Uncategorized

رواية حب الشافعي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا الشافعي

 رواية حب الشافعي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا الشافعي

رواية حب الشافعي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا الشافعي

رواية حب الشافعي الفصل الرابع 4 بقلم دنيا الشافعي

وقفنا عند ….
دنيا اول لما دخلت انصدمت 
محمد بخضه : في اي مالك 
دنيا : اي دا الأوضه دمااااار ي ابا الحج ????????
( عارفه انكو كنتو متخيلين حاجه تانيه بس احب اللعب بالاعصاب ????????????) 
محمد : تافهه اوووي علي فكره ????
دنيا : ملكش  دعوه ..  بس مش قولتلي انت هتنام فين . اكيد مش هنام في نفس الاوضه يعني ????
محمد :  لا هنام في نفس الاوضه . طبعا انتي نسيتي اني بقيت جوزك ولا 
دنيا بلعت ريقها بخوف : يعني قصدك اي…. اوعا يكون اللي في بالي 
محمد : لا متخافيش مش هموت عليكي يعني 
انتي هتنامي علي الكنبه وانا علي السرير 
دنيا بصدمه :  اي ????
محمد : هو دا اللي عندي 
دنيا بحزن مصتنع : يعني يرضيك ي مان بنت كيوت زيي كدا تنام علي الكنبه وانت موجود 
محمد بغمزه : مش  عايزه علي الكنبه تعالي نامي معايا علي السرير ????
دنيا : لا لا خلااااص هنام علي الكنبه بس لو ضهري وجعني هتكون انت السبب 
محمد :  يلا روحي انخمدي بقا … مش بتبطلي كلام خااالص مبتصدقي حد يتكلم 
دنيا : غوري ي عم منها 
محمد : بتقولي اي …. قولي كدا تاني 
دنيا : ولا حاجه ي مان بقول تصبح علي عقربه … قصدي علي خير ????????
محمد : امشي ي دنيا من قدامي علشان مش اخليكي اشرف بدل دنيا 
دنيا بخوف : حاضر حاضر هنام 
محمد : هتنام هو حضرتك مش بتصلي ولا اي ????
دنيا : لا علي فكره بصلي وكنت لسه هسالك علشان مش عارفه حاجه في الاوضه
محمد : طيب الحمام من هنا ويلا علشان نصلي مع بعض 
دنيا بإعجاب شديد علشان اللي قاله : حاضر 
ودخلت واتوضت وطلعت ولبست إسدال كان معاها في هدومها وهو كان طلع من الحمام وصلوا 
ولما خلصوا 
ناااموووو من كتر التعب 
عند سهير العقربه ???????? ..  
سهير وهي في حضن راجل ويفعلون ماحرمه الله 
سهير : قولتلك ي حبيبي كل حاجه هتكون لينا 
الراجل : برافو عليكي ي قلبي . اهم حاجه البت دي غارت من هنا مش ناقصين قرف ..
سهير : معاك حق والله 
الراجل : يلا نرجع للي كنا بنعمله ي قلبي 
سهير بضحكه أقل ما يقال عنها انها ضحكت أحدي العاهرات 
– يلا ي قلبي 
وفعلووا ماحرمه الله 
( استغفر الله ???? ملناش دعوه احنا ????????) 
في الصباااح 
– في منزل الشافعي 
استيقظ محمد قبل دنيا . وراح عندها وفضل يتأمل في ملامحها وحملها ووضعها علي السرير .
محمد حس انها ابتدأت تصحي راح نايم جنبها ????
دنيا  حست  بأنفاس بجانبها ف فتحت عيناها بنعاس ولقت محمد نايم جنبها
فضلت تتامله 
( هي كمان جات عليها يعني ????????????) 
وبعدين انتبهت لنفسها 
دنيا : يلهووووي  مين جابك هنا 
محمد عمل نفسه لسه صاحي وقام بخضه: 
هو في اي .. اي الصوت العالي اللي علي الصبح دا 
دنيا : انت اي اللي جابك جنبي ي بني آدم انت 
محمد : والله يعني الست هانم مش ملاحظه أنها هي اللي جات عندي 
دنيا : جيت ازاي والله ماعرف 
محمد : عارف اني قمر ومحدش يقدر يبعد عني 
بس مكنتش اعرف اني قمر اوووي كدا ????
دنيا بصت بقرف ومتكلمتش … 
وراحت اتوضت. كذلك محمد وصلوا ونزلوا علشان الفطار 
حازم : صباح الخير ي حبايبي 
دنيا ومحمد : صباح النور  ي بابا 
وقعدوا وبدأوا في الفطار …
ورن جرس البيت راحت دعاء فتحت 
وكان في واحده واقفه قدام الباب 
اقل ما يقول عنها انها عاهره من العاهرات 
العاهره اوبس قصدي البنت ???? : محمد بيه موجود 
دعاء : ايوه حضرتك عايزه حاجه 
البنت : وسعي كدا من قدامي ودخلت 
راحت ناحيه اوضه السفره 
البنت : بيبي وحشتني اوووي 
محمد : انتي اي اللي جابك هنا …………….
يتبع…
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد