Uncategorized

رواية للقدر رأي آخر (عوضني صعيدي) الفصل العاشر 10 بقلم بسملة

  رواية للقدر رأي آخر (عوضني صعيدي) الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

رواية للقدر رأي آخر (عوضني صعيدي) الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

رواية للقدر رأي آخر (عوضني صعيدي) الفصل العاشر 10 بقلم بسملة

عبير بفرحه ……شوف اي ده فين الخاتم ااا 
سيف راح لها ومسكها من أيدها جامد وقال بصوت عالي………. ارتاحتي اهو مافيش حاجه وبعدين قال بصوت عالي جدا………دوري انا بقا 
عفاف بخوف ……تقصد اي بكلامك ده
مردش عليها ومشا بعصبيه لغرفتها ودخل فتح الخزنه وابتسم بخبث وبعدين قال بعصبيه …….مش ده الخاتم 
عبير بصدمه وخوف ……ااااازاي ااا ازاي انا انا 
ضحك وكل بصله باستغراب……وقال تقصدي ازاي موجود في الخزنه وانتي حطاه في جيب الفستان بتاع لينا
عبير بخضه وتوتر ملحوظ……… اانت قققصدك ااااي لا قاطعها  سيف بغصب وصوت عالي…….. انتي ايييي عايزه توصلي لاي بكل الي بتعمليه ده هااا عايزه اي 
عبير بشر وصوت عالي……….. عايزاك ترجعها وطلقها وترجع مطرح ما اجيت بنت الحواري دي ،مش دي مرااااات اخوووووك الي السبب في بعده عنكم  بنت الحواري دي خطافه الرجاله مش دي الي السبب في موته دي مرااااات اخوك ازاااااااااي ت قاطع كلامها صفعه مدويه على وجنتيها من سيف 
سيف بغضب جحيمي……..انتي جايبه الجبروت ده منين انتي ازاي كده انا زاااي اتجوزت انسانه زيك وامنتها على بيتي عارفه انا بحمد ربنا أن مفيش ولاد يربطوني بيكي 
عبير بقوه وشر ……..ايوه ماخلاص  عبير الوقتي وحشه اما لقيت البديل كله بسبب بنت الحواري خطافه الرجاله ولسا راحه عند قلب تضربها بالالم ،سيف مسك أيدها جامد وقال بصوت زي فحيح الافعي…….لو اتكررت تاني وفكرتي تيجي ناحيتها هقتلك ي عبييييييير هقتلك 
عبير رجعت بخوف وقالت ……..ااا 
مسمعش صووووووتك امشي من وشيييي مش عاااااوز المح طيفك غوووووووووري
عبير مشت بخوف شديد
سيف بصوت عالي………كله على مصااالحه يالا
الحج سليم  ……… مايصحش الي عملته في مرتك ده ي سيف ي ولدي 
سيف بغضب……وهو يصح الي هي عملته ده يبوي عقلها كان فين أما كانت عايزه تفضح قلب البريئه من غير ماتأذيها في حاجه بس هي الي الشيطان راكبها من راسها لرجليها عملتلها اي  قلب عشان تبينها حراميه قدامنا هاااا 
الحج سليم……. الغيره تعمل اكتر من أكده يبني 
قاطعه سيف بخضه ……… قلب قلب فين راحت فين يبوي 
سيف بخضه ……….. دووووروااا معايا عليها بسرععه
قلبوا القصر وفي الاخر  سيف لاقاها  كانت في الجناح ورا الكنبه  واخده بنتها في حضنها  ومنهاره في العياط 
سيف بخوف وغضب …..كنتي فيييين 
قلب بدموع …… انا اسفه انا جيت خربتلك حياتك علاقتك بمراتك انا اسفه انا مش عارفه انا لي بيحصلي كده هو انا وحشه يعني متحبش حرررام الي بيحصلي ده عارف لو الانتحار كان خلال كنت موت نفسي بس بنتي مين هيراعيها وياخد باله منها اااااه يارب معتش قادره هو الي احنا بنعمل حاجه غلط اقصدي يعني كلام عبير صح انت اخو جوزي مينفعش مينفعش نكمل انا تعبانه اوي قلبي بيوجعني أنا عارفه انك كل الي بتعمله ده بس شفقه وبتقضي يومين حلوين وكلام حلو وفي الاخر هتسيبني وترجعني لابويا بس ابوس ايدك والنبي سيبني هنا انا لو روحيتله هيموتني ومش بس انا لا ولينا كمان والنبي ي سيف سيبني هنا لو لو هعيش خدامه تحت رجليك بس بس وفجاه حست بدوران جامد واغمي عليها 
سيف كان واقف بصدمه من كلامها واول ما وقعت جري عليها بخضه والبت كانت قاعده تعيط كأنها حاسه بالي بيحصل 
سيف اشتال  قلب ومددها على السرير وجري جاب البرفيوم وقربها من وشها لحد ما صحت 
قلب بالم ……اه اه راسي اي الي حصل 
سيف بنظرات كلها عتاب وحزن ……. اغمي عليكي 
قلب بدموع ……… انا اسفه انا مش عارفه انا قولت كده ازاي بس عبير كلامها صح في كل كلمه قالتها اهي اهي انا والله مش عايزه حاجه ولا بعمل كده عشان حاجه ولا عايزه فلوس انا عايزه بس امان امان وحنان عشان افتقدتهم اوي ي سيف ولا ما عايزه حاجه تانيه ولا عايزه فلوس والله وانفجرت في العياط جامد
سيف دمع من كلامها وعياطها واخدها في حضنه وبعد شويه 
سيف بهدوء …….ها هديتي 
قلب بشهقات …… الحمد .لله 
 سيف بستغراب وتحذير …….. هو انتي اتكلمتي انتي و عبير قبل الي حصل النهارده 
قلب بتوتر …… اااا لا 
سيف بتحذيرر……..مابحبكش الكذب 
قلب بتوتر …….ايوه 
طب احكي الي حصل 
فلاش باك قبل قلب ما تنزل 
عبير بخبث ……. قلب 
قلب بطيبه ……نعم ي عبير 
عبير بشر …… تعالي نقعد في المكتب عايزاكي في موضوع 
بس سيف مستنيني تحت 
موضوع مهم بقولك 
حاضر 
ها اي الموضوع ي عبير 
من غير لف ولا دوران سيف مببحبكيش وبيتسلي بيكي يومين وهيطلقك 
ااي لا سيف عمره ما يعمل كده 
لا هيعمل كده انتي طيبه اوي وعلى نياتك  وبعدين قالت بغضب …….. انتي في نظر الناس خطافه رجاله وبعدين ده اخو جوزك عارفه يعني اي 
قلب بضياع وتشتت …بس بس ده جوزي على سنه الله ورسوله وكل الناس عارفه كده وبعدين سيف مش كده 
انت ناسيه هو اتجوزك لي اصلا ها عشان بنتك  بنتك مش علشانك عشان بنتك متترباش بره العيله فهمه
قاطعهم صوت سيف …..قاااالب قلب 
حاضر جايه 
عبير بخبث …….فكري في كلامي انا عايزه مصلحتك 
قلب في نفسها …..سيف مش كده ايوه سيف عمره ما هيعمل  فيا كده 
أند فلاش باك
سيف بغضب جحيمي…….اه يبنت ال**** ي عبيرر
قلب بدموع…….*******
سيف بغضب شديد ومسكها من شعرها
يتبع…..
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!