Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم شروق مصطفي

   رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم شروق مصطفي

عارفه انكم زعلانين مني اوووي علشان مش بنزل البارت بس غصب عني لان انا في ثانوي ومش بلاحق وانا فكرت اني اوقف الروايه بس تراجعت بعد كدا وقررت اني هنزلها كل احد واربع من كل اسبوع ♥
عند يارا وكريم 
كريم ركب يارا العربيه بتاعته وخدها الي مكان ما يا تري اي المكان ده ؟؟
كريم نزل يارا بغضب وشدها من.ايديها 
يارا بصدمه من المكان لانو كان شبه مهجور 
يارا بخوف …انت انت جايبني هنا ليه ي كريم 
كريم بغموض …هتشوفي دلوقتي 
كريم ويارا دخلو البيت المهجور تحت اعتراض من يارا 
كريم شد يارا ودخلها الاوضه 
يارا بخوف ….انا .انا مش عايزه اقعد هنا مشيني 
كريم ..مش قبل ما تقوليلي كنتي فين 
يارا بغضب وافتكرت كلام الحارس ان كريم كان بيجوز 
يارا بغضب ….ملكش دعوه انا بكرهك وبقرف منك رحتك بكرهها 
كريم بغضب وعروق بارزه …يعني انتي بتكرهيني 
يارا بسبات …اه بكرهك وعايزه اطلق 
كريم بغضب اكبر …بس لو مكنتيش ليا مش هتكوني لحد تاني ي يارا 
لم تفهم معني كلامه وافاقت من شرودها علي يده وهي تقطع ثيابها 
يارا بخوف ….ا نت هتعمل اي 
كريم ومازل بيقطع هدومها ….مش هخليكي تبقي لغيري ي يارا وذقاها علي السرير 
يارا بدموع وبترجع ورا …كريم علشان خاطري متاذنيش ابعد عني 
كريم ومازال عقله يتردد فيه كلاماتها بكرهك بقرف منك 
كريم بغضب وحش انقض عليها ونسي يارا حب عمره ونسي انها اول ما لجات لحد لجاتلو هي نسي ان هي قبل ما تكون مراته هي بنته واخته نسي ان هي مكنتش بتخاف من حد غيره نسي كل هذا 
يارا بدموع ….سبني ي كررررررررريم 
ولكن لا حياه لمن تنادي 
بعد ساعه ونص 
توقف توقف للحظات وهو يري حب عمره امامه كا جثه هامده ووجها شاحب شحوب الموتى
كريم بصدمه من فعلته …يارا يارا ردي عليا
ولكن لا حياه لمن تنادي 
 ياااااااااااااأاااااااارا 
عزيزي القاري هل هذه نهايه قصه يارا وكريم ام هناك المزيد من المتاعب والصعوبات 
عند مراد ورنا
رنا بتذمر …انا عايزه اكل مانجه 
مراد بستغراب ..اشمعنا 
رنا بعدم فهم …اشمعنا اي من انا حامل 
مراد وقد نسي هذه الفكره ….ااااه ااااه افتكرت 
رنا بشك …هو فيه حد بينسي ابنه 
مراد ببتسامه صفراء …لا ي روحي معلش مختش بالي 
رنا مازال الشك موجود .ًطب انا عايزه اعمل فحص انهارده عايزه اشوف البيبي 
مراد بصدمه …هااا 
رنا بشك اكبر …فيه اي ي مراد مالك انت قولتلي قبل كدا هاخدك ومخدنيش يلا بقي البس ويلا نروح 
مراد وقد عزم امره علي ان يخبرها 
مراد لي رنا …رنا حبيبتي في موضوع لازم تعرفيه بس تهدي 
رنا بشك …فيه اي ي مراد هو انا هموت
مراد بتنهيده ….انا عايز اقولك ان …
تررررررررن 
مراد بغضب مكتوم ….الو 
؟؟؟؟؟؟؟
مراد …ماشي خلاص جاي 
مراد قفل التليفون 
مراد لي رنا …انا هروح الشركه لان في موضوع مهم لازم اروح اشوفه 
رنا بحب …ماشي متتاخرش 
ولكن هل مراد من يخبرها ام سوف يحدث شيء اخر 
عند احمد ونها
احمد طلع تاني عند نها بعد ما سبها 
احمد دخل الاوضه واول ما دخل نها بصتله بغضب 
احمد بنبره لا تحمل النقاش …..بصي انتي لازم تسمعي كل حاجه وبدا يقص عليها كل حاجه من اول خطط صوفيا لحد موتها 
نها بصدمه ….ي يعني دا كله حصل وانا مش عارفه ط طب ليه تعمل كدا دا كله ليه انت شكيت فيا صح مكنش عندك ثقه فيا ي احمد ليه لو كنت بثق فيا مكنش ده كله حصل 
احمد بدموع ومسك اديها ….عايزاني اعمل اي هااا وانا شايف مراتي نايمه جنب واحد وانا مش اول مره اتخان ليه كل ما اتجوز واحده واثق فيها تخوني ليه هااا غضبي وغيرتي عمتني اني اعرف الحقيقه انا اسف س نها اني معرفتش الحقيقه غير متاخر اسف اووووي انا انا بحبك ولايمكن اقبل اني اعيش مع واحده تانيه غيرك علشان بحبك ومقتلتكيش علشان بردو بحبك 
نها بدموع هي الاخري ….انا الي اسفه اني مفهمتش وجعك اسفه اني مكنتش اعرف ان صوفيا خانتك مكنتش اعرف انا كمان بحبك ي احمد بمووووت فيك عمري ما حبيت حد غيرك علي اد العذاب الي عذبتهوني الا اني بحبك ولا يمكن اتخلا عنك ابدا 
احمد ببتسامه من بين دموعه ….يعني هتتجوزيني
نها بخجل ….اه 
احمد ..طب يلا احنا نتجوز دلوقتي يلا انا هجيب المازون 
نها …طب استني بكره ولا حاجه 
احمد بحزم …لا مفيش بكره انا هتجوزك النهارده يعني النهارده 
هل سيدخل طريق السعادة اليهم ام هناك شيء اخر 
عند رنا 
رنا قاعده في الفيلا بس لقت حد بيرن فتحت ملقتش حد بس قبل ما تقفل لقت جواب فتحته بستغراب 
ولقت فيه ورق ولما قرات الورق لقيته باسمها والاغرب انو بيقول انها سقطت لقت ورقه تانيه جوه الظرف 
مكتوب فيها ….انا حبيت اعرفك الحقيقه بدل ما انتي هبله كدا ومفكره انك لسه حامل مراد مقالكيش علشان بيستغفلك ومش هيقولك لانو مش عايز يعرفك عايزك تفضلي موهومه كدا كتير فاعل خير 
الصدمه الصدمه في ارجاء المكان هل ما قراته صحيح هل انا لست حامل ..
يتبع….. 
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!