Uncategorized

رواية عشق المراد 2 الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فاطمة جودة

    رواية عشق المراد 2 الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فاطمة جودة

رواية عشق المراد 2 الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فاطمة جودة

عاصم .. بحبك 
السكوت عم المكان وعهد دمعت .. هي دي حاجه تزعلني 
عاصم .. عشان اللي مرينا بيه وكده خايف اقولك بحبك وميبقاش في رد فعل منك 
عهد اتعلقت في رقبته وهمست .. علي فكره انا كمان بحبك 
عاصم .. احلفي 
عهد. .. والله بحبك .
عاصم شالها وفضل يلف بيها 
عهد .. عاصم هنقع يا مجنون 
عاصم .. حاسس اني بملك الدنيا كلها 
عهد .. لي 
عاصم .. عشان طلعتي بتحبيني اول مره افرح كده 
عهد .. انت خضتيني لما قولت مش عارف هتفرحك والا هتزعلك 
عاصم .. هنكمل مع سليم 
عهد .. ياريت الخوف عندي بدأ يقل 
عاصم حضنها بشده .. انا بحلم 
عهد بخجل .. تؤتؤ 
عاصم .. عايزه تعملي ايه 
عهد .. نجري ونضحك واغني 
عاصم .. بس كده يلا 
عهد .. هتعمل كده بجد 
عاصم .. اعمل اي حاجه عشانك 
كانو بيجرو وهما ماسكين ايد بعض وفرحانين وبيضحكو علي هبلهم 
عهد وقفت وهي بتنهج .. بس اصبر 
عاصم ضحك .. تعبتي يا بيضه 
عهد .. اه 
عاصم بخبث .. مش انتي قولتي انك بتحبي الغني والرسم والرقص 
عهد .. ايوه 
عاصم .. لما نروح ترقصي عشان اشوفك موهبتك 
عهد ضحكت .. لا انا بحب ارقص لوحدي 
عاصم .. كده 
عهد .. انا بعشقو للدنيا ايوه هقولها انا متفائله بيه دي فرحة الدنيا وما فيها جتلي فيه وبدعي ربنا كل يوم خليني ليه 
انا بعشقه بكون ضعيفه بشوفه انا بستقوي بيه  دا حد من النوع اللي مره بتلاقيه انا حابه نفسي طول ما هي ملك ليك ملكني بكل احساسي فكرني تملي مش ناسي بقالي وهو دا ناسي مليش بعديه في وقت ما بيجي قدامي بتبدأ كل احلامي وتحضن صورته ايامي ملكني بكل احساسي فكرني تملي مش ناسي بقالي وهو دا ناسي ماليش بعديه في وقت ما يجي قدامي بتبدأ كل احلامي وتحضن صورته ايامي بمووووووووووت انا فيه 
عاصم .. بحبك 
عهد بخجل .. يلا نروح الشروق طلع 
عاصم حط ايدو علي كتفها لحد العربيه 
عهد .. عاصم مش زعلان مني اني لسه بخاف 
عاصم .. لا يا حبيبي لما تهدي خالص وكمل بغمزه في شوية حاجات صغيره هعلمهالك 
عهد .. ماشي .. ها .. لا بلاش 
عاصم .. ششششششش 
عهد ضحكت و وصلو البيت 
عاصم .. هما بينامو بدري والا احنا اللي بنتأخر
عهد .. الساعه خمسه الصبح 
عاصم .. هو انهارده الجمعه 
عهد .. ايوه 
عاصم .. اطلعي يلا 
طلعو اوضتهم وبدلو ملابسهم 
عهد لبست بيجامه حمالات  وشورت بارزه جمالها 
عاصم قاعد علي السرير .. اي القمر دا 
عهد .. انا طول عمري قمر .. ألبس التيشرت 
عاصم .. طب ما انتي قاعده براحتك انا اتكلمت
عهد .. خلاص 
عاصم .. اقعدي جمبي قاعده بعيد لي 
عهد قعدت 
عاصم بغمزه .. ما تيجي اشرحلك حاجه علي السريع 
عهد .. وبعدين 
عاصم قبلها بحب .. وبعدين اي 
عهد .. عاصم عيب 
عاصم .. اقوم اجبلك القسيمه عشان تصدقي انك مراتي بخدودك اللي بتورم دي 
عهد ضحكت .. انا لما بتكسف خدودي بتحمر اوڤر 
عاصم حط ايدو علي وسطها .. طب وتتكسفي لي 
عهد .. مش عارفه 
عاصم .. انتي اصلا فاضل كام مره مع سليم ومتخافيش 
عهد .. مرتين 
عاصم .. كويس يعني الاسبوع دا 
عهد .. اه لي 
عاصم .. لي اي 
عهد بتوتر .. انت بتسأل لي 
عاصم .. عهد يا حبيبي ابوس ايدك هو انا وحش اوي كده عشان تخافي بالدرجه دي 
عهد .. اثبتلك ازي اني بحبك 
عاصم شاور علي شفاتيه 
عهد .. لا يا جزمه 
عاصم .. يلا 
عهد بدلع .. عاصم 
عاصم .. يلهوي علي عاصم منك مبتثبتش يلا 
عهد .. غمض عينيك 
عاصم .. اهو 
عهد قبلته بسرعه 
عاصم .. طب والله مجنونه 
عهد .. نام بقي 
عاصم .. خش في حضن اخوك يا فواز 
عهد ضحكت ونامت علي صدره وهو ايده علي خصرها 
******
Fatma goda 
بعد صلاة الجمعة كلهم اتجمعو بس عاصم مع عهد فوق 
عهد .. صليت 
عاصم .. اه يلا البسي عشان ننزل 
عهد .. اهو 
عاصم .. اهو فين هتهزري غيري البنطلون ده 
عهد .. يا عاصم هو حلو 
عاصم قربها من خصرها حتي اصطدمت به 
عهد .. يا ابني العيله تحت 
عاصم .. غيري البنطلون 
عهد  بزعل طفولي .. اوووف 
عاصم .. عقاباً ليكي شاور علي شفاتيه 
عهد .. لا خلاص مش هعمل كده تاني 
عاصم بحده .. يلا 
عهد قبلته 
عاصم .. برافو يا حبيبتي خشي غيري الزفت ده 
عهد .. حاضر 
بدلت البنطلون بي بنطلون أوسع .
عاصم .. تعالي يلا 
عهد .. عاصم عايزه اقولك حاجه 
عاصم .. حبيبي تقول اللي هي عايزاه 
عهد .. كل شويه تقولي بحبك عشان نعوض الفتره اللي فاتت اسوء فتره في حياتنا 
عاصم .. بحبك 
عهد ضحكت ونزلو 
الجميع .. ما شاء الله قمر يا عهد. 
عهد .. ميرسي 
ليليان .. هبهركم المرادي بالاكل 
مرام .. هنتفاجأ 
ليليان .. ايوه تعالو معايا 
مرام ونانسي وفيري وديدا وليليان وفرح دخلو المطبخ 
****
Fatma goda 
سليم .. هتيجي من بكره المستشفي 
هيدي .. اه كريم كلمني وفهمني 
سليم .. كريم ايه .
هيدي .. كلمني امبارح بعد ما روحت وفهمني هعمل ايه 
سليم .. اه هاتي موبايلك 
هيدي .. في اي 
سليم .. هو مهزق اصلا ازي يكلمك ما اخوكي موجود 
هيدي بزعل .. اتفضل انا راحه التواليت 
سليم خد الفون وعمل بلوك لرقم كريم زين كان معدي  من قدام التواليت لقي حد بيعيط 
زين .. هيدي مالك يا حبيبتي 
هيدي بدموع .. كويسه يا زين 
زين .. تعالي بس 
هيدي .. مبحبش حد يشوف دموعي 
زين حضنها .. هو انا حد 
هيدي بدلته نفس الشعور .. لا 
زين .. مالك 
هيدي .. سليم 
زين .. ماله 
هيدي .. سليم كلمني بطريقه مش حلوه عشان صاحبه كريم  كلمني .
زين طبطب عليها .. اهدي يا حبيبتي 
هيدي .. هو لي بيكلمني كده 
زين .. معلش تلاقيه اتضايق أن كريم ما احترمهوش 
هيدي .. يلهوي يعني هو بيكلمني هقفل في وشه يعني 
زين .. اهدي بس 
سليم .. بتعملو اي 
زين وهو ماسك هيدي من وسطها .. مفيش 
سليم .. احترمو الموجودين برا وانتي لمي نفسك 
هيدي .. يوووه انا عملت اي 
 زين حط ايدو علي بوقها .. صوتك الناس قاعده بره يا حبيبتي 
سليم .. في اي المرقعه دي 
زين .. انت مالك يا عم وبعدين فين المرقعه دي 
سليم شد هيدي واتكلم بحده وملامح غاضبه .. اتلمي بقي واقعدي 
هيدي .. زين  خليه يسيبني 
زين .. سيبها يا سليم في اي 
سليم .. انا قولت كلمه اطلعي قدامي عشان مجبكيش من شعرك 
زين .. انت اتجننت والا اي 
سليم .. كلمه كمان وهزعلك 
هيدي ..  
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع والعشرون : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!