
زين معلش 
مسك أيدها شويه وخدها فحضنه ونام 
تاني يوم 
زين ياله يا بنات عشان شويه ونجيب شبكت زينب 
كلهم ماشي 
وصلوا المكان 
وعمر وأخوه وأبوه كانوا واقفين 
أبوه اسمه محمود
محمود اهلا 
زين اهلا يا عمي 
محمود تعالي يا بنتي ياله عشان تنقي دهبك 
زينب حاضر 
خدها عمر ودخلوا المكان 
عمر اختاري 
زينب بتردد اصل اصل 
عمر مالك قلقانه كده لي 
زينب ها لا مفيش 
عمر طب استني 
عمر يا مدام فرح 
فرح نعم 
عمر تعالي شوفي زينب 
زين رواحي اختاري معاها 
فرح حاضر 
دخلت 
فرح اهدي متوتره كده لي 
زينب مش عارفه 
فرح متقلقيش تعالي ننقي 
ودخلوا وقعدوا يختاروا 
وعمر مركز اوي مع زينب 
وفرح مركزه فكل حاجه ????????
عمر لاحظ أن فرح خدت بالها 
احم احم 
فرح ضحكت وكتمت ضحكتها ????
فرح عارفه يا زينب 
زينب نعم 
خطيب واقع اوي 
زينب بضحك يا شيخه 
فرح وربنا ????
زينب امم منا شيفاه 
فرح لما نروح نكمل كلام يابا ????????
زينب اسكتي يخربيتك هتفضحينا 
فرح حاضر 
اختاروا وخلصوا 
عمر خلاص 
فرح اي رايك يا عريس 
عمر ماشاء الله حلوين اوي 
زينب تسلم 
عمر فصل باصصلها 
فرح احم احم 
عمر ها طب هروح ادفع انا 
فرح فصلت ضحك عليه وزينب مكسوفه 
خلصوا ومشيوا وجهزوا كل حاجه والفساتين وكله 
جه يوم الفرح والخطوبه 
البيت كله فرحان 
لولولولولولولولولولولولولولولي
البيت كله فرحان وبيجهز 
وكل واحد جهز 
بليل 
زين انا رايح انا وعمر واحد نجيب فرح وزينب و كريمه 
شاكر ماشي يا لولدي هنسباجوك 
زين ماشي يا بوي 
وصل زين ونزلوا كلهم 
وطلعوا 
كريمه كانت زي القمر بالفستان الابيض 
وزينب كان لبسه فستان كشمير كبير اوي وكانت حلوه اوي 
وفرح معروفه زين القمر من غير اي كلام 
زين اي يا فرحتي
فرح نعم 
زين اي الجمال ده كله 
فرح حبيبي تسلم 
وبتظبطله البدله 
زين ياله يا جماعه اخرنا 
وكل واحد ركب عربيته مع مراته ومشي 
وصلوا القاعه 
دخل اول حاجه احمد وكريمه 
وبعدهم عمر وزينب 
وكل واحد قعد في مكانه 
محمود ابو عمر واحمد لبس خطيبتك الدهب ياله 
عمر حاضر 
وبدأ يلبسها والاغنيه المشهوره اشتغلت 
يا دبلت الخطوبه عقبالنا كولينا ونبني طوبه طوبه في عش حوبينا ما علينا ????????
عقبال كل البنات ????
لبسها وخلصوا 
اشتغلت اغنيه رومانسيه 
وراحوا يرقصوا 
احمد وكريمه 
وعمر وزينب 
و زين وفرح 
عمر عارفه مش مصدق أن خلاص خدت حب عمري عارفه بحبك من واحنا عيال صغيره 
زينب بصت في عينه لقيتها بتلمع قلبها دق اوي 
عمر اوعدك عمري مزعلك 
زينب عارفه 
عمر بحبك 
زينب بكسوف وانا 
وخلصوا يومهم 
وكريمه  وأحمد روحوا بيتهم 
وعمر وصل زينب واهلها 
عمر تصبحي علي خير يا كل دنيتي 
زينب بكسوف وانت من اهله 
عمر خالي باليك من نفسك
زينب حاضر 
عمر هشوافيك بكره وانتوا جايب الصباحيه هستناكي عشان اصحي علي الوش القمر ده 
زينب بكسوف ان شاء الله 
وكل واحد روح 
فرح اليوم كان صعب اوي 
زين الحمدلله عدت علي خير 
فرح الحمدلله 
زين تعالي هنا 
فرح نعم 
زين كنتي زي القمر انهارده 
فرح بضحك عارفه 
زين يا شيخه 
فرح اه 
زين عيني فعينك كده 
فرح اهو وقربت من وشه اوي 
زين طب تعالي بقا 
وخدها فحضنه 
زين نفسك في اي 
فرح نفسي اجيب مجموع حلو وادخل هندسه 
زين أن شاء الله انتي ادها 
فرح يارب 
ومره وحده ????????????????‍♂️
يتبع….
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!