Uncategorized

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك أيمن

    رواية حب في عمليات خاصة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك أيمن

رواية حب في عمليات خاصة الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك أيمن

مريم: ع عماد م مين
فيروز: الي بتكلميه ولا انتي فكراني نايمه ع وداني ولا اي
مريم: واذا انتي اي دخلك
فيروز: مريم متطلعيش اسواء ما فيا انا ماسكه نفسي بالعافيه وعم خرا ده ليا تصرف معاه
مريم بغل: انتي لي دايما كده مش عاوزه ليا الخير ابدا
فيروز: محدش في الدنيا دي كلها يخاف عليكي ويحبلك الخير دي يامريم
مريم: لا انتي السبب في بعدي عن ماما حتي ندي بقت قريبه منك اكتر مني بس احب اقولك حاجه انتي فعلا نايمه ع ودانك لاني متجوزه عماد عرفي
الم نزل ع وشها مدي قوته وقعها ع الارض قربت منها فيروز وقعد ع ركبه ونص ومسكت شعرها
فيروز بغضب: عارفه ده عشان انتي و*س*خ*ه انتي ******
مريم ببكاء: ابعدي عني كفايه بقا
ندي واميره جم ع صوتها ودخلو
اميره: يالهوي في اي وجريت ع مريم وكذالك ندي فضلو يطبطبو عليها
فيروز بجمود: متخرجش من اوضتها ولا جامعه ولا خروجات لو شوفت رجليها بره الاوضه هقطعهالها
ندي: في اي بس هي عملت لي
فيروز: اساليها اسالي ال***
اميره: في اي يامريم اتكلمي
مفيش رد
فيروز: اقولك انا الهانم ماشيه مع واحد ومتجوزاه عرفي
اميره لطمت: يالهوي لي كده يابنتي لي توطي راسنا
فيروز: لمسك
مريم مفيش رد
فيروز: مش هعيد سوالي
مريم ببكاء: لا لا
فيروز كانت هتتكلم قاطع كلامعا صوت رساله وكانت من رقم مجهول وكان نصها((اختك مراتي عرفي وبتبعتلي صورها وكان في صور لمريم بي بچامات))
فيروز: يابن الكلب
ندي: في اي فيروز حكتلهم ع الي اتبعتلها
مريم: لا مش ممكن مستحيل
فيروز؛ اي مستنياه يحميكي
اميره: فيروز جرحك اتفتح
فيروز: محدش له دخل اتفضلو ع اوضحكم ووجهت كلامها لمريم وانتي متخرجيش ابدا انتي فاهمه خرجو وهي قعده عقمت جرحها ونامت مش كتر التفكير
????????????????????????
في اوضه اسر وجاسر وجمال كان قاعد معاهم
جاسر: احم احم في ناس سرحانه هنا ياااخ
جمال: هو ماله مبلم كده
جاسر: تلاقيه سرحان في المزه
اسر: بس يلااا منك ليه
جمال: اي يابيضه بتتكسفي
جاسر: ياخلاثي ياناسوووووو
اسر مسك المخدات حدفها عليهم
اسر: تؤ بس بقا الله
جمال: مالك متضايق لي
اسر: البت غشيمه اوي
جاسر: احسن خليها تشربك من تحت رجلك
جمال: استني ياجاسر بس اسر انت حبيتها بجد
اسر بتوهان: مش عارف بس ببقا عاوزها معايا سمعت عنها كتير قبل ما اشوفها بحب شدتها في الكلام مع قويه جدا لكن فرفوشه يعني ممكن تقول انثي متكامله
جاسر: ااااااه يبقا وقعت ياعنيه
جمال: ولو بردو اتاكد من مشاعرك ممكن تكون بس منبهر بيها
اسر: انشاء الله خير
????????????????????????????
في صباح يوم جديد وتحديدا غرفه فيروز فونها ترن ترن ترن
فيروز بنوم: الو
يونس: فيروز ركزي معايا في مصيبه
فيروز: في اي ياعم هي الساعه كام
يونس: احم الساعه ٥ الفجر
فيروز: نهار ابوك طين دنا لو ورايا مهمه بصحه الساعه سته في اي ياجلاب المصايب
يونس: تعالي صاله الملاكمه نتكلم هناك
فيروز: طيب طيب تسريع احداث قامت فيروز لبست بنطالون ابيض وتيشرت جملي وهاڤ بوط جملي وعملت شعرها ديل حصان ونزلت
????????????????????????????وصلت المكان ودخلت كان بيتضرب مع المدرب دخلت غرفه اللبس بدون كلام غيرت لبست استريتش اسود وتيشرت كت اسود وخرجت مشي المدرب
يونس: اي ده انت رايح فين
فيروز: دوري ودخلت معاه في مبارزه حاده خلصت بفوز فيروز وقعدو بينهجو
فيروز: كنت عاوزني لي
يونس: بصراحه الموضوع بخصوص مريم
فيروز بمكر: لي كل معلومات مريم انت الي بتجبها مش غريبه هاا عملت اي مريم
يونس بارتباك: احم ااا اتبعتتلي صورها
فيروز…….
يتبع ……
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد